PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Rozvodová sada s vodní pumpou INA pro motory Citroen 1.4i 16V (1609525780, 530041930, 161079338)

Kód: 530041930
Značka: INA
2 240 Kč
Skladem
Rozvodová sada značky INA pro motory Citroën - Peugeot 1.4i 16V obsahuje ozubený řemen, kladky a vodní pumpu pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně vstřikovací čerpadlo a vodní pumpu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozvodová sada značky INA pro motory Citroën - Peugeot 1.4i 16V obsahuje ozubený řemen, kladky a vodní pumpu pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně vstřikovací čerpadlo a vodní pumpu.

zubů 135
sirka  25,4 mm,
s vodní pumpou


OEM kódy: 1609525780, 1610793380, 0816G8, 0816H5, 0829A5, 0829C6, 083052, 083060, 1201G2

Při výměně rozvodového řemene je důrazně doporučeno měnit i všechny kladky, případně i vodní pumpu, pokud jí řemen pohání. Jinak výměna pouze řemenu vede zpravidla zanedlouho k zvýšení hlučnosti kladek a netěsnosti vodní pumpy, což může při delším provozu vést až k fatální poruše motoru.

POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. (platí i pro značku Peugeot.

INA
Výrobce rozvodových dílů INA spadá do skupiny Schaeffler Group společně s výrobci spojek LuK a ložisek FAG. INA patří mezi přední dodavatele do prvovýroby automobilů. Mezi její zákazníky patří například Ford, Mazda, Jaguár, Nissan, Volvo, Renault, Peugeot i Citorën.
Svou pozici leadera trhu mu zajišťuje nejenom prvotřídní kvalita produktů, ale zároveň také důraz na technologický vývoj a výzkum.   

Použito u vozidel:
CITROËN C2 (JM_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
CITROËN C3 (FC_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
CITROËN C4 (LC_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]

PEUGEOT 1007 (KM_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 206 Sikma zadni cast (2A/C), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 206 SW (2E/K), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 207 (WA_, WC_), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 307 (3A/C), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 307 Break (3E), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]
PEUGEOT 307 SW (3H), 1.4 16V [65kW, 1360ccm]

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: