Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso a Peugeot 5008 1.6HDi (173098, 23511, 0161017, SK)

Kód: 0161017
Značka: MTS
1 980 Kč
Skladem
Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso první generace a Peugeot 5008 s motory 1.6HDi.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso první generace a Peugeot 5008 s motory 1.6HDi od kvalitního italského výrobce MTS.
 
Délka 1060mm
OEM kód: 173098
 

POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. 



MTS
Velký italský výrobce výfukových systémů, který se stal v roce 1993 nejrychleji se rozvíjející společností v Itálií. Výroba pokrývá 97% evropského vozového parku. Firma má kvalitu výrobu certifikovanou podle ISO 9001 od německého úřadu DEKRA. Výfuky se shodují s originálními díly.
Na výrobu všech výfuků jsou použity ty nejkvalitnější certifikované suroviny jako pohliníkovaný plech o síle 0,6mm, který je dáván ve dvou vrstvách (dvojitá ochrana proti korozi), vnitřní přepážky o síle 1,5mm, koncová víčka 2mm a trubky o síle stěny 1,5mm. Vše toto společně zaručuje vynikající ochranu před korozí.

OHÝBÁNÍ TRUBEK
Při ohýbání trubek je používána speciální technologie ohýbání s trnem uvnitř, kdy při ohybu nedochází ke zúžení trubky a hotová trubka má stejný průměr v celé její délce, což má za následek proudění plynů přesně takové, jaké konstruktéři daného modelu vyprojektovali. Jedině tak může mít vůz spotřebu paliva a výkon takový jako tomu bylo u nového vozu. Přemýšlejte o tom a schválně si všimněte u konkurenčních výrobků zúžení trubek v místě ohybu.

POVRCHOVÁ ÚPRAVA TRUBEK
Dále v souvislosti s trubkami nesmíme opomenout důležitý fakt týkající se tzv. švů trubek, které jsou v případě MTS pokryty vrstvou hliníku, a tudíž jsou lépe chráněny před korozí! Renomovaná konkurence jako Bosal a Walker to v aftermarketu neřeší.

SVAŘOVÁNÍ VÝFUKŮ
Velice důležitým stupněm při výrobě je svařování, kterému se v MTS náležitě pečlivě věnují. Také proto má v MTS ruční svařování pouze 10% podíl, dalších 30% je svařováno automatem a až 60% je vařeno roboticky. Navíc svařování přírub je 100% roboticky. Sváry v případě MTS jsou dělány v ochranné atmosféře a okolní materiál není zbytečně vyhříván! Tím pádem jsou daleko méně náchylné ke korozi!

PERTLOVÁNÍ
Dalším specifickým bodem je pertlování těl tlumičů. Většina konkurence používá na výrobu snazší a tím i levnější ploché pertly, které ovšem nedosahují technický kvalit kulatých pertlů využívaných právě u MTS. Kulaté pertly vykazují lepší pružnost při tepelném namáhání společně s lepší vzduchotěsností.

www.mtsspa.net

 
 
CITROËN
C4 GRAND PICASSO I (UA_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 10.2006 - 6.2011
C4 GRAND PICASSO I (UA_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 10.2006 - 6.2011
 
PEUGEOT
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 80 KW / 110 HP 9.2009 - 3.2017
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 80 KW / 110 HP 9.2009 - 3.2017
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 82 KW / 112 HP 8.2010 - 3.2017
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: