Lambda sonda Delphi pro různé typy motorů Citroën - Peugeot od 1.1i až po 3.0i V6.Tato sonda je zpravidla montovaná do výfukových svodů, blízko motoru.
Přední lakovaný brzdový kotouč Brembo pro Citroën Xantia, Xantia Break, C5 a C5 Break první generace v některých motorizacích. Kotouče kvalitou i vlastnostmi odpovídající...
Brzdový kotouč ATE pro Citroën Xantia, Xantia Break, C5 a C5 Break první generace v některých motorizacích. Kotouče kvalitou i vlastnostmi odpovídající originálním dílům.
Kompletní sada na opravu uložení zadního ramene Citroënu C5 první generace s ložisky a se šroubem uložení. (OE: 5175AP, 5175AQ, 5175X8, 5175X9, 517912)
Pravá nová poloosa SKF pro vozy Citroën C5 s motorem 2.0HDi a 3.0i V6 a ruční převodovkou. Značka SKF je dodavatelem hřídelí a ložisek do prvovýroby mnoha automobilek, díky...
Pravá nová poloosa SKF pro vozy Citroën C5 s motorem 3.0i V6 a automatickou převodovkou. Značka SKF je dodavatelem hřídelí a ložisek do prvovýroby mnoha automobilek, díky tomu...
Levá nová poloosa SKF pro vozy Citroën C5 s motorem 3.0i V6 a automatickou převodovkou. Značka SKF je dodavatelem hřídelí a ložisek do prvovýroby mnoha automobilek, díky tomu...
Rozvodová sada značky Gates pro motor 3.0i V6 (ES9A), obsahuje ozubený řemen a kladky pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně...
Rozvodová sada značky SKF pro motor 3.0i V6 (ES9A), obsahuje ozubený řemen a kladky pro kompletní výměnu rozvodového řemenu, pohánějícího vačkovou hřídel, případně vstřikovací...
Drážkový řemen značky Dayco pro motory Citroen 3.0i V6, pohánějící příslušenství motoru jako alternátor, čerpadlo řízení nebo kompresor klimatizace či hydraulickou pumpu.