Detailní popis produktu
Zadní brzdové kotouče Brembo pro Citroen C5 (X7). Brzdový kotouč vlastnostmi odpovídající originálním dílům. Brembo je dodavatelem brzdových systémů do prvovýroby automobilky Citroën a patří mezi přední výrobce brzdových komponent. Můžete se spolehnout na vysokou účinnost a dlouhou životnost.
průměr 290 mm
lakované kotouče - COATED DISC LINE
tloušťka brzdového kotouče: 12 mm
minimální tloušťka: 10 mm
počet otvorů: 5
průměr náboje kola: 71 mm
uvedená cena za 1ks
položka je prodejná pouze v páru
OEM kód: 4249C1, E169157, 4246P9, 424972
POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. (u vozů Peugeot začíná VIN VF3...........)Brembo
Naprostá špička v oboru, lídr na poli technologického vývoje, technických inovací, nových řešení a výroby. Italská firma Brembo je největším výrobcem a dodavatelem do prvovýroby nových vozidel v Evropě. V současnosti Brembo dodává brzdové kotouče nebo celé brzdové systémy do nejvýznamějších automobilek včetně všech modelů Ferrari. Její produkty jsou známy po celém světě, a to i laické veřejnosti, hlavně díky vítěznému působení napříč všemi motoristickými disciplínami. Jako jedna z mála společností disponuje Brembo nejen kompletním výzkumem, vývojem a testováním, ale hlavně vlastními slévárnami. To je pro kontrolu kvality a velkou flexibilitu velmi důležité.
Kotouče a bubny Brembo
S kotouči Brembo máte garanci stejné kvality kotoučů jako v prvovýrobě a hlavně vyrobených u nás v Evropě, ve stejných slévárnách a obrobnách jako pro OE. To je naprosto zásadní rozdíl oproti většině ostatním prémiovým značkám, které jsou v aftermarketu pouze baliči kotoučů vyrobených v Číně nebo „vyzobávají“ nejlevnější položky jiných malých výrobců a ty pak přebalují do svých obalů. Kotouče BREMBO tak stále naleznete v prvovýrobě v největším počtu vozidel v Evropě, protože je BREMBO dodává téměř všem automobilkám – bez ohledu na to jaké jméno nese brzdový systém.
Lakované kotouče Brembo
Kotouče se speciálním antikorozním nástřikem vycházející vstříc požadavkům moderních vozů s elektrony, kde vzhled hraje důležitou roli. Díky antikorozní úpravě nejsou tyto kotouče ošetřeny ochranným olejovým nástřikem a není tedy třeba je před montáží odmašťovat a čistit. Také tato úprava usnadňuje pozdější demontáž a chrání náboj kola před kontaktní korozí.
Díly se značkou Brembo v našem obchodě jsou z oficiální distribuční sítě a nemusíte tedy mít strach, že za skvělými cenami se skrývají obávané levné padělky z Číny nebo Turecka!
Použito ve vozidlech:
CITROËN C5 II Break (RE_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi 110 [82kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi 115 [84kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi [80kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 THP 155 [115kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 VTi 120 [88kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi 165 [120kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.2 HDi 200 [150kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 3.0 HDi 240 [177kW, 2992ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi 110 [82kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi 115 [84kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi [80kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 THP 150 [110kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 THP 155 [115kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 VTI 120 [88kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi 165 [kW, ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi 165 [120kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi 200 [150kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 3.0 HDi 240 [177kW, 2992ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.6 HDi 110 [80kW, 1560ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 Bioflex [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 HDi 170 [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.6 HDi 110 [80kW, 1560ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 HDi 170 [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 HDi [82kW, 1560ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 THP [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 VTi [88kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi Hybrid4 AWC [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi Hybrid4 [147kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.2 HDi [150kW, 2179ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 HDi [82kW, 1560ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 THP [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 VTi [88kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi RXH Hybrid4 [147kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.2 HDi [150kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 HDI [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 HDI [80kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 16V [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 HDI [98kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.7 HDi 24V [150kW, 2721ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 3.0 V6 24V [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT RCZ, 1.6 16V [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT RCZ, 1.6 16V [147kW, 1598ccm]
PEUGEOT RCZ, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]