Retro – Citroën Xsara Picasso v tisku

V roce 1998 představil Citroën Xsaru Picasso, jednalo se o designově hodně zvláštní auto, ale nakonec se stal velice populárním a úspěšným modelem Citroënu té doby. Měl prostorný interiér, hodně velký kufr a skvělou variabilitu interiéru. Jednou ze zvláštností tohoto modelu byla absence otáčkoměru ve všech provedeních, přitom i na to, že se jednalo o vyloženě rodinný automobil, byl podvozek velice povedený a umožňoval i vcelku sportovní jízdu, hlavně u silnějších motorizací.

Tentokrát jsem ve svých výstřižcích našel pár dobových testů Xsary Picasso , které jsem pro Vás oskenoval a  nabízím Vám možnost zavzpomínat a nebo si přečíst o voze, který vlastníte. Moje žena toto auto má dodnes,  a je fakt že až na přední kotouče a ulomený zadní stěrač, nemělo toto auto ve svých 150 tisících žádné jiné poruchy nebo nutné výměny a musím uznat, že se Citroënu opravdu povedlo. (A to nemám rodinné vany ve zvláštní oblibě a ten design se mě taky zdál ve své době dost zvláštní). Články jsou z časopisů Auto Fórum, AutoHit a Automobil revue.

Picasso_AutoStyl Picasso_Auto_Forum
Picasso_joko_vymalovanePicasso_obraz_s_vuni_nafty
Picasso_uzitecny_elegan_2 Picasso_uzitecny_elegan_1
 Picasso_obraz_s_vuni_nafty

Pokud nemůžete text přečíst, zvěčte si ho CTRL+kolečko myši.