Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Jen tak pro zajímavost:CITROEN ČR v roce 2007
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Obecná poradna
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Švýcar



Založen: 08. 04. 2006
Příspěvky: 193
Bydliště: Šternberk/Olomouc

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2009 8:26 am    Předmět: Jen tak pro zajímavost:CITROEN ČR v roce 2007 Odpovědět s citátem

Včera byl Citroen ČR v deníku Mladá fronta Dnes uveden na 15.místě v žebříčku nejlépe platících firem v ČR za rok 2007,s průměrným platem 89 680 kč a v tomto roce byl 7. nejprodávanější značkou u osobáků 5. u lehkých užitkových aut v čr.Tržby 2007 byly 3,7 miliardy,čistý zisk 25 miliónů kč.

Tož platy mají dobré v tom Citrónu,ne Shocked
_________________
Švýcar/Xsara Picasso 2.0HDI r.2000-konečně KOČÁR
předtím AX 1,4D-kočárek (už nemám Sad,nebo raději Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2009 2:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

http://ekonomika.idnes.cz/padesat-firem-ktere-nejlepe-plati-dqy-/ekoakcie.asp?c=A080320_185040_ekoakcie_maf

tady píšou toto:
Citroen Česká republika - 50 zaměstnanců, průměr plat - 80 990,-
_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: st březen 04, 2009 8:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo, ono se to řekne průměrnej plat skoro sto litrů, ale přitom se zapomíná, že rozložení těch platů je silně nerovnoměrné, tzn. když dva nebo tři manažeři mají půl mega měsíčně a několik desítek sekretářek maká za tu samou almužnu jako třeba já Crying or Very sad , tak to dohromady dá ten krásný průměr, ale většina lidí má pořád prd (nehledě na to, že 81 tisíc měsíčně už dneska není tak moc, já jakožto firemní poskok II. cenové kategorie si o tom samozřejmě můžu nechat zdát, ale třeba dobrej programátor vydělá srovnatelnou částku).
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Krušnohorec



Založen: 03. 11. 2005
Příspěvky: 101
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 12:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

PATaMAT napsal:
http://ekonomika.idnes.cz/padesat-firem-ktere-nejlepe-plati-dqy-/ekoakcie.asp?c=A080320_185040_ekoakcie_maf

tady píšou toto:
Citroen Česká republika - 50 zaměstnanců, průměr plat - 80 990,-




Nabízí se otázka co je náplní jejich práce a co je jejich konečný produkt?
Jinak mzda pěkná a pro většinu domorodců z říše snů.
_________________
XANTIA IIBreak 1,8 16V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 643
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 8:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Krušnohorec napsal:
PATaMAT napsal:
http://ekonomika.idnes.cz/padesat-firem-ktere-nejlepe-plati-dqy-/ekoakcie.asp?c=A080320_185040_ekoakcie_maf

tady píšou toto:
Citroen Česká republika - 50 zaměstnanců, průměr plat - 80 990,-




Nabízí se otázka co je náplní jejich práce a co je jejich konečný produkt?
Jinak mzda pěkná a pro většinu domorodců z říše snů.


No na všechny tvé otázky se jednoznačně nabízí jedna odpověď.

Co je ti po tom. Rolling Eyes A když je firma takto platí? Třebas nastane doba, kdy to tady citroen zavře a půjdou od válu. Není jim co závidět.

Ach jo, kdy toto přestane. Asi nikdy, no.

Deutsche Bank na prvním místě, 61 zaměstnanců a plat 120 301. Tam tě to taky zajímá?
_________________
Xantia Activa V6 24v '97
- je to prostě motokára -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 8:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To ti řeknu naprosto přesně: produktem těch nejlépe placených je buď menežování čehokoli, nebo marketing. Nejlépe menežování marketingu Cool . Jinými slovy hromada keců, kterým nerozumí ani oni sami Wink . To je ve velkých firmách z principu ta nejlépe placená činnost (pokud pominu takové posty, jako je třeba prezident společnosti, ten pak má největší plat ze všech, aniž by se od něj vůbec něco očekávalo, ale to nebude tenhle případ). Abych k nim ovšem nebyl nespravedlivý, tak musím dodat, že není vyloučeno, že jsou mezi nimi i opravdoví manažeři a opravdoví odborníci na marketing, a ti si v takovém případě ty peníze zaslouží, protože osobně už jsem byl svědkem toho, že dobrý manažer může jediným nápadem napravit chyby nadělané za půl roku a vytáhnout tím ze s*aček celou firmu.
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
B@RT



Založen: 27. 01. 2007
Příspěvky: 472
Bydliště: Lomnice n. Pop.

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 8:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Podle mě seš mimo spíš ty Alien, pokud se někdo zeptá na náplň jejich práce a jejich produkt tak to jsou dobře položené otázky v dnešní době...

Pokud Citroën zvyšoval prodeje a zvyšoval podíl na trhu beru to ohodnocení jako správné....
_________________
Sbírka modelů Citroën:
Citroën B@RT Collection
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Alien



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 643
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 9:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

B@RT napsal:
Podle mě seš mimo spíš ty Alien, pokud se někdo zeptá na náplň jejich práce a jejich produkt tak to jsou dobře položené otázky v dnešní době...

Pokud Citroën zvyšoval prodeje a zvyšoval podíl na trhu beru to ohodnocení jako správné....


Já a mimo? Je to zcela soukromá firma, kde nám může být s prominutím úplně u prdele, co tam kdo dělá a za kolik, pokud nejde o veřejné peníze. Jen tady se do všeho musí kecat, všechno vědět a hlavně cokoli závidět. Osobně to ale opravdu nechápu.
_________________
Xantia Activa V6 24v '97
- je to prostě motokára -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: ne březen 08, 2009 9:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ona otázka "Co vlastně za ty peníze dělají?" není zas až tak nepatřičná, jak by se mohlo na první pohled zdát. Technicky vzato jsou placeni z našich peněz, takže vědět, kam ty peníze jdou, by nemuselo být úplně od věci (kdyby jich Citroën většinu vyházel a úsporu na jejich platech promítl do ceny náhradních dílů, tak bychom na tom teoreticky mohli vydělat, pokud by nám nevadilo, že se jedná o úsporu v řádu korun, vykoupenou třeba problémy s distribucí a tím danými delšími dodoacími lhůtami).
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jar



Založen: 21. 08. 2005
Příspěvky: 291
Bydliště: City Prag 9-Black bridge

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 9:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

V našem podniku, když nepočítám zaměstnance, tak máme také průměr někde kolem 100 000,- Laughing Laughing Laughing
_________________

Xantia break 1,9 TDéčko - stříbrný sršeň ,,96"
bejvalka
Xsara Picasso 1,6HDi, 2005, skoro plná palba
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 4:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No nevim, ale každej si na ty prachy může sáhnout, ale záleží zda má to co takové platící firmy potřebují, Tj.: Vzdělání, jazyky a nějakou tu praxi. Já jsem taky kdysi bral podobné peníze, ale v takovejch firmách si na dlažbě na hodinu. Což se mi stalo.
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
B@RT



Založen: 27. 01. 2007
Příspěvky: 472
Bydliště: Lomnice n. Pop.

PříspěvekZaslal: po březen 09, 2009 6:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Alien napsal:
B@RT napsal:
Podle mě seš mimo spíš ty Alien, pokud se někdo zeptá na náplň jejich práce a jejich produkt tak to jsou dobře položené otázky v dnešní době...

Pokud Citroën zvyšoval prodeje a zvyšoval podíl na trhu beru to ohodnocení jako správné....


Já a mimo? Je to zcela soukromá firma, kde nám může být s prominutím úplně u prdele, co tam kdo dělá a za kolik, pokud nejde o veřejné peníze. Jen tady se do všeho musí kecat, všechno vědět a hlavně cokoli závidět. Osobně to ale opravdu nechápu.


Koukni třeba USA jako vrchol pokrokového světa a našeho vlezdoprdelkování se platy zveřejňují zcela běžně a pokud bude mít občan zájem vědět, co dělá ten člověk jistě odpověď dostane..
_________________
Sbírka modelů Citroën:
Citroën B@RT Collection
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Alien



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 643
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: út březen 10, 2009 8:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

B@RT napsal:
Alien napsal:
B@RT napsal:
Podle mě seš mimo spíš ty Alien, pokud se někdo zeptá na náplň jejich práce a jejich produkt tak to jsou dobře položené otázky v dnešní době...

Pokud Citroën zvyšoval prodeje a zvyšoval podíl na trhu beru to ohodnocení jako správné....


Já a mimo? Je to zcela soukromá firma, kde nám může být s prominutím úplně u prdele, co tam kdo dělá a za kolik, pokud nejde o veřejné peníze. Jen tady se do všeho musí kecat, všechno vědět a hlavně cokoli závidět. Osobně to ale opravdu nechápu.


Koukni třeba USA jako vrchol pokrokového světa a našeho vlezdoprdelkování se platy zveřejňují zcela běžně a pokud bude mít občan zájem vědět, co dělá ten člověk jistě odpověď dostane..


Když tomu věříš Laughing Laughing . Doporučuju si tam zajet, cinki někomu přede dveřma a že by jsi se chtěl zeptat kolik bere a co dělá. No myslím, že z Tebe budou tahat broky pár dní, či hůře, zinková rakev je připravena. No nic, já bych to tady zavřel, diskuse k tomuto tématu je úplně zbytečná.
_________________
Xantia Activa V6 24v '97
- je to prostě motokára -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 2:03 am    Předmět: Odpovědět s citátem

jar napsal:
V našem podniku, když nepočítám zaměstnance, tak máme také průměr někde kolem 100 000,- Laughing Laughing Laughing
Já taky pracoval s několika (skoro)lidmi, kteří měli platy v těchto hladinách. Jeden má pokud vím dodnes něco kolem stovky měsíčně, služební auto, služební mobil, služebního notebooka, služební permanentku do firemního bordelu a já nevím, co všechno ještě služebního. Myslím, že barák a chatu měl svoje vlastní, ale úplně jistý si tím nejsem Wink . Přitom byl blbej jak punštok a nedělal nic, co by z pohledu jeho okolí bylo byť i omylem zaměnitelné za práci. Když jsem k nim přišel s otázkou "Co dělá Karel?", tak jeho podřízení automaticky odpovídali "Co by dělal? Dělá Karla.", aniž by věděli, co ve skutečnosti jejich šéf momentálně dělá, a v 90 % případů jsem po vstupu do jeho kanceláře skutečně zjistil, že dělá Karla (ve zbylých 10 % případů nedělal ani to, protože byl zrovna na kafi, obědě nebo brífinku, což byl v jeho podání lepší název pro oběd v zasedačce Laughing ). Měl jsem z něj přitom pocit, že dokonce i to dělání Karla mu dává docela zabrat. Takže na manažerský plat se u nás skutečně zmohlo kdejaký pako, a to nám potom samozřejmě zvedlo průměr na poměrně zajímavé hodnoty. Že já a dalších asi dvacet lidí jsme měli šestnáctku hrubýho v době, kdy Karel měl sto, to už je statisticky nevýznamné Wink . Předpokládám, že u Citroënů to bude něco dost podobného Cool .
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mamut



Založen: 21. 06. 2005
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 7:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Že podřízení z 99% nevědí, co dělá nadřízený a tím pádem ani nejsou schopni hodnotit jeho práci, potažmo jeho zodpovědnost je bohužel fakt, na který si tato společnost pořád není schopna zvyknout a hodnocení, že nadřízený nedělá nic, hovoří více o hodnotiteli než o hodnoceném. Výše platu je přece čistě závislá na majitelích (na těch, co platí) a nikoliv na podřízených a jak píše Alien, celé toto zavání čistou závistí a nepřejícností.
_________________
Xantia Break 2,1TD VSX 96
Yamaha XV 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 8:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mamute, slim jim ma ale z casti pravdu. Ja mam taky sve nadrizene a i kdyz neberou az takovy plat, tak vidim co delaji a nedelaji. Ze jeden z manazeru proprestavkuje hodinu a pul a dalsi hodinu prokouri v kurarne je holy fakt. Kdyz se ho na neco zeptam, nevi a odvola se na svoji asistentku, ktera za nej dela vse. Rozhodnout nedokaze o temer nicem a v 90% pripadu me poslal za nekym, kdo delal vsechno mozne, jen to nebyl manazer. Jeho meetingy jsou necim hroznym, kdyz v jedne hodine ti vysvetluje 4 stranky jednoduche veci kterou kazdy zna, jen on ji jeste necet (kazdy jiny manazer to ma hotove do 15 minut) Nejen ja se ptam - co teda menezeruje???
Vedle neho jsou i jini manazeri, kteri ale ocividne praci delaji a umi ji delat. Zeptam se, odpovi nebo poradi, berou zodpovednost na sebe a nehazi ji na podrizene apod. I takove tu ve firme mame.

A neni to zavist ani neprejicnost, ale holt takovi lide jsou...

PS: a ted mi nejde o jeho plat, ale o to, ze kdyz ho plati vic nez me, tak at se na nej jako na nadrizeneho muzu spolehnout a at take neco ridi, i kdyz si tu rikame, ze je dobre, ze to hazi na podrizene, protoze kdyby to ridil on, tak se tu nervama zhroutime jake by to byly rozhodnuti...
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marian.hutira



Založen: 26. 08. 2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 8:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Prečo robíš z podriadených hlupákov? Prečo si myslíš, že sú tak tupí, aby netušili čo má ich šéf v náplni práce? Predsa ak ťa šéf úkoluje, tak vidíš, či má prehľad o práci, či sa stará ako sa dodržujú termíny, či vie motivovať, a aj trestať, hodnotiť objektívne, alebo jedným metrom všetkých. Či rozumie práci čo robia jeho podriadení, alebo je len drábom pod velením nadriadeného. Či sa vie postaviť za svojho podriadeného, alebo len lezie do zadku svojím nadriadeným. To sú predsa z pohľadu podriadeného jasné atribúty, ktorými šéfa vieš ohodnotiť. Šéfovia nie sú bohovia. Netreba sa ich báť, ani sa im klaňať.

Je chybou majiteľa firmy ak si na poste vedúceho drží parazita. Je to na inú debatu, sem to asi nepatrí. Len ma mrzí keď všade čítam ako majú ľudí za blbcov. Politici voličov, šéfovia podriadených. Všeobecne to nie je pravda. Tak som reagoval, sorry.

Marián



Mamut napsal:
Že podřízení z 99% nevědí, co dělá nadřízený a tím pádem ani nejsou schopni hodnotit jeho práci, potažmo jeho zodpovědnost je bohužel fakt, na který si tato společnost pořád není schopna zvyknout a hodnocení, že nadřízený nedělá nic, hovoří více o hodnotiteli než o hodnoceném. Výše platu je přece čistě závislá na majitelích (na těch, co platí) a nikoliv na podřízených a jak píše Alien, celé toto zavání čistou závistí a nepřejícností.

_________________
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998


Naposledy upravil marian.hutira dne pá březen 13, 2009 12:15 am, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mamut



Založen: 21. 06. 2005
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 9:03 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Oba tyto příspěvky mi dokazují, že s 99% se nemýlím a je to smutný Crying or Very sad A za pravdu mi jistě dá skoro každý, který byl někdy v životě povýšen o více jak jeden hierarchický stupeň.
_________________
Xantia Break 2,1TD VSX 96
Yamaha XV 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 10:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mamute ja byl a ne jenom o jeden a tak vim o cem mluvim. Jen doufam, ze si opravdu nemyslis, ze 99% lidi co takhle hodnoti sve sefy jsou hlupaci. Nekteri mozna ano, ale ne vsichni. To by ses potom nad takove lidi povysoval a to by zase mluvilo neco o tve nature...
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 21. 06. 2005
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 1:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Miloši, nepodsouvej mi slova Mariána Hutiry, já napsal že podřízení nevědí a na to konto nejsou schopni hodnotit Wink
_________________
Xantia Break 2,1TD VSX 96
Yamaha XV 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 2:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to na delsi debatu, rozhodne ale se mnou budes souhlasit, kdyz reknu ze je dost pracujicich delniku nehodnych ani sveho obeda natoz platu a stejne tak je tomu i v manazerskych funkcich.
A jen dodatek: ja jako podrizeny vim zcela presne, zac je odpovedny muj primy nadrizeny a co by mel delat a co spada pod jeho kompetence - a z tohodle uhlu jako podrizeny muzu velmi dobre hodnotit. Uz jenom to, ze nevi o nas podrizenych (co delame, dokonce i co MAME delat) zdaleka tolik co jeho nadrizeny, ktery naz zna jen pul roku a cesky neumi, mluvi o nem samotnem neco...
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alien



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 643
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 3:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Miloš Timko napsal:
Je to na delsi debatu, rozhodne ale se mnou budes souhlasit, kdyz reknu ze je dost pracujicich delniku nehodnych ani sveho obeda natoz platu a stejne tak je tomu i v manazerskych funkcich.
A jen dodatek: ja jako podrizeny vim zcela presne, zac je odpovedny muj primy nadrizeny a co by mel delat a co spada pod jeho kompetence - a z tohodle uhlu jako podrizeny muzu velmi dobre hodnotit. Uz jenom to, ze nevi o nas podrizenych (co delame, dokonce i co MAME delat) zdaleka tolik co jeho nadrizeny, ktery naz zna jen pul roku a cesky neumi, mluvi o nem samotnem neco...


Ano, ty jsi ve své práci, u tvého zaměstnavatele, znalý poměrů. Ale ostatní ne a ostatním je do toho houby. Tedy, své postřehy o svém šéfu si nech, nebo-li, jasně, můžeš ho tady pomlouvat, pokud víš své, ale kecat a žvanit do firmy o které nic nevím a nic mi do toho ani být co nemá je podle mě zcela nevhodné. Proto jsem psal na toto téma. Jenže jak vidno, kolik kdo bere a za co, a je nutné, aby brali nejlépe všichni stejně, tady bylo, je a bude.
_________________
Xantia Activa V6 24v '97
- je to prostě motokára -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marian.hutira



Založen: 26. 08. 2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 9:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Alien, Mamut,

zdá sa mi, že to beriete nejako osobne. Čo, pracujete v Citroene a niekto vám stúpil na bebe? Alebo vy ste tí dvaja bohovia o ktorých som písal? Zagágali ste ako trafené husi.

Zapamätajte si. Takých šéfov, s ktorými nie som spokojný, neohováram. Toto píšem za seba. Ale môj predošlý príspevok bol všeobecný, vôbec ma situácia vo firme Citroen ČR nezaujíma ani v inej firme, okrem tej kde práve pracujem, lebo od toho závisí moje živobytie. Zastal som sa tu len ostatných kolegov.

To nie je o závisti. To totiž nemá zmysel. Od firmy, kde sú také pomery sa ODCHÁDZA. Firma tak ide dolu vodou. A pán majiteľ sa môže čudovať prečo, nemá zmysel ho informovať o dôvodoch. Kto chce, zistí si zaujíma sa. Každý sa má starať o seba, presne ako píšete.

Ja som príspevky ostatných kolegov tu pochopil ako všeobecné, vôbec som v tom necítil závisť. Iba také ich povzdychnutie na realitu a náhodou to podložili konkrétnymi príbehmi. Ale podľa vás sa asi dotkli bohov a závidia im. To je trápna výhovorka.

Za komančov nebolo dovolené kritizovať. Moja matka sa raz ohradila proti nejakému názoru riaditeľa. Jeho reakcia bola nasledovná: "Vy máte niečo proti strane?" Pritom vôbec nebola debata o strane (KSČ), ale o pracovných záležitostiach. To mu ona závidela, že? Myslíte, že ju niekto podporil?

Dnes je našťastie iná doba a kto chce, môže si povedať svoj názor. Dokonca aj na svojho šéfa. A môže slobodne odísť. Môžeme o tom hovoriť aj písať, nie to ututlávať. Je to aj poučenie pre iných (aj šéfov).

A ešte jedna vec. Osobne poznám vedúceho, ktorý keď odišiel, tak sa jeho oddelenie rozpadlo. Podriadení odišli tiež. To je PÁN vedúci. A nebol to môj vedúci. Je to môj kamoš, sused z ulice. Po rokoch ho volali naspäť do firmy, aby dal zase všetko do poriadku.

Alebo nesmieme ani písať o zlých servisoch? Závidíme im? Nedoprajeme im?


Nazdar!
_________________
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Alien



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 643
Bydliště: Prágl four

PříspěvekZaslal: čt březen 12, 2009 10:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak by řekl Mamut a já bych s tím souhlasil, vymlátils tedy pořádný stoh prázdné slámy. Bohužel. A zjevně jsi to nepochopil. Nechci tady rozebírat tvůj poslední příspěvek a rozepisovat se, ale píšeš zcela mimo mísu. Servisy špatné, dobré, KSČ, špatná firma a podobně to o tom nebylo. Nějak jsi to pomotal. Ale budiž, napsal jsi co jsi měl, já si to přečetl a hotovo. Sláma byla vymlácena, tak bychom to mohli tady uzavřít.


Jinak ke tvému úžasu jsem já obyčený "mukl" na nejnižší úrovni, Mamut na tom je úplně stejně, či velmi podobně, obávám se jen, že máme trochu jiné zkušenosti, uvažování a názory než např. ty. Ale proč ne. Já se jen ozval a zjevně to padlo na úrodnou půdu. Tím lépe.
_________________
Xantia Activa V6 24v '97
- je to prostě motokára -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marian.hutira



Založen: 26. 08. 2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá březen 13, 2009 1:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Alien napsal:
Jak by řekl Mamut a já bych s tím souhlasil, vymlátils tedy pořádný stoh prázdné slámy. Bohužel. A zjevně jsi to nepochopil. ......
........... máme trochu jiné zkušenosti, uvažování a názory než např. ty. Ale proč ne. Já se jen ozval a zjevně to padlo na úrodnou půdu. Tím lépe.


No, možno som sa fakt moc rozohnil, nechcel som vás urážať. Fakt som mal pocit, že nepríjemne a nezmyselne obviňujete diskutujúcich zo závisti. Mnohí to tak v debatách robia keď odchádzajú argumenty.

Je tu dosť odborná debata, takže sem rád chodím. Predpokladám, že primitívi nemajú záujem sem prispievať a ani provokatéri nemajú šancu. Sme tu všetci takí, čo máme vzťah k autám Citroen. Nepochybne každý chceme mať svojho tátoša v čo najlepšom stave. Ale nechceme sa pri tom dať zruinovať. Mnohí by sme radi jazdili s autom do odborného servisu, je tak? Malo by platiť, že autorizovaný servis = kvalitný servis. To značí, že pre odstránenie chyby tam nemusíš jazdiť trebárs na 4 krát, ale odborník to opraví hneď na prvý krát. Popritom Ťa aj poučí čo a ako, aby sa to znovu nestalo atď.

Toto je žiaľ len teória, prax je opačná. Nechodíme tam. Neveríme im. Poznáme až priveľa varovných prípadov. Takže je pochopiteľný záujem napríklad o informáciu, kto má kvalitu autorizovaných servisov Citroen na starosti. A nie je to náhodou firma Citroen ČR? Možno nie, ale kto iný? Ja si myslím, že práve oni určujú. kto bude a kto nie autorizovaný servis.To je prvá otázka.

Dajme tomu, že sú to oni, Citroen ČR. Teraz sa nebavme o tom, koľko presne berú peňazí. To je fuk. Vieme však, že sú dosť vysoko v tom rebríčku firiem, očakával by si kvalitu. Porovnaj to s kvalitou servisu a máš tu zjavný rozpor. Nemáš pocit, že to je nezaslúžené miesto v rebríčku? To je druhá otázka. Ospravedlnilo by ich len to, že sa zameriavajú len na predaj nových áut.

Pre niekoho naozaj tieto otázky nemajú zmysel. Nehodlá zveriť svojho miláčika autorizovanému servisu. Pozná šikovného autoelektrikára, špecialistu na hydrauliku, lacného klampiara, lakýrnika.

Ale čo človek, ktorý by rád mal službu pod jednou strechou? Nepozná jednotlivých špecialistov, alebo nemá čas, ale chce tiež spoľahlivú, kompletnú službu. Musí byť za to nutne okrádáný autorizovaným servisom? Pre takéhoto človeka má zmysel položiť si otázku či sú dobre platení ľudia v Citroen ČR aj dostatočne kompetentní aj keď je to súkromná firma kde podľa Teba a Mamuta do toho nemá kecať. Ten potenciálny klient do toho kecať nebude, no keď vidí bordel v autorizovaných servisoch, tak sa môže ľahko rozhodnúť nekúpiť si auto Citroen. Radšej niečo technicky jednoduchšie, kde dúfa (márne), že ho až tak nenatiahnu.

Od koľkých si už počul, že "Francúz mi nesmie do domu!"? Od mnohých, že je tak? Ty máš v tom jasno, zasmeješ sa im, veď aj iné autá sú rovnako nespoľahlivé plechovky. Ale nemrzí Ťa, že vôbec táto "legenda" existuje? Kde sú teda výsledky tak úspešnej firmy? Čo robia pre to aby sa to zmenilo?

A mimochodom, áno, prekvapil si ma s tým muklom. Ani ja nemám podriadených, takže som tiež mukel. To nám však nebráni, aby sme vyžadovali zodpovednosť od kompetentných. Všade. Či od svojho šéfa, či od cudzej úradníčky, servismana v montérkach, alebo aj kravaťáka v Citroen ČR. Najmä ak chcú naše peniaze.

Marián
_________________
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Obecná poradna Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group