PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Napínaci kladka Dayco APV1114 pro motory Citroen 2.0 HDi (5751A7)

Kód: APV1114
Značka: DAYCO
720 Kč
Skladem
Napínací kladka plochého řemene značky Dayco pro motory 2.0HDi v modelech C4, C4 Picasso, C5, C8, Berlingo, DS4, DS5 a Jumpy. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Napínací kladka plochého řemene značky Dayco pro motory 2.0HDi v modelech C4, C4 Picasso, C5, C8, Berlingo, DS4, DS5 a Jumpy. 

řemenice  70 mm
výška 1     25 mm
výška 2   67,7 mm

OEM kód: 5751A7, 9650542480, 1318336, 4M5Q6A228FD, 9650542480, 30684427

POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.

DAYCO
Více než pěti tisíc nejrůznějších položek od řemenů (drážkové, klínové, rozvodové) přes vodní čerpadla, řemenice a vodící i napínací kladky až po kompletní rozvodové sady nabízí celosvětově uznávaná značka DAYCO. Vyrábí a dodává řemeny a díly řemenových pohonů nejen pro osobní a užitkové či nákladní vozy, ale také pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.  Dayco je specialistou na veškeré řemenové pohony pro automobily a v současnosti je světovým lídrem v dodávkách rozvodových řemenů do prvovýroby. Různými řemeny této značky je vybavena velká část nových vozů více než tří desítek světových automobilek. Produkty Dayco míří také na trh náhradní spotřeby, přičemž disponují originální prvovýrobní kvalitou. Dayco Aftermarket nabízí ucelený a neustále aktualizovaný sortiment produktů pro přenos energií v OE kvalitě, mimo jiné např. unikátní rozvodové řemeny typu „HT“ s otěruvzdorným teflonovým (PTFE) filmem zvyšujícím životnost řemene i při použití v dieselových motorech s vysokými vstřikovacími tlaky. 
http://www.dayco.com/ 


Použito ve vozidlech:

CITROËN C4 (LC_), 2.0 HDi [100kW, ccm]
CITROËN C4 Grand Picasso (UA_), 2.0 HDi 138 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 Picasso (UD_), 2.0 HDi 138 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (RC_), 2.0 HDi (RCRHRH) [kW, ccm]
CITROËN C5 (RD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (RD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 2.0 HDi (RERHRH) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (TD_), 2.0 HDi 140 [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (TD_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi [88kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY, 2.0 HDi 120 [88kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY, 2.0 HDi 140 [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie, 2.0 HDi 120 [88kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie, 2.0 HDi 140 [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO (270_), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO (270_), 2.0 D Multijet [88kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO karoserie (270_), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO karoserie (270_), 2.0 D Multijet [88kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO valník/podvozek (270_), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO valník/podvozek (270_), 2.0 D Multijet [88kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179AX), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179AX), 2.0 D Multijet [88kW, 1997ccm]
FORD C-MAX, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD C-MAX, 2.0 TDCi [81kW, 1997ccm]
FORD C-MAX, 2.0 TDCi [98kW, 1997ccm]
FORD FOCUS C-MAX, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD FOCUS C-MAX, 2.0 TDCi [98kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II (DA_), 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II (DA_), 2.0 TDCi [81kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II (DA_), 2.0 TDCi [98kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II Kabriolet, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II kombík (DA_), 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II kombík (DA_), 2.0 TDCi [81kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II kombík (DA_), 2.0 TDCi [98kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II limuzína (DA_), 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD FOCUS II limuzína (DA_), 2.0 TDCi [81kW, 1997ccm]
FORD GALAXY, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD GALAXY, 2.0 TDCi [103kW, 1997ccm]
FORD GALAXY, 2.0 TDCi [85kW, 1997ccm]
FORD GALAXY, 2.0 TDCi [96kW, 1997ccm]
FORD KUGA I, 2.0 TDCi 4x4 [100kW, 1997ccm]
FORD KUGA I, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD S-MAX, 2.0 TDCi [100kW, 1997ccm]
FORD S-MAX, 2.0 TDCi [103kW, 1997ccm]
FORD S-MAX, 2.0 TDCi [85kW, 1997ccm]
FORD S-MAX, 2.0 TDCi [96kW, 1997ccm]
LANCIA PHEDRA (179), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
LANCIA PHEDRA (179), 2.0 JTD [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 (3A/C), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 Break (3E), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 CC (3B), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 SW (3H), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 308 (4A_, 4C_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 308 SW, 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 kupé (6C_), 2.0 HDi [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 508 SW, 2.0 HDi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 HDI [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDI [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDi [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT karoserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_), 2.0 HDi 120 [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT karoserie (VF3A_, VF3U_, VF3X_), 2.0 HDi 140 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_), 2.0 HDi 120 4x4 [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_), 2.0 HDi 120 [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_), 2.0 HDi 140 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT valník/podvozek, 2.0 HDi 120 [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT valník/podvozek, 2.0 HDi 140 [100kW, 1997ccm]
VOLVO C30, 2.0 D [100kW, 1998ccm]
VOLVO C70 II Kabriolet, 2.0 D [100kW, 1997ccm]
VOLVO S40 II (MS), 2.0 D [100kW, 1998ccm]
VOLVO V50 (MW), 2.0 D [100kW, 1998ccm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: