PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!!  Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku  3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

Palivový filtr UFI pro Citroën Jumper 3,0 HDi 130 a 180kW (Peugeot Boxer, Fiat Ducato, 1614157280)

Kód: 24ONE0B
990 Kč
Skladem
Naftový filtr pro Citroën Jumper 3,0 HDi 130 a180kW a pro Peugeot Boxer i Fiat Ducato.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Palivový filtr UFI pro Citroën Jumper 3,0 HDi 130 a180kW a pro Peugeot Boxer i Fiat Ducato.
 
Odtok 7.5 mm
Průměr   84.7 mm
Vnitřní průměr 1   7.89 mm
Vnější průměr 1       90 mm
Vnější průměr 2       9.42 mm
Vpusť     9 mm
Výška 195 mm 
 
 
OEM kód: 77367412, 77366565, 1371439080, 1614157280, 1610192280

POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.

UFI
Společnost UFI FILTERS spa byla založena v roce 1972, v Nogarole Rocca (Verona) v Itálii, v té 
době pod názvem Universal Filters Italiana, s cílem dodávat filtrační systémy pro automobilový trh. V současné době jde o výrobní skupinu s rozmanitými aktivitami na pěti kontinentech - od výroby filtrů pro prvovýrobu, výrobu originálních náhradních dílů, až po filtry pro aftermarket – která dnes patří mezi největší evropské výrobce filtrů pro automobilový průmysl. Aktuálně UFI zaměstnává více než 2 000 zaměstnanců po celém světě. V současné době má UFI své výrobní závody, kromě Itálie, také v Číně, Jižní Korei, Japonsku, Indii, Tunisku a také České republice (Ostrava). Tzv. front offices, tj. zastoupení přímo u výrobců automobilů, jsou v Turíně (pro Fiat a Iveco), ve Wolfsburgu (pro Volkswagen a Audi), v Rüsselsheimu (pro Opel), v Göteborgu ve Švédsku (pro Scanii a Volvo), v korejském Soulu (pro GM, Chevrolet, Hyundai a Kia), v americkém Detroitu (pro Daimler), a také v Tokiu pro vývoj na japonském trhu. Výroba filtrů je rovnoměrně rozdělena mezi dodávky do prvovýroby (OEM), dodávky originálních náhradních dílů (OES) a výrobu pro aftermarket.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: