Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Problém se studeným motorem C4 LC 1,4/65kw- rv 2006




Právě je pon 25. bře 2019 7:41:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 07. bře 2019 22:21:10 
Offline

Registrován: čtv 07. bře 2019 21:41:04
Příspěvky: 1
Ahoj,
vím že se to tu už mockrát řešilo, ale nenašel jsem zde nikde žádnou použitelnou radu na odstranění problému se studeným motorem. Problémy vygradovali na podzim do takového stavu, že bylo s tímto vozem o strach jezdit. Motor se mi za studena dusil a chcípal. Při brždění motorem a následném přidání plynu při otáčkách pod 2000/min motor vůbec nereagoval na sešlápnutí plynového pedálu. Za jízdy se mi také několikrát stalo, že motor na krátký okamžik přestal táhnout jako by vynechalo zapalování. U vozu než jsem ho dal do servisu byla vyměněna škrtící klapka, olej, filtry a svíčky. V servisu mi po první návštěvě vyměnili lambdasondu a MAF senzor. Problémy na pár dní po servisu ustali, nebo se zmírnili, pak se ale vše vrátilo k původnímu stavu. Při druhé návštěvě mi byla na zkoušku vyměněna zapalovací lišta z důvodu chyb v diagnostice výpadku zapalování na třech, nebo i všech zalalovacích okruzích. Při třetí návštěvě zůstal vůz v servisu celý měsíc. V servisu vyzkoušeli vyměnit plynový pedál, opět svíčky, přehrát SW v motorovce vyčistit sítko v palivovém čerpadle došlo i na kontrolu el. instalace, ale na nic se nepřišlo. Po měsíci mi vůz vrátili s tím, že na nic nepřišli. Po vyjetí nádrže s prémiovým palivem jsem natankoval běžný benzín v místě, kde běžně tankuji a situace se na cca 700km zlepšila. Nyní se mi ale problémy s rozjezdy u studeného motoru začínají opět vracet. Motor se za studena dusí, při nízkých otáčkách se při sešlápnutém plynu jakoby dusí, nebo reaguje se zpožděním na plyn.
Vůz má nyní najeto asi 115000 a jezdí krátké trasy po městě kolem 10k-20 km/ den.
Díky za jakoukoliv radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 16. bře 2019 19:02:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2536
Bydliště: Ústí nad Labem
No pane jo. :shock: Byl jsi ve značkovém servisu nebo u soukromníka? Jaké svíčky ti do motoru dali? V tuto chvíli ti mohu doporučit vyzkoušet https://www.citroeny.eu/do-benzinu/inte ... 29792.html ,klidně 2 x a pak pravidelně aditivovat https://www.citroeny.eu/do-benzinu/adit ... 22810.html palivo při každém tankování.Jinak bys to měl pořídit u Tank ONO,mívají to běžně v nabídce,tedy u těch větších.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz