Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

FAP aditivum
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Alex



Založen: 16. 01. 2006
Příspěvky: 823
Bydliště: Bruntál

PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2007 12:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Petr Roubal napsal:
Fantomas napsal:
peter hudac napsal:
No to teda urcite ne. Mocovina se vstrikuje do horkych vyfukovych plynu zacimco ten sajrajt v Citroenech se davkuje do nafty.


No nevim, ja mam FAP filtr asi ve tretine vyfuku, a trubicka na vstrikovani aditiva vede do toho filtru...



Dost podstatná věc. Opravdu se vstřikuje do nafty a nebo za motor do výfuku ? V srpnu někdo psal, že zná C 5 jezdící na AdBlue.


Do výfuku se vstřikuje nafta pro zvýšení teploty spalin - nutné k regeneraci.
Dá se to přirovnat k pouštění žilou Rolling Eyes
Jenže co by člověk neudělal pro ekologii, že?
_________________
Xantia HDi 66 kW/2001 - žádná raketa, ale to pohodlíčko!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: po listopad 26, 2007 8:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jindřich Siedek napsal:
Zdravím příznivce C5
Rád bych poskytnul všem své zkušenosti s aditivem a filtrem FAP. Měl jsem stejný problém s malou hladinou aditiva na kterou mně upozornil počítač. Tak jsem se začal o problém zajímat blíže. Nakonec díky ceně a zejména špatného a neochotného přístupu servisu citroen, jsem si koupil sám aditivum, sám jsem si ho dolil a nakonec jsem rozebral i filtr FAP, horkou vapkou jsem ho vypláchnul a auto je jako nové. Domnívám se, že jezdí lépe. Aditivum je skutečně levnější u Peugeotu než u Citroenu, musíte ale vědět, které aditivum přesně chcete, neboť u Peugeotu mají více druhů. Určitě mohu doporučit udělat si celou opravu sám, neboť mě vyšla na cca 3500 Kč. Do nádržky jsem nalil celých 4,5 l a myslím, že by se tam ještě něco vešlo. Jediné co je třeba, vymazat hlášení na počítači v servise, protože to ani při dolití nezmizí. Pokud někdo má zájem vidět i foto rozebraného FAP filtru pak mi může napsat. Vše jsem fotil a rád se podělím o zkušenosti, neboť 14 000 Kč, co by mi to stálo v Citroenu je docela moc.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod.
doznaz@telecom.cz


Chtěl bych se tě zeptat co filtr, protože mi jeden automechanik z Citroenu řekl, že repasy FAPu nedělá, poněvadž vyčištěný vydrží jen asi 4000 km, tak se ptám. Díky za odpověď. Rolling Eyes Question Question
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: po listopad 26, 2007 8:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jindřich Siedek napsal:
Zdravím příznivce C5
Rád bych poskytnul všem své zkušenosti s aditivem a filtrem FAP. Měl jsem stejný problém s malou hladinou aditiva na kterou mně upozornil počítač. Tak jsem se začal o problém zajímat blíže. Nakonec díky ceně a zejména špatného a neochotného přístupu servisu citroen, jsem si koupil sám aditivum, sám jsem si ho dolil a nakonec jsem rozebral i filtr FAP, horkou vapkou jsem ho vypláchnul a auto je jako nové. Domnívám se, že jezdí lépe. Aditivum je skutečně levnější u Peugeotu než u Citroenu, musíte ale vědět, které aditivum přesně chcete, neboť u Peugeotu mají více druhů. Určitě mohu doporučit udělat si celou opravu sám, neboť mě vyšla na cca 3500 Kč. Do nádržky jsem nalil celých 4,5 l a myslím, že by se tam ještě něco vešlo. Jediné co je třeba, vymazat hlášení na počítači v servise, protože to ani při dolití nezmizí. Pokud někdo má zájem vidět i foto rozebraného FAP filtru pak mi může napsat. Vše jsem fotil a rád se podělím o zkušenosti, neboť 14 000 Kč, co by mi to stálo v Citroenu je docela moc.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod.
doznaz@telecom.cz


Chtěl bych se tě zeptat co filtr, protože mi jeden automechanik z Citroenu řekl, že repasy FAPu nedělá, poněvadž vyčištěný vydrží jen asi 4000 km, tak se ptám. Díky za odpověď. Rolling Eyes Question Question
_________________
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alex



Založen: 16. 01. 2006
Příspěvky: 823
Bydliště: Bruntál

PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2007 9:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

apavka napsal:


Chtěl bych se tě zeptat co filtr, protože mi jeden automechanik z Citroenu řekl, že repasy FAPu nedělá, poněvadž vyčištěný vydrží jen asi 4000 km, tak se ptám. Díky za odpověď.
_________________

Vím, že se neptáš mě, ale logická reakce na mechanikovu odpověď mi přijde taková, že dobře vyčištěný FAP musí vydržet to samé, co nový.
Jeho konstrukce zůstává stejná a nic se v ní nemění - nejsou tam vzácné kovy, které reagují s něčím a tím se jejich obsah ubývá, nebo cokoliv jiného.
Je to jako když vyčistíš sítko v odpadu u vany od vlasů - po vyčištění Ti zase protéká voda normálně.
Jediná možnost je, že u tohoto konkrétního případu nefungovalo dodatečné zvyšování teploty spalin nutné pro vypálení sazí ve filtru a tím se ucpal.
To však není příčinou filtru samotného, ale něčeho jiného (podělaná elektronika, chybějící eolys, atd.).
Stalo by se to i kdyby dal filtr nový.
Anebo ještě - ten FAP nevyčistil dokonale.
Nic jiného není možné.
_________________
Xantia HDi 66 kW/2001 - žádná raketa, ale to pohodlíčko!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: út listopad 27, 2007 7:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Já si to myslím taky, že mě jen lakuje aby z lidí vytáhl peníze za novej FAP na kterým má profit a ten starej mu možná i někdo nechá a ten pak zpeněží.
Mrzí mě, že si to nemůžu vyčistit sám nemám kde. Kdyby si zde někdo chtěl vydělat rozumný peníz za vyčištění mého FAPu, tak necht´se ozve. Rolling Eyes Rolling Eyes
Jo a to se mi jinej mechanik od Citroenu snažil namluvit, že nemám ucpanej filtr, ale že mi blbne počítadlo a že to stojí 11 000,-Kč, protože když to připojil na diagnostiku tak mu to nejprve hlásilo, že tam je již 153g sazí ze 155g možných to jsem viděl a když už to měl vyčistit tak mi řekl, že to opět připojil na diagnostiku, a že mu to hlasilo 73g ze 155g možných (myslím si, že to nejde, ale nevím to jistě), tak prej vyměnil nějakej snímač a resetoval počítadlo, ale asi po třech dnech se objevila hláška Unblock Diesel Filtr, znovu to připojil na diagnostiku a tam bylo napsáno, že filtr má 0,009g ze 155g možných a on , že je špatný počítadlo. Já si osobně myslím, že ze mne chce vytáhnout prachy, za hodinu má vyčištěnej filtr a já budu ten blbec. Question Question Question Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: so prosinec 01, 2007 7:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyby si zde někdo chtěl vydělat rozumný peníz za vyčištění mého FAPu, tak necht´se ozve. Rolling Eyes Rolling Eyes Crying or Very sad Rolling Eyes Crying or Very sad
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: po prosinec 03, 2007 9:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A nebo mi prosím poraďte někoho nebo nějakého rozumného mechanika , který by to za rozumný peníz udělal, díky. Rolling Eyes Crying or Very sad Rolling Eyes Crying or Very sad Question Question
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
soto



Založen: 02. 08. 2006
Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava (Bohumín)

PříspěvekZaslal: po prosinec 10, 2007 8:00 am    Předmět: .... Odpovědět s citátem

Souhlasím. taky bych nepohrdnul kontaktem na nekoho kdo mi to vyčiští. a taktéž kdo by mi aditivum doplnil. Nemáte info kde to jde vubec koupit a jak se to tam leje?
_________________
Tož mom 2,2 HDi 11/2002, vše orig.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
soto



Založen: 02. 08. 2006
Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava (Bohumín)

PříspěvekZaslal: po prosinec 10, 2007 9:00 am    Předmět: ...l Odpovědět s citátem

Lidi jak tak koukam na ty fotky od Jiriho. Co kdybych z toho FAPu ty mřížky vyštípala anechal prazdny. Dělal jsem to třeba u Toleda, kde byl pasivní katak a tak jsem to cele vybil a bylo po problemu Smile Co by to udělalo???
_________________
Tož mom 2,2 HDi 11/2002, vše orig.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kumil



Založen: 07. 07. 2007
Příspěvky: 32
Bydliště: Karviná

PříspěvekZaslal: čt prosinec 20, 2007 11:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj je to přesně tak jak píše Jindřich,je to jen strašák,já koupil v Pažoutu podle VINka aditivum,vlezl pod auto,za 10 min. jsem to dolil a jediné co je třeba tak vymazat hlášku na pal.počítači.
Jindřich Siedek napsal:
Zdravím příznivce C5
Rád bych poskytnul všem své zkušenosti s aditivem a filtrem FAP. Měl jsem stejný problém s malou hladinou aditiva na kterou mně upozornil počítač. Tak jsem se začal o problém zajímat blíže. Nakonec díky ceně a zejména špatného a neochotného přístupu servisu citroen, jsem si koupil sám aditivum, sám jsem si ho dolil a nakonec jsem rozebral i filtr FAP, horkou vapkou jsem ho vypláchnul a auto je jako nové. Domnívám se, že jezdí lépe. Aditivum je skutečně levnější u Peugeotu než u Citroenu, musíte ale vědět, které aditivum přesně chcete, neboť u Peugeotu mají více druhů. Určitě mohu doporučit udělat si celou opravu sám, neboť mě vyšla na cca 3500 Kč. Do nádržky jsem nalil celých 4,5 l a myslím, že by se tam ještě něco vešlo. Jediné co je třeba, vymazat hlášení na počítači v servise, protože to ani při dolití nezmizí. Pokud někdo má zájem vidět i foto rozebraného FAP filtru pak mi může napsat. Vše jsem fotil a rád se podělím o zkušenosti, neboť 14 000 Kč, co by mi to stálo v Citroenu je docela moc.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod.
doznaz@telecom.cz
Very Happy Very Happy


Jo ještě .....nejlevnější aditivum je asi v Pažoutu,Fryšták u Zlína. Laughing
_________________
C5 2,2 HDi automat Break Exclusive kůže xenon ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Richard_01



Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 183

PříspěvekZaslal: po leden 07, 2008 8:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

ja jsem dolil s tim, ze precuram auto a ono stejne pri 100kkm si zacalo stezovat, ze ma malo. Dalsi doliti nepomohlo a hlasi porad. Muze se neco stat, kdyz tu klasku budu ignorovat? Jak to hlaseni vymazat? Musim do autorizovaneho servisu? Diky
_________________
C5 2,2HDI Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
merc124



Založen: 23. 06. 2005
Příspěvky: 35

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jak to tak čtu, tak se nestačím divit jak si malý český člověk zase chce pomoct k co nejlevnějšímu řešení Very Happy Koupíte si auto, které stálo nové cca 800 tis.Kč a teď když máte řešit FAP tak šetříte kde se dá.
FAP filtr je nebezpečný odpad a jako s takovým se s ním zachází, takže ve značkovém servise žádný nezbyde ale musí se dovozci vrátit zpět proti objednanému novému, jinak dovozce svému dealerovi napálí pokutu.
Takže mechanikovi asi po výměně nezbyde Very Happy
Chtěl bych vědět kam po tom domácím vyčištění FAP filtru pouštíte tu vodu, že by do kanalizace? Ať žije rakovina Cool
Vzhledem k tomu že před filtrem i za filtrem je na výfuku snímač tlaku, tak vyrušením filtru si těžko někdo pomůže protože bude furt svítit kontrolka servisu a bude auto psát chybovou hlášku, ř.j. motoru to bude mít jako trvalou závadu filtru FAP.

_________________
Mercedes W210/220D
Mercedes W201/200D
Ford Escort XR3i
XM 2,5 TD Exclusive
Xsara 2,0 VTS
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
milan.75



Založen: 09. 09. 2007
Příspěvky: 105
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 6:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

prave jsem dojel z citroenu kde me za 4500kc dolily aditiva a odpíchly pocitac. auto daly na hever a pred LZ kolem rozpojil plastovou hadici a vedle ni odspuntoval zadku z druhe hadice /vyleza z hlinikoveho krytu zrejme te nadobky na aditiva/. pote rozbalil krabicy kde byla 4.5l nadoba s aditivem na kterou se prisroubovala dlouha plastova hadice ktera se rychlospojkou /stejna jaka je u te rozpojene hadice na aute/ a napoji se na tu hadici co vede do toho stribrneho krytu,soucasti baleni je i druha kratka trubka,ktera se nastrci misto toho spuntu a do hadice se da asi litrova nadoba ktera je tez soucasti baleni. pote se aditiva daji vedle vozu do výšky a volnym padem tecou do auta a pri tom se kontroluje jestly uz prebytecna kapalina nevyteka do te druhe nadobky ktera slouzi jako prepad,to je vse. po odpichnuti pc me bylo receno ze hlaseni se bude objevovat dokut 1 az 2krat nenatankuji,dale me pan ing. rekl,ze aditiva si auto samo ridi kdy strikne,/zrejme nekam pred motor-muj nazor/ a ne jedenkrat do nadrze pri otevreni vicka,to cidlo slouzi pouze aby auto poznalo ze bude zmena mnozstvi paliva. Kdyz jsem se panem ing. bavil o filtru,tak skoro vzdy mluvil o vymene,ale pochopyl jsem ze slovem vymena myslí vycisteni wapem. A ted k -merc124- vetsina lidi na tomto foru ma auta v hodnote cca 200-300tis !!!!
_________________
C5 2.2 HDi Exclusive 01


Naposledy upravil milan.75 dne st leden 09, 2008 5:22 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út leden 08, 2008 8:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

aditivum se strikne jednorazove do naftove nadrze do 10 km po natankovani,podle mnozstvi paliva v nadrzi
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Alex



Založen: 16. 01. 2006
Příspěvky: 823
Bydliště: Bruntál

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 10:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Autodiagnostika napsal:
aditivum se strikne jednorazove do naftove nadrze do 10 km po natankovani,podle mnozstvi paliva v nadrzi

A řeší auto kolik bylo v nádži před tankováním, nebo tam vstříkne dávku pro celý aktuální objem nádrže?
_________________
Xantia HDi 66 kW/2001 - žádná raketa, ale to pohodlíčko!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 8:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Alex napsal:
Autodiagnostika napsal:
aditivum se strikne jednorazove do naftove nadrze do 10 km po natankovani,podle mnozstvi paliva v nadrzi

A řeší auto kolik bylo v nádži před tankováním, nebo tam vstříkne dávku pro celý aktuální objem nádrže?


resi cely obem...nepocita se s tim ze tankujes do plne nadrze
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Richard_01



Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 183

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 8:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pripominku merc124 chapu, nicmene nejak zapadl muj dotaz. Aditiva mam dost, co s hlaskou?
_________________
C5 2,2HDI Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tief



Založen: 25. 01. 2006
Příspěvky: 262

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 10:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Richard_Majer napsal:
pripominku merc124 chapu, nicmene nejak zapadl muj dotaz. Aditiva mam dost, co s hlaskou?


diagnostika a vymazat.
_________________
C5 V6 exclusive - www.c5club.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
merc124



Založen: 23. 06. 2005
Příspěvky: 35

PříspěvekZaslal: st leden 09, 2008 11:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

milan.75 napsal:
prave jsem dojel z citroenu kde me za 4500kc dolily aditiva a odpíchly pocitac. auto daly na hever a pred LZ kolem rozpojil plastovou hadici a vedle ni odspuntoval zadku z druhe hadice /vyleza z hlinikoveho krytu zrejme te nadobky na aditiva/. pote rozbalil krabicy kde byla 4.5l nadoba s aditivem na kterou se prisroubovala dlouha plastova hadice ktera se rychlospojkou /stejna jaka je u te rozpojene hadice na aute/ a napoji se na tu hadici co vede do toho stribrneho krytu,soucasti baleni je i druha kratka trubka,ktera se nastrci misto toho spuntu a do hadice se da asi litrova nadoba ktera je tez soucasti baleni. pote se aditiva daji vedle vozu do výšky a volnym padem tecou do auta a pri tom se kontroluje jestly uz prebytecna kapalina nevyteka do te druhe nadobky ktera slouzi jako prepad,to je vse. po odpichnuti pc me bylo receno ze hlaseni se bude objevovat dokut 1 az 2krat nenatankuji,dale me pan ing. rekl,ze aditiva si auto samo ridi kdy strikne,/zrejme nekam pred motor-muj nazor/ a ne jedenkrat do nadrze pri otevreni vicka,to cidlo slouzi pouze aby auto poznalo ze bude zmena mnozstvi paliva. Kdyz jsem se panem ing. bavil o filtru,tak skoro vzdy mluvil o vymene,ale pochopyl jsem ze slovem vymena myslí vycisteni wapem. A ted k -merc124- vetsina lidi na tomto foru ma auta v hodnote cca 200-300tis !!!!
Ale na to výrobce nekouká, že si koupíš ojetinu za 200 - 300 tis. Very Happy
_________________
Mercedes W210/220D
Mercedes W201/200D
Ford Escort XR3i
XM 2,5 TD Exclusive
Xsara 2,0 VTS
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
milan.75



Založen: 09. 09. 2007
Příspěvky: 105
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 6:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Richard_Majer napsal:
pripominku merc124 chapu, nicmene nejak zapadl muj dotaz. Aditiva mam dost, co s hlaskou?


po diagnostice musis 1 az 2krat natankovat,dnes je doplnil nadrz a po 4 nastartovani ok
_________________
C5 2.2 HDi Exclusive 01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robert C Holetín



Založen: 22. 11. 2005
Příspěvky: 395
Bydliště: Holetín u Hlinska v Č

PříspěvekZaslal: čt leden 10, 2008 9:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Alex napsal:
Autodiagnostika napsal:
aditivum se strikne jednorazove do naftove nadrze do 10 km po natankovani,podle mnozstvi paliva v nadrzi

A řeší auto kolik bylo v nádži před tankováním, nebo tam vstříkne dávku pro celý aktuální objem nádrže?

Zkusím upřesnit: Auto ví, jaké množství bylo v nádrži v době otevření víčka nádrže, poté měří množství při uzavření nádrže a dávkuje aditiva na doplněné množství nafty. Minimální dávka aditiv ale odpovídá 10 L nafty, proto se nedoporučuje tankovat méně než zmíněných 10 L. Pokud jen otevřeš a zavřeš víčko, přičerpe se do nádrže množství aditiv odpovídající 10ti litrům nafty.
Pokud ale kvalita nafty neodpovídá normě, s níž počítá výrobce, buď se FAP často ucpává a nutnost časté regenerace se může projevit na spotřebě, nebo se nedefinovaný produkt spalování připeče ve fapu a vyprání wapem je nedokonalé a pomůže jen na krátkou dobu. Z tohoto důvodu většina seriózních servisů nechce přistoupit na "praní fapu" z důvodu nemožné záruky na takovou opravu nehledě na problémy s likvidací špinavé vody.
A nakonec poznámka. Kdo má na opici, měl by mít i na banány. Vím a umím FAP obejít a vyřadit. Nejsem však tomuto kroku příliš nakloněn a to hlavně ze dvou důvodů. Je to degradace auta a poškozování značky, něco jako kdyby ste tam dávali péra místo hydrauliky a to přeci taky jde, a za druhé si dovedu představit současnou hustotu provozu a v ní Trabanty, Wartburgy ...., vždyť dneska je utrpení jet za studenou Š120 nebo Favotitem bez katu. Osobně opovrhuji kouřícími TDičkami koncernu WV a nechtěl bych, aby se tak jak já na ně díval jiný na mne.
_________________
spojení na mne 608880551
citroen/zavináč/holetin.net
vozový park: Xantia break 2.0 HDi / 00
Saxo 15D / 00
AX 1.0i /96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
apavka



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 235
Bydliště: Praha-4

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 9:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to by mě zajímalo, jak se tedy repasují FAP filtry jinak, než wapkou, protože jsou servisy Citroen, které nabízejí výměnným způsobem repasovaný FAP filtr? Question Question Rolling Eyes
_________________
X-II. 2.0i 16V/99-Berline LPG - C5 2.2 HDi 16V/02-berline
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Autodiagnostika



Založen: 25. 06. 2005
Příspěvky: 1450
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 10:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

apavka napsal:
Tak to by mě zajímalo, jak se tedy repasují FAP filtry jinak, než wapkou, protože jsou servisy Citroen, které nabízejí výměnným způsobem repasovaný FAP filtr? Question Question Rolling Eyes


nevim jestli repasovane ale zpravne by mel servis odevzdat pouzity FAP uz z duvodu ze se jedna o nebezpecny odpad
_________________
C5 II 2.0 HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2005
C3 1.4HDi 16V EXCLUSIVE Rv.2003
http://car-navi.autodiagnostika.info/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Klokan



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 422
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne leden 13, 2008 11:48 pm    Předmět: čmouďáky Odpovědět s citátem

Souhlasím s Robertem.

Já si svůj první koksák koupil jen kvůli tomu, že má FAP a že když na to šlápnu, tak že za mnou nevymře veškerý drobný hmyz u cesty. Případně že ti ostatní za mnou poté uvidí, kam jedou. Což se po stejném manévru vozidel nejmenovaného koncernu "fmetle, ftuningu a fočípováno" říct nedá.

Jinak bych si hezky zůstal u V6ky (ty vod Carlssona nevypadaj vůbec špatně, jen ten starej interiér Sad ).

PS: stejně s tim hadem jezdim jak s benzínem Embarassed
_________________
XM V6 24v AT Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robert C Holetín



Založen: 22. 11. 2005
Příspěvky: 395
Bydliště: Holetín u Hlinska v Č

PříspěvekZaslal: po leden 14, 2008 8:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

apavka napsal:
Tak to by mě zajímalo, jak se tedy repasují FAP filtry jinak, než wapkou, protože jsou servisy Citroen, které nabízejí výměnným způsobem repasovaný FAP filtr? Question Question Rolling Eyes
JAK TO REPASUJÍ NEVÍM, SNAD CHEMICKY (LOUHY, KYSELINY, A JINÉ DRIÁKY) ALE PŘI OBJEDNÁNÍ REPASOVANÉHO FAPU SE ÚČTUJE ZÁLOHA NA VRÁCENÝ NEPOŠKOZENÝ STARÝ FAP VE VÝŠI 4500,-KČ, TAKŽE KDYBY SI HO CHTĚL MECHANIK NECHAT, MUSÍ ZAPLATIT PRÁVĚ TUTO ZÁLOHOVOU ČÁSTKU. NOVÝ STOJÍ 21000, REPAS 11000 + ONA ZMÍNĚNÁ ZÁLOHA. A ZÁLOHA JE TÉMĚŘ POLOVINA CENY REPASÁKU, TAKŽE SI MYSLÍM, ŽE UCPANÝ FAP ZA TYHLE PENÍZE NA POKUSY JE DOCELA LUXUS. NAVÍC TOUHLE OFICIÁLNÍ CESTOU NEJSOU PROBLÉMY S EKOLOGIÍ A LIKVIDACEMI NEBEZPEČNÉHO ODPADU, TYHLE STAROSTI A S TÍM SPOJENÉ NÁKLADY NESE VÝROBCE, POTAŽMO JSOU JIŽ ZAPOČÍTANÉ DO CENY REPASÁKU.
_________________
spojení na mne 608880551
citroen/zavináč/holetin.net
vozový park: Xantia break 2.0 HDi / 00
Saxo 15D / 00
AX 1.0i /96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C5, C5 Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group