Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

antipollution fault - dokážu to vyřešit sám?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tomfrk



Založen: 11. 08. 2006
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2007 7:35 pm    Předmět: antipollution fault - dokážu to vyřešit sám? Odpovědět s citátem

Ahoj Kluci, dokážu to vyřešit sám, čuï budu muset do servisu. Samozřejmě motor ztácí výkon a vůbec netáhne do kopců. Jinak dále mi to píše ESP/ASR deactivated samo od sebe... poradíte nikdo, díky moc.

T.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomfrk



Založen: 11. 08. 2006
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2007 7:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

...no přečetl jsem tady o tom všem dost, ale zapomněl jsem vůl dodat, že se mi podařilo utrhnout nějaké čidlo do kterého vede malá trubička z velké hubice na předku u chladiče. Tato malá kostička (čidlo) pak vede elektronicky spojená kolem vzduchového filtru... jinak mám 2.2 hdi r.v.2003. Mohlo by to být tím kluci? Sem nešika!!!, ale doufám, že kdybych to napravil, tak by to mohlo být ono... Díky moc za radu..... T.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so listopad 10, 2007 8:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

hmm tak to mas docela problem za cca 2000.- je to cidlo tlaku v sani,bez nej to vytocis do 3000 a bez vykonu...

jinak te uklidnim ja kdyz jsem poprve menil filtr tak jse si ho ustrelil taky Rolling Eyes
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
barenst



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 427
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2007 8:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Sam si to muzes spravit ,da se rist ze i chyba by mela po oprave zmizet , chyba ESP se tady psalo souvisi to stim tvym problemem ,proste to napise misto chyby v motoru chybu v esp .
_________________
Od Pallas po Exlusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tomfrk



Založen: 11. 08. 2006
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2007 10:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky moc za rady a porady, snad to sám nějako vyřeším, jde totiž jen o ucvaklou trubičku na spodku toho čidla....

T.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
benda.ales



Založen: 06. 11. 2007
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2007 10:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

zdar, mám stejný hlášky, ale na diag. mi bylo řečeno že mám vadný čidlo ESP, zanesený FAP, málo EoLysu, a odcházející turbo - malej tlak .....

Takže se chystám s FAPem na Wapku, Eolys už mám objednaný (3.500 za 4,5 litru i s plnící sadou), pak uvidím co na to PC a budu hledat ten tlak turba, doufam ze to nebude turbo v hajzlu, nerad bych investoval 20000.

A.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomfrk



Založen: 11. 08. 2006
Příspěvky: 102
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2007 8:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

no... heuréka, už jsem to vyřešil, čidlo má trubičku a tu jsem zlomil ihned u hrdla, takže jsem vzal pájku a pomocí stejného plastu jsem trubičku opět napasoval na místo a udělal kolem takový ochranný kužel. Vše drží jako přibité... chyba ANTIPOLLUTION FAULT a ASR/ESP deactivated se objevilo ještě jednou, ale potom už nikoliv, jak čidlo opět začlo makat, tak vše běží jako předtím čili bez chyby...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 6:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Lidi pomoc, pri ceste na dovolenou do Italie mi pri sjizdeni z Breneru pipnul pocitat a mam Antipollution fault. Auto jede bez problemu, ale jakoby bez turba. Pri 2500ot. umre a musim kvaltovat. Domu to mam pres 1000km a nevim, jestli neco nepodelam, kdyz dojedu v tomto stavu.
Co muzu zkontrolovat sam na hotelu v Dolomitech?

P.S. 2.0HDI Break/2003/bez FAPu Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tief



Založen: 25. 01. 2006
Příspěvky: 262

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 6:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zaba napsal:
Lidi pomoc, pri ceste na dovolenou do Italie mi pri sjizdeni z Breneru pipnul pocitat a mam Antipollution fault. Auto jede bez problemu, ale jakoby bez turba. Pri 2500ot. umre a musim kvaltovat. Domu to mam pres 1000km a nevim, jestli neco nepodelam, kdyz dojedu v tomto stavu.
Co muzu zkontrolovat sam na hotelu v Dolomitech?

P.S. 2.0HDI Break/2003/bez FAPu Rolling Eyes


Skontroluj vsetky hadice, hadicky a trubicky.
_________________
C5 V6 exclusive - www.c5club.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
soto



Založen: 02. 08. 2006
Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava (Bohumín)

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 7:18 pm    Předmět: ... Odpovědět s citátem

pro: benda.ales

Prosim kde jsi objednal eloys za 3500 Díky
_________________
Tož mom 2,2 HDi 11/2002, vše orig.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomikm



Založen: 31. 01. 2007
Příspěvky: 143
Bydliště: okr. Tábor

PříspěvekZaslal: pá leden 11, 2008 3:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro zaba: Mě poslední dobou dost často, zhruba 1x za 2 týdny naskakuje "antipollution fault" (ovšem bez ESP/ASR - toto v autě nemám) také s úbytkem výkonu, normálně s tím jezdím a závada po nějaké době, nejdéle do 100km sama zmizí.
_________________
C5 2,2HDI r.v. 2000 (01)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: pá leden 11, 2008 3:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ujel jsem s tim z Brenneru do Madony di Campiglio cca 150km, kazdy den jedu asi 1km pod lanovku a furt sviti, mrcha. Hadice jsem dnes vsecky "potahal" a tvari se normalne. ESP/ASR taky nemam.. Po dalnici do Insbrucku jsem to taky nehonil, vsude je tam 100-ka a nahoru do kopce to jelo na pul plynu 130. Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mulu



Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 22

PříspěvekZaslal: pá leden 11, 2008 6:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Minulý týden se mi objevila tato hláška. Po prověření na diagnostice tyto závady:
- chybná funkce ventilu EGR...stačilo jen sponkou přitáhnout haičku k ventilu
- závada na váze vzduchu...po rozebrání vše v ní značně zoxidováno (výměna za novou)

takže po výměně VV a přetěsnění hadičky - hláška zmizela. Jen pro zajímavost, auto se chovalo zcela normálně a nebyla žádná ztráta výkonu.

Myslím si - hledat tímto směrem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: so leden 12, 2008 3:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vazeni pratele, ANO. Vycistil jsem vahu vzduchu (jestli je to ta "sirkova hlavicka" u vzduchoveho filtru). Byl na ni nejaky hnedy gizd.. Po nastartovani kontrolka svitila, po ujeti asi 1km se chytlo turbo a uz zase "trham asfalt". Pak uz stacilo jen zastavit a znovu nastartovat, aby chciply tu hnusne oranzove svetylka u budiku a mam zase normalniho citronka. Very Happy Very Happy
Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so leden 12, 2008 7:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zaba napsal:
Vazeni pratele, ANO. Vycistil jsem vahu vzduchu (jestli je to ta "sirkova hlavicka" u vzduchoveho filtru). Byl na ni nejaky hnedy gizd..


muzu se zeptat co je to "hnedy gizd.."

diky
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 10:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ta "sirková hlavička" byla světle hnědá... Vzal jsem vatovou tyčinku a ten hnědý sajrajt jsem setřel (teď je černá). Bylo to trošku mastné. Netuším, kde se to tam vzalo, protože vzduchový filtr je úplně čistý. Auto jsem kupoval s 80tis., teď mám 110. Každopádně po vyčištění jsem dnes v pohodě dojel 1000km z Itálie průměrem 103km/h a citrónek šlapal jak hodinky. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 10:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ta sirkova hlavicka jak pises neni snimac hmotnosti nasavaneho vzduchu (vaha) ale teplotni cidlo nasavaneho vzduchu....
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: po leden 14, 2008 8:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevěděl jsem co to je, ale každopádně vypucování toho bazmeku odstranilo hlášku a jezdím... Very Happy
P.S. A jak vlastně vypadá ta váha? Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zaba



Založen: 22. 11. 2006
Příspěvky: 42
Bydliště: Liptál

PříspěvekZaslal: so únor 02, 2008 7:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak hláška se mi zase začala objevovat... Na diagnostice jsem u kámoše našel 2 chybové hlášky. 1.něco ve smyslu, že do systému jde více vzduchu (dočasná závada). 2.Zkrat na plus (dočasná závada). Všechny možné kontakty, které jsem našel, jsem prostříknul Kontaktolem a prošel jsem dostupné hadičky. Jedna (zezadu u turba) byla natržená. Je teď o 2cm kratší a bez problému. Jenže hláška se občas, dost nepravidelně objevuje i "po opravě". Netušíte někdo, kde je extra častý výskyt "zkratu na plus" nebo co by se dalo zkusit bez návštěvy origoš servisu? Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zdenok



Založen: 21. 02. 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá říjen 24, 2008 3:10 pm    Předmět: ANTIPOLLUTION FAULT Odpovědět s citátem

C5 2.0 HDi s automatom AL4 12/2004 vypisuje ANTIPOLLUTION FAULT
VIN VF7DERHZE76484757
bol som na diagnostike a na vystupoch mam tieto poruchy:
SDRUZENY PRISTROJ
AUTORADIO
CENTRALNI VZDUCHOVY VAK
AUTOMATICKA PREVODOVKA

na dalsom vypise je (Aut. prevodovka AL4):
Porucha signalu potenciometru skrtici klapky vstrikovani (CAN): vzdaleny
Porucha komunikace aut. prevodovky s rizenim motoru: vzdaleny
Porucha komunikace aut. prevodovky s ESP (ABS/ASR): vzdaleny

na dalsom (DW10 EDC15C2):
40 P Porucha okruhu recyklace vyfukovych plynu : mistni
Kod poruchy ridici jednotky P0400
Otacky motoru: 803 tr/min
Urceny prutok vzduchu: 317 mg/takt
Or. pomer RCO elmag. ventilu ventilu recyklace a vyfukovych plynu 99%
Nasavane mnozstvi vzduchu 529 l/h
Skutecna davka 12mm3/takt

V servise sa k tomu vyjadrili, ze im tam bude potrebne nechat auto na dva dni aby prisli na to, kde ten problem skutocne je. Chcel by som poprosit niekoho znaleho problematiky (napr. autodiagnostika) ci by mi nevedel poradit, na co konkretne sa zamerat, pripadne v akom poradi tak, aby tam auto nemuselo byt tak dlho.
_________________
C5 Break 2.0HDi automat 12/2003 - belgican
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
zdenok



Založen: 21. 02. 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt říjen 30, 2008 12:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tak nakoniec bol vraj len problem v prasknutej podtlakovej hadicke ovladania turba
_________________
C5 Break 2.0HDi automat 12/2003 - belgican
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
zdenok



Založen: 21. 02. 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st srpen 12, 2009 11:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

problém je späť - najprv bolo podozrenie zasa na tú hadičku ale nepomohlo a tentokrát mi chcú demontovať turbo a poslať ho na kontrolu do nejakeho špecializovaného servisu. Len nerozumiem tomu prečo turbo keď sa chyba zobrazí aj pri behu na voľnobeh, často krátko po štarte motora, keď som ešte ani len na plyn nestúpil.
_________________
C5 Break 2.0HDi automat 12/2003 - belgican
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
zdenok



Založen: 21. 02. 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út srpen 18, 2009 3:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

v inom servise mi po diagnostike odporucili najprv vymenit EGR ventil nakolko ten co tam mam sice funguje ale ked ho skusali tak vraj nepracoval celkom spravne (nieco v zmysle ze ho podtlakovali na 1 atm a on "ukazoval" 0,7 a po chvili len 0,5)
_________________
C5 Break 2.0HDi automat 12/2003 - belgican
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
patrick



Založen: 07. 08. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: s.chalupku

PříspěvekZaslal: út srpen 18, 2009 5:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

antipolution fault.... možné príčiny: egr ventil- treba upchať hadičku podtlaku a ak neprestane svietiť tak nieje vadný...
váha vzduchu - ukázalo by ju na diagnostike
el.podtalkový ventil ktorý ovláda egr klapku - veľmi často odchádza
el. ventil tlaku v interkulery - malá pravdepodobnosť 1z30
nečítal som celkovo tvoj problém.. či ti vypína turbo duchadlo a nahadzuje nudzový režim a motor nejde na viac ako 3000 otáčok alebo ti len píše tuto chybu... môže tam toho byť strašne veľa... ak si nebudeš vedieť dať rady..napíš..pracujem v BA
_________________
C5 2,2 HDi 16V
C5 2,0 HDi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
zdenok



Založen: 21. 02. 2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st srpen 19, 2009 7:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

do nudzoveho rezimu nejde
vaha vzduchu je viac menej vylucena - nie je to tak davno co bola skutocne menena a teraz ju kontrolovali a nebola ani zahadzana
radu si celkom neviem lebo by ma zas celkom mrzelo ak vymenim egr na zaklade odporucenia a nasledne sa zisti, ze je to ten el.podtalkový ventil ovládajúci egr klapku alebo dokonca el. ventil tlaku v interkulery

posledny vypis chyby:
Pomijiva porucha, Signal o tlaku turbodmychadla . koherence s atmosferickym tlakem
Poruchovy kod: P0235
Otacky motoru: 835 min-1
Prutok nasavaneho vzduchu: 388 Mg/zdvih
Tlak turbodmychadla: 1106 mbar
Skutecny prutok: 18 mm3/zdvih
Teplota vzduchu: 37 st.C
_________________
C5 Break 2.0HDi automat 12/2003 - belgican
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group