PŘERUŠENÍ PROVOZU O SVÁTCÍCH !!! Všechny nově přijaté objednávky budou vyřizovány a odesílány od pátku 3.1.2025. Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Spodní ochranný kryt pod motor pro Citroen C4 první i druhé generace, C4 Picasso první generace a Berlingo druhé generace, s benzínovými motory. (Peugeot Partner, 5008)
Kompletní spojková sada pro motory Citroen - Peugeot 1.8i 16V, 2.0i, 2.2i, 2.0HDi a 2.0i 16V, ve vozech C4, C4 Picasso, C5, Xsara, Evasion, Xsara Picasso, Jumpy a C8 od...
Kompletní spojková sada pro motory Citroen - Peugeot 1.8i 16V, 2.0i, 2.0HDi a 2.0i 16V, ve vozech C4, C4 Picasso, C5, Xsara, Evasion, Xsara Picasso, Jumpy a C8 od výrobce...
Dvoudílná spojková sada Valeo pro motory Citroen - Peugeot 1.8i 16V a 2.0i 16V s robotizovanou převodovkou. Spojková sada je použita v modelech Citroën C4 Picasso, C4 Grand...
Spojkové ložisko Sachs pro motory Citroen- Peugeot 1.6HDi, VTi, THP, 1.8i 16V a 2.0i 16V s robotizovanou převodovkou. Spojkové ložisko je použito např. v modelech Citroën C3,...
Spojkové ložisko Valeo pro motory Citroen- Peugeot 1.6HDi, VTi, THP, 1.8i 16V a 2.0i 16V s robotizovanou převodovkou. Spojkové ložisko je použito např. v modelech Citroën C3,...
Šroub pro plechová kola vozů Citroën a Peugeot, pro velikost klíče 17mm. Tyto šrouby se používali u téměř všech modelů vozů Citroën a Peugeot, přibližně od roku výroby 2005....
Šroub pro plechové disky vozů Citroën a Peugeot s volnou podložkou, pro rozměr hlavy šroubů velikosti klíče 17mm. Tyto šrouby se používali u téměř všech modelů vozů Citroën...
Termostat pro motory 1.8i 16V a 2.0i 16V Citroen - Peugeot v modelech Citroen C4 první generace, C4 Picasso první generace a C5 první generace po faceliftu.
Těsnění poloosy v diferenciálu převodovky, od tradičního výrobce těsnění Corteco. Gufero je použito u většiny manuálních i automatických převodovek automobilů Peugeot-Citroën.