PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Přední pružina Lesjöfors pro Citroën C8 (5002VC, 5002VF, 4066772, 4015656)

Kód: 4026193
Značka: LESJÖFORS
810 Kč
Skladem
Přední pružina pro Citroen C8 s motory 2.0HDi, od švédské firmy Lesjöfors. (Peugeot 807, Fiat Ulysse)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přední pružina pro Citroen C8 s motory 2.0HDi, od švédské firmy Lesjöfors. (Peugeot 807, Fiat Ulysse)
 

OEM kód: 5002AY, 5002VC, 1339393080, 1440167180, 1494503080
 

POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla. Aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. (Pro značku Peugeot VF3..........) Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. 

Lesjöfors
Švédská firma  Lesjofors je největším pružinovým specialistou a  jeho pole působnosti sahá od automobilových vinutých a listových pružin, přes plynové pružiny až po průmyslové pružiny všech druhů.  Firma byla založena již v roce 1675 a výrobou pružin se zabývá přes 150 let a to od roku 1852.  Lesjofors stále drží technický i technologický náskok před konkurencí.  Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli. Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena  za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
Před několikavrstvým lakem je každá pružina „brokována“ což zvyšuje její povrchovou odolnost a následnou životnost a tuhost – jedná se velice složitý a drahý proces, který používá při výrobě jen několik málo výrobců. V nabídce má více jak  3300 položek, i když konkurence má sotva polovinu. Protože konkurence některé modely sdružuje pod jednu položku bez ohledu na motorizaci či nastavení podvozku, což pak může způsobit kratší životnost a hlavně odlišné jízdní vlastnosti.
 

CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi 135 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi 165 [120kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi [79kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi [80kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi [81kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 HDi [88kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDI [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDi [120kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDi [79kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDi [80kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 HDi [88kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179_), 2.0 D Multijet [100kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179_), 2.0 D Multijet [88kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179_), 2.0 JTD [79kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179_), 2.0 JTD [80kW, 1997ccm]
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: