Rozvodová sada Contitech pro motory Citroen 3.0i V6 (0831L9, 0831V2)

Kód: CT1052K1
5 972 Kč
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
17.7.2024
Rozvodová sada Contitech pro motory Peugeot - Citroen 3.0i V6 (ES9A),  obsahuje ozubený řemen a kladky pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně vstřikovací čerpadlo a vodní pumpu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozvodová sada Contitech pro motory  Peugeot - Citroen 3.0i V6 (ES9A),  obsahuje ozubený řemen a kladky pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně vstřikovací čerpadlo a vodní pumpu.

počet zubů 259
bez vodního čerpadla

OEM kód: 0831L9, 0831V2, 9467516789, 7701473569

Při výměně rozvodového řemene je důrazně doporučeno měnit i všechny kladky, případně i vodní pumpu, pokud jí řemen pohání. Jinak výměna pouze řemenu vede zpravidla zanedlouho k zvýšení hlučnosti kladek a netěsnosti vodní pumpy, což může při delším provozu vést až k fatální poruše motoru.

POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.

Contitech
jedna ze značek koncernu Continental AG, je specialista na kaučukovou a plastovou technologii, který po celém světě působí jako vývojový partner a přímý dodavatel pro automobilový průmysl a mnohá další průmyslová odvětví. Ve svém hightech výrobním programu má např. pneumatické pružiny, hadicová vedení, folie pro interiér motorových vozidel, transportní pásy, hnací řemeny či gumo-kovová ložiska. Jedná se o špičkové výrobky, které najdete jak v prvovýrobě, tak v distribuci náhradních dílů mnoha automobilek.

Použito ve vozidlech:
CITROËN C5 I (DC_), 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) [152kW, 2946ccm]
CITROËN C5 I Break (DE_), 3.0 Carlsson [173kW, 2946ccm]
CITROËN C5 I Break (DE_), 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) [152kW, 2946ccm]
CITROËN C5 II (RC_), 3.0 V6 (RCXFUF) [152kW, 2946ccm]
CITROËN C5 II Break (RE_), 3.0 V6 (REXFUF) [152kW, 2946ccm]
CITROËN C5 III (RD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
CITROËN C5 III Break (TD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
CITROËN C6 (TD_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 3.0 V6 [150kW, 2946ccm]
CITROËN XANTIA (X2), 3.0 V6 [140kW, 2946ccm]
CITROËN XANTIA Break (X2), 3.0 V6 [140kW, 2946ccm]
CITROËN XM (Y4), 3.0 V6 [140kW, 2946ccm]
CITROËN XM Break (Y4), 3.0 V6 [140kW, 2946ccm]
FIAT ULYSSE (179AX), 3.0 [150kW, 2946ccm]
LANCIA PHEDRA (179), 3.0 V6 [150kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 3.0 V6 [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 3.0 V6 [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 3.0 V6 [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 kupé (6C_), 3.0 V6 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 3.0 [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 3.0 V6 24V [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 3.0 V6 24V [155kW, 2946ccm]
PEUGEOT 807 (E), 3.0 V6 [150kW, 2946ccm]
RENAULT AVANTIME (DE0_), 3.0 V6 (DE04, DE0T) [152kW, 2946ccm]
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), 3.0 V6 Sport (CB1A) [166kW, 2946ccm]
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) [187kW, 2946ccm]
RENAULT ESPACE III (JE0_), 3.0 V6 24V (JE0G, JE0R) [140kW, 2946ccm]
RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_), 3.0 24V (B56V) [140kW, 2946ccm]
RENAULT LAGUNA I Grandtour (K56_), 3.0 24V (K56V) [140kW, 2946ccm]
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_), 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) [152kW, 2946ccm]
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_), 3.0 V6 24V (KG0D) [152kW, 2946ccm]
RENAULT SAFRANE II (B54_), 2.9 24V (B54N) [140kW, 2946ccm]

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: