Spojkové ložisko Valeo pro motory Citroen- Peugeot 1.6HDi, VTi, THP, 1.8i 16V a 2.0i 16V s robotizovanou převodovkou. Spojkové ložisko je použito např. v modelech Citroën C3,...
Spojovací objímka výfuku o průměru 70 mm, používaná u vozů Citroenu C5 druhé generace (X7), C6 a Jumper. Je zpravidla použita před katalyzátorem a FAP filtrem.
Mechanika stahování předního pravého okna pro nový Citroën C5 (X7) druhé generace od modelového roku 2008. Alternativní výrobce. (Citroen C5 III. třetí generace)
Šroub pro plechová kola vozů Citroën a Peugeot, pro velikost klíče 17mm. Tyto šrouby se používali u téměř všech modelů vozů Citroën a Peugeot, přibližně od roku výroby 2005....
Šroub pro plechové disky vozů Citroën a Peugeot s volnou podložkou, pro rozměr hlavy šroubů velikosti klíče 17mm. Tyto šrouby se používali u téměř všech modelů vozů Citroën...
Těsnění poloosy v diferenciálu převodovky, od tradičního výrobce těsnění Corteco. Gufero je použito u většiny manuálních i automatických převodovek automobilů Peugeot-Citroën.
Těsnění pravé poloosy v diferenciálu převodovky, od prémiového výrobce těsnění Victor reinz. Gufero je použito u většiny manuálních i automatických převodovek automobilů Peugeot...