PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Zadní tlumič výfuku pro Citroen C2, C3, C3 Pluriel s motory 1.4i, 1.4i 16V (Peugeot 1007)

Kód: NV04744
Značka: NOVAK
1 170 Kč
3 - 5 dní
Zadní tlumič výfuku pro Citroen C2, C3 a C3 Pluriel bv motorizacích  1.4i, 1.4i 16V.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zadní tlumič výfuku pro Citroen C2, C3 a C3 Pluriel bv motorizacích  1.4i, 1.4i 16V. (Peugeot 1007)

délka (v mm) 900 mm
hmotnost ( v kg ) 6,8 kg
Výrobce Novak - ASSO Izawit, 4Max
 
Napojení na původní výfuk je nasunutím a použitím spony 48mm.


OEM kód: 1726NV, 1726ZK, 1726ZV, 1730H6, 1730J9

POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. (u vozů Peugeot začíná VIN VF3...........)   

NOVAK
je slovinská výrobní společnost s tradicí již od roku 1975, která se zabývá produkcí výfukových systémů pro osobní, terénní a užitkové vozy. V současné době firma disponuje jednou z nejmodernějších a technologicky nejdokonalejších výrobních linek, jejíž vybavení je plně srovnatelné se všemi důležitými zahraničními producenty daného sortimentu. Dodává např. do prvovýroby slovinské divize Renault a spolupracuje také s automobilkou Opel.
Pro výrobu výfuků NOVAK využívá plechy a trubky chráněné po obou stranách vrstvou korozivzdorného hliníku, přičemž tloušťka koncových plechů všech tlumičů výfuků dosahuje alespoň 1,5 mm. Vstupní, vnitřní a výstupní potrubí a tělo tlumiče je z nerezu. Pro spojování je ve velké míře využívána technologie bez vnitřního svařování, takže vnitřní součásti tlumiče jsou mechanicky lisovány bez přehřátí materiálu, což prodlužuje životnost materiálu. Pokud některé vnější části musejí být svařeny, je následně proveden antikorozivní nástřik svárů.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: