Brzdový kotouč zadní, Bosch pro Citroen C5 (X7, 0986479194, 4249C1)
Kód: 0986479B86Detailní popis produktu
Zadní lakovaný brzdový kotouč Bosch pro Citroen C5 (X7) v mnoha motorizacích. Kotouče kvalitou i vlastnostmi odpovídající originálním dílům. Značka Bosch je dodavatelem brzdových systémů do prvovýroby automobilky Citroën a patří mezi přední výrobce brzdových komponent. Můžete se spolehnout na vysokou účinnost a dlouhou životnost.
Montáž: zadní náprava
průměr 290 mm
tloušťka brzdového kotouče: 12 mm
minimální tloušťka: 10 mm
průměr náboje kola: 71 mm
Lakovaný
uvedená cena za 1ks, položka je prodejná pouze v páru
Montáž: zadní náprava
průměr 290 mm
tloušťka brzdového kotouče: 12 mm
minimální tloušťka: 10 mm
průměr náboje kola: 71 mm
Lakovaný
uvedená cena za 1ks, položka je prodejná pouze v páru
OEM kód: 4249C1, E169157, 4246P9, 424972
POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.
BOSCH – kvalita originálu
V posledních letech jsou ve výrobě na mnoha modelech Citroënu použity brzdové systémy Bosch, proto při volbě této značky, máte jistotu originálních vlastností a životnosti jako u nového vozu.
Při výrobě brzdových kotoučů neponechává firma Bosch nic náhodě. Jako výrobce litiny disponuje firma Bosch již při výběru materiálu rozsáhlou kompetencí v této oblasti. Ve vlastním vývojovém centru jsou pak vyvíjena specifická řešení pro každý typ vozidla. Ty nejmodernější kontrolní a testovací metody se konečně starají během výroby o dodržování požadovaných nízkých tolerancí.
Kvalita prvovýroby, spolehlivost, dlouhodobá tradice, inovativní technologie, dlouhá životnost - to jsou hlavní charakteristiky náhradních dílů Bosch pro automobilový průmysl. Skupina podniků Bosch je největším dodavatelem do automobilové prvovýroby na světě je zastoupena ve více než 50 zemích světa, zaměstnává přibližně 250 000 pracovníků. Již více než 100 let se firma Bosch věnuje automobilům a v poslední době výrazně vzrůstá podíl dílů Bosch i v automobilech Citroën.
POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.
BOSCH – kvalita originálu
V posledních letech jsou ve výrobě na mnoha modelech Citroënu použity brzdové systémy Bosch, proto při volbě této značky, máte jistotu originálních vlastností a životnosti jako u nového vozu.
Při výrobě brzdových kotoučů neponechává firma Bosch nic náhodě. Jako výrobce litiny disponuje firma Bosch již při výběru materiálu rozsáhlou kompetencí v této oblasti. Ve vlastním vývojovém centru jsou pak vyvíjena specifická řešení pro každý typ vozidla. Ty nejmodernější kontrolní a testovací metody se konečně starají během výroby o dodržování požadovaných nízkých tolerancí.
Kvalita prvovýroby, spolehlivost, dlouhodobá tradice, inovativní technologie, dlouhá životnost - to jsou hlavní charakteristiky náhradních dílů Bosch pro automobilový průmysl. Skupina podniků Bosch je největším dodavatelem do automobilové prvovýroby na světě je zastoupena ve více než 50 zemích světa, zaměstnává přibližně 250 000 pracovníků. Již více než 100 let se firma Bosch věnuje automobilům a v poslední době výrazně vzrůstá podíl dílů Bosch i v automobilech Citroën.
Použito ve vozidlech:
CITROËN C5 II Break (RE_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
CITROËN C5 II Break (RE_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi 110 [82kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi 115 [84kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 HDi [80kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 THP 155 [115kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.6 VTi 120 [88kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi 165 [120kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.2 HDi 200 [150kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 3.0 HDi 240 [177kW, 2992ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi 110 [82kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi 115 [84kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 HDi [80kW, 1560ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 THP 150 [110kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 THP 155 [115kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.6 VTI 120 [88kW, 1598ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi 165 [kW, ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi 165 [120kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi 200 [150kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 3.0 HDi 240 [177kW, 2992ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.6 HDi 110 [80kW, 1560ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 Bioflex [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 HDi 170 [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.6 HDi 110 [80kW, 1560ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.8 16V [92kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 16V [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 HDi 170 [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 HDi [120kW, 2179ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.7 HDi [150kW, 2720ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 HDi [82kW, 1560ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 THP [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508, 1.6 VTi [88kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi Hybrid4 AWC [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi Hybrid4 [147kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.2 HDi [150kW, 2179ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 HDi [82kW, 1560ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 THP [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508 SW, 1.6 VTi [88kW, 1598ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi RXH Hybrid4 [147kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.2 HDi [150kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 HDI [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 HDI [80kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 16V [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 16V [120kW, 2230ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 HDi [125kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 HDI [98kW, 2179ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.7 HDi 24V [150kW, 2721ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 3.0 V6 24V [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT RCZ, 1.6 16V [115kW, 1598ccm]
PEUGEOT RCZ, 1.6 16V [147kW, 1598ccm]
PEUGEOT RCZ, 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář