Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Odešlo turbo
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: st červen 17, 2009 1:48 pm    Předmět: Odešlo turbo Odpovědět s citátem

Ahoj, tak hlásím, že turbo se odebralo do věčných lovišť. Bohužel tím problémy nekončí.......objednáno turbo nové, vyměněno v Citroenu včetně výměny oleje, ale auto nechce šlapat, dle slov techniků prý nastartuje, ale hned chcípne, diagnostika prý mlčí. V motoru to chruplo po takovém pěkném houpáku u nás a hned šel výkon do kelu. Najel jsem s tím pak ještě asi 40 km, kdy bylo cítit, že to s každým dalším kilometrem hůř a hůř jede. Do servisu jsem dojel a už to i mizerně startovalo. Dokonce jsem z toho pak už nevymáčkl víc jak 60km/h. Už dva dny v tom servis leží a stále netuší.....a stále netuší
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peta



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 398
Bydliště: u Č. Budějovic

PříspěvekZaslal: čt červen 18, 2009 11:47 am    Předmět: Odpovědět s citátem

podle mne jsou to dvě zcela odlišné závady - vadné turbo nemá na start vliv, maximálně motor nebude mít výkon, Jak se ti vadné turbo na autě projevovalo ? Nějaké pazvuky, uník oleje a kouř z výfuku ?
_________________
C5 II Break Exclusive HDi 100kW 04 navi,HiFi JBL, kůže,šíbr = mazel
Xantia II Break Hdi 81kW 00 - dcerenka Smile
Punto Classic 04 1.3JTD 6bag/dual AC
VW Bora TDi 110kW 00 (ale to sem nepatří Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt červen 18, 2009 12:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

problem je ze veci kvuli kterym motor nenastartuje je tolik ze takhle na forum to neni
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
jumep



Založen: 03. 12. 2007
Příspěvky: 534
Bydliště: Podhorska 34, Banka

PříspěvekZaslal: čt červen 18, 2009 8:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

presne ako pise autodiagnostika - to tazko na fore rozobrat
a dle tohoto co pises: V motoru to chruplo po takovém pěkném houpáku u nás a hned šel výkon do kelu - vobec nemuselo ist o turbo (podla mna ani neslo o turbo)

v citroene u nas som videl zaujimavu vec, rozletene kolecko na remen na vacke - auto dokonca jazdilo, ako uz neviem ale ze to doviezli po vlastnej osi (to uvadzam len ako priklad)
_________________
C5 2.2HDi, rv. 2001
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: so červen 20, 2009 3:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No je fakt, že takhle popsáno je to na dvě věci, no v každém případě v pondělí se uvidí, v pátek proběhlo rozebrání motoru a sčítání škod a v pondělí mě nadhodí výsledek včetně ceny. Takže uvidíme....... jinak po tom chrupnutí to přesně vypadalo, jako když jedu bez turba, dokonce jsem příští den jel do po dálnici i 130, ale bylo to stále horší a horší až nakonec jsem byl rád, že jsem jel 50 a zaparkoval před servisem, dle předběžného odhadu šel olej z turba do motoru a jak všichni víme, olej je nestlačitelný :-)......ale uvidíme, dám vědět.....
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peta



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 398
Bydliště: u Č. Budějovic

PříspěvekZaslal: so červen 20, 2009 6:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pokud by mi hnali do hlavy v servisu takové bludy o oleji z turba do motoru a jeho nestlačitelnosti Smile asi by mě tam nikdy neuviděli
Olej z turba mohl jít maximálně do výfuku nebo do sání a následně se spálil jako palivo . Žádnou jinou škodu tam napáchat nemohl, pominu-li že se může zaolejovat kat či DPF.
Tohle mi spíše přijde v souvislosti s tím chrupnutím na rozvody - ale na dálku samozřejmě diagnostikovat ani opravovat neumím
Doufám, že napíšeš o příčině a následné opravě - co se vlastně přhodilo
_________________
C5 II Break Exclusive HDi 100kW 04 navi,HiFi JBL, kůže,šíbr = mazel
Xantia II Break Hdi 81kW 00 - dcerenka Smile
Punto Classic 04 1.3JTD 6bag/dual AC
VW Bora TDi 110kW 00 (ale to sem nepatří Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Klokan



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 422
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 12:15 pm    Předmět: olej Odpovědět s citátem

No pokud si to nasaje ten olej do spalovacího prostoru, tak to je hoooodně destruktivní proces. Pokud to neudržíš brzdou aby motor chcípnul, tak se s nim můžeš rozloučit.

To je pak taková forsáž, že to motor nemá šanci vydržet.
_________________
XM V6 24v AT Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gosta



Založen: 13. 03. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha 9 Satalice

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:22 pm    Předmět: Re: olej Odpovědět s citátem

Klokan napsal:
No pokud si to nasaje ten olej do spalovacího prostoru, tak to je hoooodně destruktivní proces. Pokud to neudržíš brzdou aby motor chcípnul, tak se s nim můžeš rozloučit.

To je pak taková forsáž, že to motor nemá šanci vydržet.


Máš nějaké osobní zkušenosti? ubrzdil si ten motor?
_________________
C5 Break 2.2HDi Exclusive Automat r.v.2002, bar. navi, chip 98@121kW 315@390Nm
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Klokan



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 422
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:33 pm    Předmět: Motor Odpovědět s citátem

Já sem na benzíny ale mýmu známýmu mechanikovi se to stalo. Kouře, že za nim nebylo na dálnici vidět, naštěstí to ubrzdil a chcíplo to. I tak to bylo dost škody. Jak to neubrzdíš nebo nedejbože šlápneš na spojku, tak ti vylítnou otáčky tam, kde to ropák nemá šanci rozdejchat.

Tyhle věci není radno podceňovat, škoda může bejt veliká.
_________________
XM V6 24v AT Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Klokan



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 422
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne červen 21, 2009 10:36 pm    Předmět: Diagnostika Odpovědět s citátem

No a jestli je to v servisu a diagnostika mlčí, tak at jdou od toho a opravujou traktory. Neni to jen o tom načíst chyby a pak čumět do monitoru....
_________________
XM V6 24v AT Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 8:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tu máme konečný result....
Odešlo turbo a olej byl protlačen do válců a při kompresi došlo k nárazu do nestlačitelné kapaliny - oleje,no a pak teprve přišla ta správná sranda, že přeskočil rozvod a bylo to. Takže nové rozvody, rovnání hlavy, průzkum ojnic, čistění atd. No včetně turbíčka je to skoro za stovku:-(
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
drobec



Založen: 09. 01. 2009
Příspěvky: 36

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 9:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

tak to ti nezavidim, prosim ta kolko si mal najazdene?
aby som pravdu povedal tak si ma trochu vydesil, je mozne stav turba nejako skontrolovat?
_________________
C5 II 2.0 HDI 2005
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 7:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám najeto přesně 135 256km, rok 2005, km ověřeny v Citroenu dle servisů. Podle mého nepanikař, prostě blbá náhoda, někomu odejde po 100 000km jako mě a někomu třeba nikdy....prostě smůla.
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jumep



Založen: 03. 12. 2007
Příspěvky: 534
Bydliště: Podhorska 34, Banka

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 7:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zasada znie, ak to leje olej malo by sa to prejavit na jeho zvysenej spotrebe zo zaciatku - nie?
drobec: presne, nepanikar .... su turba co to spravia pri tychto km a su turba co to nespravia nikdy ....
_________________
C5 2.2HDi, rv. 2001
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 8:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

az ze vas zas nekdy nekdo zepta co je spatneho na intervalu 30 000km a 24 mesicu ,poslete mu odkaz na tohle vlakno
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
drobec



Založen: 09. 01. 2009
Příspěvky: 36

PříspěvekZaslal: čt červen 25, 2009 9:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Autodiagnostika napsal:
az ze vas zas nekdy nekdo zepta co je spatneho na intervalu 30 000km a 24 mesicu ,poslete mu odkaz na tohle vlakno


ak ma turbo nabeh na podobne vylomeniny vidno to na diagnostike alebo "pohladom" nan a okolie?

sova8 dodrziaval si servisne intervaly? alebo autodiag ako to myslis?
_________________
C5 II 2.0 HDI 2005
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Klokan



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 422
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 12:10 am    Předmět: interval Odpovědět s citátem

No asi tak, že třeba já měním olej po 10 i s filtrama. A ob výměnu i v AT.

A na tom, co z toho auta teče je to strašně znát.

Máte rádi svůj motor? Tak měnit častějc olej a filtry (vzduch, olej, palivo).

Třeba takovej servisní interval u oleje v AT je k smíchu. To si pak jen přečtete tu magickou větu v serv. manuálu - když z měrky oleje AT cítíte spáleninu, vyměňte převodovku.
_________________
XM V6 24v AT Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 10:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

S intervalem výměny oleje, to nemá nic společného, mazlík má to nejlepší a zdaleka měním olej dřív než je to předepsané. Pokud se nemýlím, tak pokud odejde turbo máš dvě možnosti, první je, že olej jde do výfuku, hulí to, ale problém není tak hroznej, no a druhá varianta je, že to jde do sání a pak je to buď k neubrždění a nebo když je toho oleje víc, jako v mém případě, tak následuje přesně moje varianta. Údržba mého auta probíhá naprosto dokonale, všechny náplně měním ještě dřív než se musí, rozvody hned jak jsem auto koupil, palivo jenom kvalitka prémiová naftička a co jako, motor v hajzlu. Jedna věc je, jak se k autu chováš, to je fakt, ale druhá věc je, co všechno může vlastně ovlivnit třeba chyba z výroby. Na jednu stranu smůla, na druhou stranu štěstí, příští den jsem měl jet do Chorvatska a táhnout auto třeba ze Slovinska....no nic moc. Člověka to vyléčí a poučí, prostě starej se o auto jak nejlépe můžeš, ale nemysli si, že se tohle nemůže stát i tobě.....i když to vám fakt nepřeju
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: pá červen 26, 2009 10:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo a ještě jsem zapomněl napsat, před samotným karambolem to auto nemělo jediný problém, žádná velká spotřeba oleje, turbo hvízdalo jedna báseň, žádné divné zvuky, prostě nic nemormálního, podle čeho by se dal určit nastupující problém, to jen tak pro ty, kteří si myslí, že to bylo zanedbáním něčeho, nebo ignorací nějakého nestandardního chování auta.
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 6:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

@SOVA8

ty mas auto od novoty ? tz jsi vlastnikam auta od roku 2005 a kouopil sis ho v CZ v Autosalonu ?
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 6:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

sova8 napsal:
Jo a ještě jsem zapomněl napsat, před samotným karambolem to auto nemělo jediný problém, žádná velká spotřeba oleje, turbo hvízdalo jedna báseň, žádné divné zvuky, prostě nic nemormálního,


pripada ti hvizdani turba jako normalni vec ? pokud ti hvizdalo tak ta axialni vule na nem tam asi nejaka byla...ten motor co ma (mam ho i ja) neni nijak hlucnej a turbo slyset neni vubec (mam na nem 197 000)
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 11:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak počítám, že stejně jako 95% lidí tady nejsem prvním majitelem auta. U motoru Hdi očekávám, že po 109 000km, kdy jsem ho koupil je to slušně zaběhnutej motor. Vlastně netuším, proč tady rozebíráme původ auta .....

Jinak ano, hvízdání turba mě připadá jako normální věc, mám teď Volvo, turbo krásné hvízdá, měl jsem půjčenou Boru, taky hezky hvízdala, no třeba máš nějakej speciální motor...... v každém případě je dobře, že hvízdá, jak už tady někdo psal, je to hezký zvuk, otevřít si okno a poslouchat. V interiéru motor slyšet u mě je a turbo v malé rychlosti také, než ho přehluší vítr. Jinak hvízdá, někdo řekne syčí, jinej hučí, prostě vydává zvuk.... :D

No v každém případě nejsem ani technik ani automechanik, takže dle mého bylo auto bez problému. Nemá cenu se v tom dál rejpat, auto je v servise, opravu zaplatím a tradá opět na silnici, prostě smůla..... :D
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 12:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ptam se proto se se holedbas jaky delas kvalitni servis..to je dobre nicmene jakou mas jistotu je se k tomu aoto choval stejne clovek pred tebou..pokud menil olej 3x za 100 000 tak to tomu turbu i castem motoru,hlavne vrchu ,moc prospelo a to je prave ta pointa kterou jsem chtel otazkou jestli mas auto od novoty rict...rekneme si narovini kdyz jsi auto kupoval pravdepodobnost pravosti najetych km bych dal tak 40 na 60 ve prospech stocenych km...o auto se ty osobne sice starat dobre muzes nicmene mechanicke opotrebeni moznou spatnou udrzbou ,se kterym jsi to koupil se holt projevilo tobe

ke srovnani VAG nebo volvo (s motorem renault ci VAG) s motorem PSA bych povazoval za bezpredmetne...hvizdavy zvuk neznamena rozhodne ze je vse dobre...uz jen pro pri porovnani plnicich tlaku zminenych firem a taky konstrukci turba jako takovou
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
sova8



Založen: 05. 06. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 6:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já mám to stěstí, že servisní knížku jsem viděl alespoň ofocenou a dostal k tomu všechny doklady ze servisu, nehledě na to, že první co jsem udělal, že jsem si nechal vyjet výpis z historie vozu v Německu. V mém případě kilometry sedí do puntíku. A proč jsem se holedbal kvalitním servisem? Aby bylo na první pohled vidět, že tahle sranda se může stát komukoliv, ať si opravuje doma na koleně nebo jezdí do značkového servisu a ať bere naftu u Shellu a nebo z traktoru....je to fuk. Jen jsem chtěl Drobece uklidnit, že když to přijde, tak to přijde, ale zbytečně se netrápit a neočekávat nejhorší.

Volvo je 22 let staré auto ve skvělém stavu po 400 000km a Bora má pouhých 8 let a 100 000, každej pes - jiná ves, tzv. proto jsem je srovnal obě ty auta a jejich turba, byl to pouze příklad.

Ale jak píšu je to buřt, jdu raději uploadovat tu navigaci na RT3, ať si to tady můžou lidi stahnout co nechtěj a nebo nemůžou torrenty.....

čus bus
_________________
C5 II Break, 2.0 HDI 100Kw r.v.05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so červen 27, 2009 7:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jo jo tobe vymluvit vlastni mozny omyl je tezke a nema to smysl ..mas svoji pravdu

vis kolik lidi kteri meli servisku a vyjetou servisni historii uz jsem sklamal Sad
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group