Čistič FAP filtrů Cartechnic (400 ml), DPF / FAP cleaner, čištění FAP filtru bez demontáže ( 1002777578)

Kód: ST2735094
Značka: CARTECHNIC
320 Kč
Skladem
Čistič filtrů pevných částic FAP/DPF v namontovaném stavu, přímo na vozidle s aplikační hadičkou. Přípravek pro chemické ošetření naftových motorů. Čistí zanesené filtry pevných částic a zvyšuje průchodnost filtrů. (DIESEL-PARTIKELFILTER-REINIGER)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Čistič filtrů pevných částic v namontovaném stavu, přímo na vozidle s aplikační hadičkou. Přípravek pro chemické ošetření naftových motorů. Čistí zanesené filtry pevných částic a zvyšuje průchodnost filtrů. 
 

- Čistič filtru pevných částic Cartechnic lze používat ve všech uzavřených systémech DPF a FAP. Odstraňuje usazeniny uhlíku a popela nahromaděných ve filtrech pevných částic.
- Speciální neutrální vyplachovací prvky se starají o likvidací částic sazí bez vzniku tření. Čištění lze provádět bez nutnosti demontáže filtru pevných částic.
- Odpařuje se beze zbytku a není vznětlivý. Vhodný k obnovení plné objemové kapacity filtru, při snížení výkonu nebo při závadě způsobené znečištěným filtrem pevných částic a jako prevence při nevhodném jízdním profilu.
 
Upozornění: !!!
Bezpodmínečně si přečtěte návod a pokyny před použitím a respektujte je!!! Používejte ochranné brýle, rukavice a dbejte doporučení výrobce vozidla. Pokud by vozidlo z důvodu ucpaného filtru pevných částic nenastartovalo, nesmí se čištění provádět (neBeZPeČÍ POŽÁrU!). Před čištěním musíte zjistit příčinu poruchy filtru pevných částic. Pokud nespočívá příčina v jízdním profilu řidiče, zkontrolujte důležité části výfuku (zpětný rozvod výfukových plynů, injektory a pod.). Před čištěním zkontrolujte stav oleje. Pokud je hladina oleje zvýšená, proveďte bezpodmínečně jeho výměnu (zvýšené riziko zředění oleje naftou!). neudržujte motor v zahřátém stavu. teplota filtru pevných částic by měla být max. 50°C.  rozvody pro diferenční tlakový senzor by se měly po vypláchnutí profouknout stlačeným vzduchem.
Během profukování demontujte rozvod senzoru. Pokud nejsou k dispozici žádné sondy nebo snímače, musí se demontovat výfuková trubka. Po aplikaci musíte provést test paměti řídicí jednotky s výčtem závad a existující chyby vymazat.  Pokud se během zkušební jízdy žádná regenerace neprovede, musí se aktivovat manuálně prostřednictvím servisní diagnostiky. Při regeneraci musíte bezpodmínečně respektovat bezpečnostní pokyny a předpisy výrobce vozidla.

U filtrů pevných částic, které vykazují mechanické poškození, jako např. roztavení způsobené přehříváním, není regenerace možná. tyto filtry pevných částic se musí bezpodmínečně vyměnit. Obsah dózy postačí zpravidla pro jedno čištění. Při větším znečištění může být případně potřebná druhá dóza.
 
Použití:
Demontujte senzor teploty nebo tlakovou přípojku před filtrem pevných částic.  Zasuňte sondu do otvoru po senzoru teploty nebo tlakové přípojce ve směru k filtru pevných částic. nastříkejte čistič v intervalech (cca 3 * 5 sekund stříkat - cca 5 sekund nechat působit)  do filtru pevných částic. Opakujte interval stříkání tak dlouho, dokud nebude dóza beze zbytku vyprázdněna. Pak opět namontujte senzor teploty nebo tlakovou přípojku a zkontrolujte jejich utěsnění. Otestujte paměť řídících jednotek s výčtem závad (případné chyby vymažte), nechte nastartované vozidlo na volnoběh minimálně 15 minut, aby se odpařila větší část kapaliny a proveďte zkušební jízdu  (min. 30 minut, mlha nebo kouř, který přitom vzniká, je pouze vodní pára), poté spusťte regeneraci filtru manuálně testovacím zařízením. 
Dodržujte bezpečnostní pokyny výrobce vozidla pro regeneraci!
 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: