Retro – Citroën Xsara Picasso v tisku

V roce 1998 představil Citroën Xsaru Picasso, jednalo se o designově hodně zvláštní auto, ale nakonec se stal velice populárním a úspěšným modelem Citroënu té doby. Měl prostorný interiér, hodně velký kufr a skvělou variabilitu interiéru. Jednou ze zvláštností tohoto modelu byla absence otáčkoměru ve všech provedeních, přitom i na to, že se jednalo o vyloženě rodinný automobil, byl podvozek velice povedený a umožňoval i vcelku sportovní jízdu, hlavně u silnějších motorizací.
Tentokrát jsem ve svých výstřižcích našel pár dobových testů Xsary Picasso , které jsem pro Vás oskenoval a nabízím Vám možnost zavzpomínat a nebo si přečíst o voze, který vlastníte. Moje žena toto auto má dodnes, a je fakt že až na přední kotouče a ulomený zadní stěrač, nemělo toto auto ve svých 150 tisících žádné jiné poruchy nebo nutné výměny a musím uznat, že se Citroënu opravdu povedlo. (A to nemám rodinné vany ve zvláštní oblibě a ten design se mě taky zdál ve své době dost zvláštní). Články jsou z časopisů Auto Fórum, AutoHit a Automobil revue.
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Pokud nemůžete text přečíst, zvěčte si ho CTRL+kolečko myši.