Brzdový kotouč přední, Brembo pro Citroen Xantia a Xantia Break (4246L8, 4246N0, 4246R7)

Kód: BR09961614
Značka: BREMBO
1 020 Kč
Skladem
Přední brzdové kotouče Brembo pro Citroen Xantia a Xantia Break. Špičkový b rzdový kotouč vlastnostmi odpovídající originálním dílům.  (Peugeot 406)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přední brzdové kotouče Brembo pro Citroen Xantia a Xantia Break. Špičkový brzdový kotouč vlastnostmi odpovídající originálním dílům. Brembo je dodavatelem brzdových systémů do prvovýroby automobilky Citroën a patří mezi přední výrobce brzdových komponent. Můžete se spolehnout na vysokou účinnost a dlouhou životnost.

Průměr 283 mm
Tloušťka 26 mm
Minimální tloušťka 24,2 mm
Naboj kola  66 mm
se srouby
váha 6,96 kg
Kotouče jsou prodejné pouze v páru.

OEM kód: 4246L8, 4246N0, 4246R7

POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.

Brembo
Naprostá špička v oboru, lídr na poli technologického vývoje, technických inovací, nových řešení a výroby. Italská firma Brembo je největším výrobcem a dodavatelem do prvovýroby nových vozidel v Evropě. V současnosti Brembo dodává brzdové kotouče nebo celé brzdové systémy do nejvýznamějších automobilek včetně všech modelů Ferrari. Její produkty jsou známy po celém světě, a to i laické veřejnosti, hlavně díky vítěznému působení napříč všemi motoristickými disciplínami. Jako jedna z mála společností disponuje Brembo nejen kompletním výzkumem, vývojem a testováním, ale hlavně vlastními slévárnami. To je pro kontrolu kvality a velkou flexibilitu velmi důležité. 

Kotouče a bubny Brembo
S kotouči Brembo máte garanci stejné kvality kotoučů jako v prvovýrobě a hlavně vyrobených u nás v Evropě, ve stejných slévárnách a obrobnách jako pro OE. To je naprosto zásadní rozdíl oproti většině  ostatním prémiovým značkám, které jsou v aftermarketu pouze baliči kotoučů vyrobených v Číně nebo „vyzobávají“ nejlevnější položky jiných malých výrobců a ty pak přebalují do svých obalů. Kotouče BREMBO tak stále naleznete v prvovýrobě v největším počtu vozidel v Evropě, protože je BREMBO dodává téměř všem automobilkám – bez ohledu na to jaké jméno nese brzdový systém.

Lakované kotouče Brembo
Kotouče se speciálním antikorozním nástřikem vycházející vstříc požadavkům moderních vozů s elektrony, kde vzhled hraje důležitou roli.  Díky antikorozní úpravě nejsou tyto kotouče ošetřeny ochranným olejovým nástřikem a není tedy třeba je před montáží odmašťovat a čistit. Také tato úprava usnadňuje pozdější demontáž a chrání náboj kola před kontaktní korozí.

Díly se značkou Brembo v našem obchodě jsou z oficiální distribuční sítě a nemusíte tedy mít strach, že za skvělými cenami se skrývají obávané levné padělky z Číny nebo Turecka!

Použito v modelech:
CITROËN XANTIA (X1), 2.0 i 16V [97kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA (X1), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA (X1), 2.1 Turbo D 12V [80kW, 2088ccm]
CITROËN XANTIA (X2), 2.0 i 16V [97kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA (X2), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA (X2), 2.1 Turbo D 12V [80kW, 2088ccm]
CITROËN XANTIA Break (X1), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA Break (X1), 2.1 Turbo D 12V [80kW, 2088ccm]
CITROËN XANTIA Break (X2), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
CITROËN XANTIA Break (X2), 2.1 Turbo D 12V [80kW, 2088ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 1.9 TD [66kW, 1905ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 1.9 TD [68kW, 1905ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V HPi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V [97kW, 1998ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 HDi 110 [79kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 HDI 110 [80kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.1 TD 12V [80kW, 2088ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.2 HDi [98kW, 2179ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 3.0 24V [140kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 3.0 V6 [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 1.9 TD [66kW, 1905ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V HPi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V [97kW, 1998ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 HDi 110 [79kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 HDI 110 [80kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 HDI 90 [66kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 Turbo [108kW, 1998ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.1 TD 12V [80kW, 2088ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.2 HDI [98kW, 2179ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 3.0 24V [140kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 3.0 V6 [152kW, 2946ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.0 16V [97kW, 1998ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.2 HDI [98kW, 2179ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.2 [116kW, 2230ccm]

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: