PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Zadni tlumič výfuku MTS pro Citroen C5 1.6 HDi, 2.0HDi (01.92320, 1726XE, 1726XK, 1730NY)

Kód: 0192320
Značka: MTS
1 740 Kč
Na dotaz
Zadní tlumič výfuku MTS pro Citroën C5 1.6 HDi a 2.0HDi  první generace.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zadní tlumič výfuku MTS pro Citroën C5 1.6 HDi, 2.0HDi  první generace.

OEM kódy: 1726RV, 1726XE, 1726XK, 1730NY

Použito v modelech:
CITROËN, C5 (DC_), 2.0 HDi   03.2001 - 08.2004  79 KW
CITROËN, C5 (DC_), 2.0 HDi (DCRHYB)  03.2001 - 08.2004  66 KW
CITROËN, C5 (RC_), 1.6 HDi (RC8HZB)   09.2004 -  80 KW
CITROËN, C5 Break (DE_), 2.0 HDi  06.2001 - 08.2004  80 KW
CITROËN, C5 Break (DE_), 2.0 HDi (DERHYB)  06.2001 - 08.2004  66 KW  
CITROËN, C5 Break (RE_), 1.6 HDi (RE8HZB)  09.2004 -   80 KW

POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. 

MTS
Velký italský výrobce výfukových systémů, který se stal v roce 1993 nejrychleji se rozvíjející společností v Itálií. Výroba pokrývá 97% evropského vozového parku. Firma má kvalitu výrobu certifikovanou podle ISO 9001 od německého úřadu DEKRA. Výfuky se shodují s originálními díly.
Na výrobu všech výfuků jsou použity ty nejkvalitnější certifikované suroviny jako pohliníkovaný plech o síle 0,6mm, který je dáván ve dvou vrstvách (dvojitá ochrana proti korozi), vnitřní přepážky o síle 1,5mm, koncová víčka 2mm a trubky o síle stěny 1,5mm. Vše toto společně zaručuje vynikající ochranu před korozí.

OHÝBÁNÍ TRUBEK
Při ohýbání trubek je používána speciální technologie ohýbání s trnem uvnitř, kdy při ohybu nedochází ke zúžení trubky a hotová trubka má stejný průměr v celé její délce, což má za následek proudění plynů přesně takové, jaké konstruktéři daného modelu vyprojektovali. Jedině tak může mít vůz spotřebu paliva a výkon takový jako tomu bylo u nového vozu. Přemýšlejte o tom a schválně si všimněte u konkurenčních výrobků zúžení trubek v místě ohybu.

POVRCHOVÁ ÚPRAVA TRUBEK
Dále v souvislosti s trubkami nesmíme opomenout důležitý fakt týkající se tzv. švů trubek, které jsou v případě MTS pokryty vrstvou hliníku, a tudíž jsou lépe chráněny před korozí! Renomovaná konkurence jako Bosal a Walker to v aftermarketu neřeší.

SVAŘOVÁNÍ VÝFUKŮ
Velice důležitým stupněm při výrobě je svařování, kterému se v MTS náležitě pečlivě věnují. Také proto má v MTS ruční svařování pouze 10% podíl, dalších 30% je svařováno automatem a až 60% je vařeno roboticky. Navíc svařování přírub je 100% roboticky. Sváry v případě MTS jsou dělány v ochranné atmosféře a okolní materiál není zbytečně vyhříván! Tím pádem jsou daleko méně náchylné ke korozi!

PERTLOVÁNÍ
Dalším specifickým bodem je pertlování těl tlumičů. Většina konkurence používá na výrobu snazší a tím i levnější ploché pertly, které ovšem nedosahují technický kvalit kulatých pertlů využívaných právě u MTS. Kulaté pertly vykazují lepší pružnost při tepelném namáhání společně s lepší vzduchotěsností.

www.mtsspa.net

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: