Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

XM jsou nejlepsi auta
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vlado(XM)



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: pá srpen 21, 2009 8:54 pm    Předmět: XM jsou nejlepsi auta Odpovědět s citátem

Nevim proc, ale mam proste desnou chut to jsem napat - XM (a asi i C6) jsou nejlepsi auta. Muzu to napsat - prave jsem se prijel s uplne novym superbem II, minuly teden jsem jezdil skovym mercedesem s airmaticem, pred ctrnacti dny novym range roverem a jsem majitel sedmickoveho bava (tim opravdu nechci nijak machrovat jen chci dat najevo, ze proste srovnavam s vozy co jsou vetisinou lidi povazovany za spicku), pricemz vsechny tyto vozy jsou minimalne o 10 let novejsi nez jsou xmy. Zadne auto, zadne, se nevyrovna komfortu citorenu! Prijde mi smutne, ze nidko neni schopny vyrobit nejakou konkurenci, ja bych proste desne rad mel uzasne vychytavky jako adaptabilni tempomat, soft close a tunu veci co nabizi ty jine auta, V8 treba taky, ale proste pokud je zaklad spatny a jizda po nasich cestach je v aute nepohodlna, tak nemuzu Sad. Vadi mi to.

Zatim jsem nezkusil rolls royce, mam z toho strach, nechci byt zklaman.


Toz jen jsem se s vami chtel podelit o sklamani z dnesni automobilove produkce, ktera neni schopna kvalitni invence a je proste ... spatna Sad
_________________
E38 740i - je to TVRDY .... hleda se idalni XMa - automat, bezova/kremova/vanilkova kuze, Y4, veskera mozna vybava, "sedan", idealne 3.0 24V - tak na barvu uz sem rezignoval, preziju uz i break verzi a klidne 16V, vic ustupku snad uz ani udelat nejde
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
benisek josef



Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 254
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 2:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Naprosto stebou souhlasim ze xm se malo co vyrovna ale c6 to podle me taktez neni.xm je zalozeno na klasickem odpruzeni ale c6 ma uplne jine ulozeni kol a osobne si myslim ze xm je co se tyce podvozku pohodlnejsi ale zase c6 to vynahradi v sedackach a komfortu takze je to nastupce.ja osobne xm dokud to pujde nedam z ruky a pockam si az na nastupce dalsiho citroenu na hydro zakladu.c6 me v jizdnich vlastnostech nak neuchvatila.ale porad ma o 100% lepsi jizzdni vlastnosti nez tva zminovana auta...
Tod zase ma zkusenost.
_________________
XM Y4 2.5 TD 1998 Modrý maurícius plná kožená nálož v Musketieru s chromovyma lemama s ALU 225/45/R17 ET38 Smile ....Vražte do ixemka stežeň a mate malou plachetnici Smile ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
lohňa



Založen: 03. 07. 2005
Příspěvky: 266
Bydliště: Hrotovice

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 9:13 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Řídil jsem nedávno nové Subaru Outback, po kterém jsem před časem pošilhával, byl jsem zklamán hlučností boxeru 2,5l, zátahem, vnitřním prostorem, tvrdostí sedaček a pochopitelně odpružením. Neměnil bych!
_________________
XM V6 12v 123 kW 97 Automat Exclusive kůže Savana doplňky Zender
Renault 5 1,1 33 kW 88 skoro total žebro - nemá ani teploměr
Nissan Micra 1,0i 44 kW 01 kůže, klima, vše v el.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vega



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Písek

PříspěvekZaslal: so srpen 22, 2009 9:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Xm je asi nejpohodlnější co se týče podvozku, to uznávám. Ale jinak už je dávno překonaný a co se týče spolehlivosti, je na tom hůř už asi jen Yugo Florida Laughing Tak a teď klidně do mě... Cool
_________________
Ex XM V6 -> BMW E39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LebedaXM



Založen: 10. 09. 2007
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 9:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No dle mého názoru nejpohodlnější auta jsou stále CXy. Při projetí zpomalovacího prahu bez ubrání plynu jsem ani necítil že tam ten práh byl. U XM to přeci jen maličko cítit je. CXa je vyloženě panskej kočár, XMo taky i když už malinko horší. Zdar Lebeda.

PS: nesnáším auta s nevzhlednejma pružinama za kolem. Very Happy Very Happy
_________________
XM 2.1TD r.v: 2000 čerpadlo Lucas Epic
BX 1.9D r.v: 1992
FelixXM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Vlado(XM)



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 12:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vega napsal:
Xm je asi nejpohodlnější co se týče podvozku, to uznávám. Ale jinak už je dávno překonaný a co se týče spolehlivosti, je na tom hůř už asi jen Yugo Florida Laughing Tak a teď klidně do mě... Cool
Urcite, me se 18let stary XM nseralo vubec (VUBEC), coz o bmw napsat nemuzu.
_________________
E38 740i - je to TVRDY .... hleda se idalni XMa - automat, bezova/kremova/vanilkova kuze, Y4, veskera mozna vybava, "sedan", idealne 3.0 24V - tak na barvu uz sem rezignoval, preziju uz i break verzi a klidne 16V, vic ustupku snad uz ani udelat nejde
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Medvěd 09



Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 231
Bydliště: praha

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 1:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

měl jsem jedno(no byli sice tři,ale stejný model)auto,který mi poskytlo stejný ba i větší pohodlí než xm.A sice mercedes 116 SEL-motorizace nerozhoduje,stejně byl origo jen benzín.Toto auto má úžasný vnitřní prostor a když má trochu horší tlumiče tak je schopný houpat se stejně jak xm.Jenže už se dávno nedělají a sehnat TOP stav teď je dost problém a když jo,tak cena je hrůza.
_________________
2,5TD/97 chudobka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 6:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mohu říci že mě xm chytlo také. Dal jsem nové čerpadlo a je to úžasné. Auto bych neměnil, ale potřeboval bych tak 50 tis a doladil bych ho k dokonalosti. Jsou jisté věci které naštvou ,ale Xm je pro mne nej auto. Sice občas nějaká závada, ale vše se dá nějak opravit. Auto mám některýma věcma odlišné. A chtěl bych ho doladit do dokonalosti.
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Medvěd 09



Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 231
Bydliště: praha

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 6:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

01mira01 napsal:
Mohu říci že mě xm chytlo také. Dal jsem nové čerpadlo a je to úžasné. Auto bych neměnil, ale potřeboval bych tak 50 tis a doladil bych ho k dokonalosti. Jsou jisté věci které naštvou ,ale Xm je pro mne nej auto. Sice občas nějaká závada, ale vše se dá nějak opravit. Auto mám některýma věcma odlišné. A chtěl bych ho doladit do dokonalosti.
no vidíš a to jsi ho chtěl prodávat-věčná chyba.Za ty prachy co bys dostal jiný a už vůbec ne lepší auto nekoupíš.A myslím,pokud si pamatuju co jsem viděl,tak vrazil jsi do toho dost že je škoda se toho zbavovat.Vždycky si musíš říct "druhý takový není"A ve tvým případě je to pravda - co kus,to originál.To máš jako CV 2.Někdo řekne no co,kachna,ale každá je jiná.Je to prostě obraz svýho majitele
_________________
2,5TD/97 chudobka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 8:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Medvěd 09 napsal:
01mira01 napsal:
Mohu říci že mě xm chytlo také. Dal jsem nové čerpadlo a je to úžasné. Auto bych neměnil, ale potřeboval bych tak 50 tis a doladil bych ho k dokonalosti. Jsou jisté věci které naštvou ,ale Xm je pro mne nej auto. Sice občas nějaká závada, ale vše se dá nějak opravit. Auto mám některýma věcma odlišné. A chtěl bych ho doladit do dokonalosti.
no vidíš a to jsi ho chtěl prodávat-věčná chyba.Za ty prachy co bys dostal jiný a už vůbec ne lepší auto nekoupíš.A myslím,pokud si pamatuju co jsem viděl,tak vrazil jsi do toho dost že je škoda se toho zbavovat.Vždycky si musíš říct "druhý takový není"A ve tvým případě je to pravda - co kus,to originál.To máš jako CV 2.Někdo řekne no co,kachna,ale každá je jiná.Je to prostě obraz svýho majitele


teď jsem na ní v garáži trávil celej tejden. A jsou tam další věcičky udělány. Chtěl bych komplet lak a taková hezká kola jako máš ty. Asi by to bylo už vše.
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bobr



Založen: 24. 06. 2005
Příspěvky: 295
Bydliště: Písek, Plzeň

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 8:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vega napsal:
Xm je asi nejpohodlnější co se týče podvozku, to uznávám. Ale jinak už je dávno překonaný a co se týče spolehlivosti, je na tom hůř už asi jen Yugo Florida Laughing Tak a teď klidně do mě... Cool


Ten Vega je desnej kokot...tohle si pis na BMW foru, ne tady Exclamation Exclamation Evil or Very Mad
_________________
arwen1577@centrum.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Medvěd 09



Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 231
Bydliště: praha

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 8:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

všechno by to nebylo,vždycky je co vylepšovat
_________________
2,5TD/97 chudobka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 10:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Spolehlivost je u aut obecně hlavně o údržbě. Znám pár škodovek s motorama vzadu, co nikdy nikoho nikde nenechaly, protože se o ně jejich majitelé přiměřeně starají, nebo možná spíš nepřiměřeně, s ohledem na mizivou hodnotu těch vozidel (bývají to týpci 60 až 70 let, co mají ke svému autu semtimentální vztah). Zrovna tak ale znám hrdé vlastníky Mercedesů či BMW v hodnotě řádově 2 až 3 mega, co jsou po pěti letech zralé v lepším případě na GO, v horším na odpis, protože s nimi jezdlia (například) příslušnice pražské zlaté mládeže, která o autech tak nějak z principu věděla jen to, že je to ta velká černá věc, co až se jí po*ere (případně až se v ní někde zrakví), tak jí fotr/ strýček/ milenec, povoláním tajemník ÚV ČSSD, ve volných chvílích dojič kaptalismu, koupí novou Cool . Takže XM, ke kterému se člověk přiměřeně chová, může svou spolehivostí zdaleka předčit Mercedes, se kterým jezdilo hovado bez mozku, i když je všeobecně známo, že například Mercedesy jsou auta s neobvykle dlouhou životností, takže lze předpokládat, že při srovnatelné údržbě Mercedes XMko přežije, to je fakt.
XMka mívají spíš tu smůlu, že zejména dřív si je jako ojetiny kupvali lidi, kteří chtěli reprezentativní limuzínu za pakatel a fianace, jimi vynakládané na údržbu, tomu odpovídaly. To spolu s faktem, že Citroëny holt jsou trochu náročnější na údržbu způsoblilo, že se zejména v letech minulých prohánělo po republice plno vylítanejch zanedbanejch pleček, ze kterých znovu udělat dobrý vůz by znamenalo vrazit do nich násobek jejich reálné hodnoty. Takže se z nich stávaly putovní vozy, které v každém dalším majiteli vyvolávaly přesvědčení, že "francouský auta jsou pyčo vole nespolehlivý sračky". Odtud myslím pramení ty legendy (a co si budeme povídat, sem tam nějakej ten požár našim kočárům na pověsti taky dvakrát nepřidá). Nakonec i XM dovrde překvapit. Můj dvoulitr je vozidlo letité, snad už po patnáctém majiteli, minimálně jednom celolaku a kdoví čem všem ještě, a je to na něm znát. Nicméně navzdory opotřebení, které bych nazval provozním, na něm nepozoruju známky nějakého výrazného rozkladu, a co je hlavní, ta moje hnusná stará troska mě nikdy nikde nenechala, což ovšem nemůžu říct o Mercedesu C180 z roku 2005, kterému jednou zákeřně selhal palivoměr, což vedlo k neplánovanému nočnímu pochodu asi 10 km přes pole k nejbližší benzínce Twisted Evil . Takže zlatý německý auta? Ani omlyem... Laughing
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bobr



Založen: 24. 06. 2005
Příspěvky: 295
Bydliště: Písek, Plzeň

PříspěvekZaslal: ne srpen 23, 2009 11:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slim Jim napsal:
Spolehlivost je u aut obecně hlavně o údržbě. Znám pár škodovek s motorama vzadu, co nikdy nikoho nikde nenechaly, protože se o ně jejich majitelé přiměřeně starají, nebo možná spíš nepřiměřeně, s ohledem na mizivou hodnotu těch vozidel (bývají to týpci 60 až 70 let, co mají ke svému autu semtimentální vztah). Zrovna tak ale znám hrdé vlastníky Mercedesů či BMW v hodnotě řádově 2 až 3 mega, co jsou po pěti letech zralé v lepším případě na GO, v horším na odpis, protože s nimi jezdlia (například) příslušnice pražské zlaté mládeže, která o autech tak nějak z principu věděla jen to, že je to ta velká černá věc, co až se jí po*ere (případně až se v ní někde zrakví), tak jí fotr/ strýček/ milenec, povoláním tajemník ÚV ČSSD, ve volných chvílích dojič kaptalismu, koupí novou Cool . Takže XM, ke kterému se člověk přiměřeně chová, může svou spolehivostí zdaleka předčit Mercedes, se kterým jezdilo hovado bez mozku, i když je všeobecně známo, že například Mercedesy jsou auta s neobvykle dlouhou životností, takže lze předpokládat, že při srovnatelné údržbě Mercedes XMko přežije, to je fakt.
XMka mívají spíš tu smůlu, že zejména dřív si je jako ojetiny kupvali lidi, kteří chtěli reprezentativní limuzínu za pakatel a fianace, jimi vynakládané na údržbu, tomu odpovídaly. To spolu s faktem, že Citroëny holt jsou trochu náročnější na údržbu způsoblilo, že se zejména v letech minulých prohánělo po republice plno vylítanejch zanedbanejch pleček, ze kterých znovu udělat dobrý vůz by znamenalo vrazit do nich násobek jejich reálné hodnoty. Takže se z nich stávaly putovní vozy, které v každém dalším majiteli vyvolávaly přesvědčení, že "francouský auta jsou pyčo vole nespolehlivý sračky". Odtud myslím pramení ty legendy (a co si budeme povídat, sem tam nějakej ten požár našim kočárům na pověsti taky dvakrát nepřidá). Nakonec i XM dovrde překvapit. Můj dvoulitr je vozidlo letité, snad už po patnáctém majiteli, minimálně jednom celolaku a kdoví čem všem ještě, a je to na něm znát. Nicméně navzdory opotřebení, které bych nazval provozním, na něm nepozoruju známky nějakého výrazného rozkladu, a co je hlavní, ta moje hnusná stará troska mě nikdy nikde nenechala, což ovšem nemůžu říct o Mercedesu C180 z roku 2005, kterému jednou zákeřně selhal palivoměr, což vedlo k neplánovanému nočnímu pochodu asi 10 km přes pole k nejbližší benzínce Twisted Evil . Takže zlatý německý auta? Ani omlyem... Laughing


hustej vylev... Very Happy napsals to skoro jak hustej D-fens...nejsi to nahodou Ty? Smile Wink
_________________
arwen1577@centrum.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Medvěd 09



Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 231
Bydliště: praha

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 7:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

pánové zanechme zbytečných sporů o tom co je kvalitní auto.Dobrý budou asi skoro všechny s ohledem jak se o něj staráš.Na mých "pár" mercedesů mám dobrý vzpomínky stejně tak i na BMW,jednoho FORDA,několik Žigulů,Pažoutů a i jedno Fáčko(to bylo snad nejmíň pohodlný)Pravdou je,že jedinej mercedes měl 6OO tis.km a byl stále ochoten startovat i v zimě!!!Byl to typ 115/200D-pro znalé ŽRALOK.Ale nebudu odbočovat-mý xm mě zatím nijak moc nezklamalo až na pár vyjímek mojí chybou.Je možná trochu náročnější na údržbu,ale za to pohodlný svezení ve velkým kočáru to stojí.Pořád ho můžu nazvat luxusní limuzínou narozdíl od vyskákaný ochcávky a jí podobných.
_________________
2,5TD/97 chudobka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vlado(XM)



Založen: 21. 02. 2008
Příspěvky: 121

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 10:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak, ze by auto nejelo si predstavit ani nedokazu, ja povazuju za velkvou zavadu treba pomalu se zavirajici okno a naprosto kriticka vec je pro me treba nefunkcni tempomat, koukam, ze kazdy mame meritka trochu jina Smile

Tedy podle me opravit takovy nefunkcni tempomat je horsi nez opravit nestartujici auto, ale zatim jsem nemusel to druhe resit.

Jinak to ze je treba BMW E65 nebo W220 mercedes luxusnejsi nez XM je jasny, dokonce pri stani na miste taky, dokonce pri jizde po dalnicich (vyjma napr. D1) taky, ale ja proste jezdim i po okreskach skladajich se z nedefinovatelneho poctu zaplat, vymolu a der, po mestech kde jsou silnice casto vyrobeny ne z asfaltu, ale poskladane z panelu, proleozene dlazebnimi kostkami, kolejemy salin a k tomu jsou jako bonus pridany ty zaplaty a diry sem tam 20cm schod, kdyz se nekdo rozhodl, ze vozovku bude opravovat a zaroven po ni necha auta jezdit. Obcas chci i zaparkovat a tak nechci aby byl obrubnik meprekonatelnou prekouzkou. Radeji do XM narvu V12 s lepsi prevodovkou a 4x4 Smile, dvojskla a pak uz bych chtel jen prekopat interier tak, aby tam nebyl uprostred volic kvaltu a ovladani vysky a vykuchat ten stredovej sloupek a pekne mit vepredu tunu mista jak v towncaru. Smile Zvlastni, ze vzdycky zacnu vymyslet takove veci Smile
_________________
E38 740i - je to TVRDY .... hleda se idalni XMa - automat, bezova/kremova/vanilkova kuze, Y4, veskera mozna vybava, "sedan", idealne 3.0 24V - tak na barvu uz sem rezignoval, preziju uz i break verzi a klidne 16V, vic ustupku snad uz ani udelat nejde
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 3:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo kluci mě trápí jedna věc. Nejde mi abs a občas svítí airbagy. To je někde studeňák na kontaktu. prošel jsem to vyndal konektory vyčistil prostřík a po dvou dnech vak zas nejde. Tak to zas prohrábnu po drátech a zas chvilku jde. Abs nějakej chytrák mi radi,l že pod podběhem jsou konektory.. nejsou a nejsou. Jsou pod zadní nápravou kde si ruce nezkroutim pač je mam tlustý a dlouhý a ve předu jsou za podběhem, ale nemusí se sundavat. Tak nevim jak to vyřešim. Ukáže mi to diagnostika?No a nakonec co jsem dal celej vejfuk tak mi cinká o táhlo k zadnímu korektoru. Protože ho výrobce trošku blbě naohejbal. Sundat navařit konce a dát ještě jednu klemu abych s prostředním dílem mohl pootočit. A tohle je u mě závada, která mě děsně štve
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 06. 09. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Sever Jihu, Jih Středu, Východ Západu. Teď se s tím poperte. :-)

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 6:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

01mira01: Mě na Xanthi zas táhlo ke korektoru cinkalo o stínění výfuku. Zjistil jsem to až když jsem koupil nový výfuk domnívaje se, že u toho starého se urvala přepážka. Evil or Very Mad

Tak jsem poklepal plech a jezdí jak za mlada. Very Happy
_________________


Xantia X1 1,6i rv. 93 Blanc Meije

Prodám některé díly z X1 zde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 7:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Majk.Z napsal:
01mira01: Mě na Xanthi zas táhlo ke korektoru cinkalo o stínění výfuku. Zjistil jsem to až když jsem koupil nový výfuk domnívaje se, že u toho starého se urvala přepážka. Evil or Very Mad

Tak jsem poklepal plech a jezdí jak za mlada. Very Happy


Jo jo já ho musel sundat ten plech protože se to dost o to dřelo a rachtalo. no nějak to vypizdim akorát už se mi nechce to sundavat ze svodů to je pakárna se tam dostat nějak šikobně aby sem to povolil. Ale co bez tak bych už XM nedal
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vega



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 94
Bydliště: Písek

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 8:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Bobr napsal:
Vega napsal:
Xm je asi nejpohodlnější co se týče podvozku, to uznávám. Ale jinak už je dávno překonaný a co se týče spolehlivosti, je na tom hůř už asi jen Yugo Florida Laughing Tak a teď klidně do mě... Cool


Ten Vega je desnej kokot...tohle si pis na BMW foru, ne tady Exclamation Exclamation Evil or Very Mad

Jebat Laughing
Soráč, že neřeším prasklý hadičky, nefunkční stahovačky, palivoměry, vypečený relátka atd. atd. atd. atd. atd. Prostě jezdím no Cool Jinak kdyby Xm fungovalo tak jak má, tak ho nikdy neprodám. Až na tu šílenou převodovku, kterou ve Francii moc neumí to bylo fakt kua pohodlný, to jako bez debat.
_________________
Ex XM V6 -> BMW E39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 06. 09. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Sever Jihu, Jih Středu, Východ Západu. Teď se s tím poperte. :-)

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 6:05 am    Předmět: Odpovědět s citátem

01mira01 napsal:
Majk.Z napsal:
01mira01: Mě na Xanthi zas táhlo ke korektoru cinkalo o stínění výfuku. Zjistil jsem to až když jsem koupil nový výfuk domnívaje se, že u toho starého se urvala přepážka. Evil or Very Mad

Tak jsem poklepal plech a jezdí jak za mlada. Very Happy


Jo jo já ho musel sundat ten plech protože se to dost o to dřelo a rachtalo. no nějak to vypizdim akorát už se mi nechce to sundavat ze svodů to je pakárna se tam dostat nějak šikobně aby sem to povolil. Ale co bez tak bych už XM nedal


To zas já se připravuju, že si místo mé Xantie pořídím XM 2,5TD Break Exclusive(kdyby byla 2,1 TD, asi by to bylo lepší, ale ty se Exclusive nebo Pallas nedělaly) ve full palbě (akorát tu vestavěnou navigaci s telefonem oželím). Smile

U té 2,5TD mě trochu odrazuje to, že účelem prodeje bývá ruplá hlava (nebo je na to náběh) a že prý (co mi říkal táta, který měl možnost porovnávat) oproti 2,1TD ten nárůst výkonu není poznat a žere to jak malý slon. Osobně jsem jel jen v 2,1TD, takže nemůžu moc porovnávat.

Každopádně mě odrazuje ta nemožnost sehnat 2,1TD v Exclusive.


Jen, až budu Xa dávat pryč, budu brečet. Crying or Very sad
_________________


Xantia X1 1,6i rv. 93 Blanc Meije

Prodám některé díly z X1 zde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
LebedaXM



Založen: 10. 09. 2007
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 12:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No ale já porovnávat můžu. Smile Měl jsem teď nedávno možnost sedět v XMu 2.5 TD r.v (asi) 1997 v kombiku a projet ho. Mé dojmy jsou tyto: Moje 2.1 TD r.v 2000 krátký model má agresivnější rozjezd než daný kombik. Ale zase kombik s 2.5 TD má plynulejší a delší tah (je to prostě auták na práci) V 50kmh přechroupne suveréně i pětku kdežto ta má potvora se vzpouzí.
Dále:
Skoro před rokem jsem se svezl s XM 2.5 TD r.v:2000 krátký model. Jeho akcelerace a tah mě moc nedovoloval se nadechnout. Prostě Má 2.1 TD zaostávala jako svin.
Zdar Lebeda.
_________________
XM 2.1TD r.v: 2000 čerpadlo Lucas Epic
BX 1.9D r.v: 1992
FelixXM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kmeco



Založen: 25. 03. 2007
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 12:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.5TD nezere jak svina;-)
200 km po slovenskych okreskach + par kilakov dialnica + vela dedin 50km/hod, 3 dospeli, decko v sedacke + kufor komplet plny + plna nadrz. 90tka pre mna nie je horna hranica a s tymi 130k necitis, ze mas plne auto. Pocitac ukazal spotrebu 5.7 . Realne potom na kratke trasy + sem tam mesto 6.7. Zima max 7.5.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pavča



Založen: 06. 10. 2008
Příspěvky: 31
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 12:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro 01mira01:

Poruchy ABS Ti samozřejmě diagnostika zobrazí, LEDková diagnostika vybliká (viz. třeba http://www.citroeny.wz.cz/ecutest.pdf ), pokud jde o čidla, dá se to změřit i ohmmetrem, asi bych začal na řídící jednotce, umístění jednotky a osazení pinů se liší podle modelu Y3/Y4, resp. výrobce systému ABS Bendix/Teves, stejně tak ohmická hodnota čidla, pak u "zlobivého" čidla zbývá odhalit, zda je v háji vedení k němu nebo čidlo samotné (ohmmetr či zkratoměr, kudla, pájka, izolační hmoty...). V případě výměny čidla bacha na zarezlý aretační šroubek, není problém ho ukroutit.

Co se týče airbagů, můžou to dělat i předpínače pásů, mně to dělal kablík od předpínače u řidiče, ukýval se hned u nakrimpování na pin toho oranžového konektoru pod sedadlem, drželo to na izolaci, takže pouhým pohledem neodhalitelné, navíc při šikovné poloze kablíku to chvilkama vedlo, bylo to citlivé na změnu polohy řidičovy sedačky a vysávání koberečku pod řidičem Wink Ale dá se to najít, přelomený kablík je v tom místě zlomu výrazně ohebnější a hlavně se to většinou láme někde poblíž místa, kde je vodič něčím/k něčemu upevněný, takže nejčastěji u konektorů.

Ale tohle je skoro na jiné diskusní téma, že? Very Happy
_________________
BX19D r.91 stavební, XM 2.5TD Break r.96 rodinný, 2CV6 r.84 hrací
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 06. 09. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Sever Jihu, Jih Středu, Východ Západu. Teď se s tím poperte. :-)

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 12:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

LebedaXM, kmeco:

Když otec měl ještě 2,1TD, tak po 2,5 TD toužil. Když se v tom svezl, tak jeho vzrušení opadlo, čekal od toho víc. Každopádně, majitele toho 2,5 TD jsem neznal a je celkem možné, že to bylo jen "levné" přibližovadlo a podle toho se k tomu taky choval (otec, i když to bylo hlavně auto k práci (i pro rodinu), tomu dával zaslouženou údržbu, kterou to vyžadovalo a podle toho mu to taky jezdilo - taky měl 3 XM break za sebou a nalítal s nimi dohromady 600 000 kilometrů za 9 let). Mě trochu odrazuje to, že u toho hodně praskaly hlavy a když je k tomu náběh, blbě se to pozná (pokud to není z jiného důvodu, tak je to většinou kvůli prasklé hlavě). Sehnat na to hlavu by bylo peklo a bude drahá jak prase. Nechat ji zavařit a vybrousit to samý a ještě na to nikdo nedá záruku. Sad A tý práce na tom plus nepojízdný auto... No...

Mě stačilo, když jsem na mý Xanthi dělal těsnění pod hlavou... Fuj...

Každopádně jste mě s kmecoem docela nabourali. Smile
_________________


Xantia X1 1,6i rv. 93 Blanc Meije

Prodám některé díly z X1 zde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group