Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Timonova C1
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 6:32 am    Předmět: Timonova C1 Odpovědět s citátem

Dobrý den,sem tady nový.Chtělbych vám představit moji C1ku.Koupil jsem ji novou v roce 2006,bylato holá výbava,jenom lak a posilovač řízení.
postupně sem dodělal origo.centrál,kliky a zrcátka v barvě,litá kola 14"s pneu 185/50r14,folie na oknech,sportovní podvozek WEITEC,zkrácené řazení+origo řadička v kůži,řídící jednotka yaris 1.3,rozsáhlé úpravy motoru 92koní při 7200 ot/min.,xenony,audio aparatura 2,6kw.

za 3roky mám najeto 67tis a zatim autko slouží bez problémů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 11:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

preco do toho sla nova jednotka z Yarisu? Povodna nesla preprogramovat? Vykon bol zmerany na stolici? Pri akych otackach mas teraz max.krutiaci moment a aky je jeho priebeh? Troska to rozpis. (Na jednom fore som sa docital, ze niekde v Holadsku do toho narvali aj turbo.: http://www.forum-auto.com/marques/citroen/sujet11294.htm )
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Havlicek.Lukas



Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 683
Bydliště: Kolin

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 12:40 pm    Předmět: Re: Timonova C1 Odpovědět s citátem

Timon.z napsal:
Dobrý den,sem tady nový.Chtělbych vám představit moji C1ku.Koupil jsem ji novou v roce 2006,bylato holá výbava,jenom lak a posilovač řízení.
postupně sem dodělal origo.centrál,kliky a zrcátka v barvě,litá kola 14"s pneu 185/50r14,folie na oknech,sportovní podvozek WEITEC,zkrácené řazení+origo řadička v kůži,řídící jednotka yaris 1.3,rozsáhlé úpravy motoru 92koní při 7200 ot/min.,xenony,audio aparatura 2,6kw.

za 3roky mám najeto 67tis a zatim autko slouží bez problémů


a jak si rozumi ridici jednotka z yarise 1,3i (4 valec) na motoru o objemu POUZE 1,0i (3 valec)
a aparatura 2.6kW? kde ji mas kdyz to nema kufr?

vydel sem jenom jedno auto s takovou aparaturou ale je to predvadeci vuz Toyota Aygo

_________________
Citroen C4 1,4i vybava X ;dodelane mlhovky xenony 17" hliniky neony a bile displeje + modre tlacitka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 1:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

no ked to tak laicky "preratavam" tak mu ta aparatura taha pri tom vykone najmenej 216A. Podla ServiceBoxu Peugeot sa do benzinovych 107ciek davali 80A alternatory (C1 asi rovnako). Tazko sa mi predstavuje funkcnost takeho systemu bez externeho zdroja.
Inak som i ja zvedavy, ako si poradila riadiaca jednotka Yarisu s trojvalcom. Malo by byt predsa viac dolezite nastavenie riadiacej jednotky, ako jej vymena z vykonnejsieho auta bez 100% kompatibilneho motora.
Aku diagnostiku pouziva C1? Je to standard PSA, ci nieco special Toyota?
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Havlicek.Lukas



Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 683
Bydliště: Kolin

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 4:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemik napsal:
.......Podla ServiceBoxu Peugeot sa do benzinovych 107ciek davali 80A alternatory (C1 asi rovnako).........


no se ti muzu dneska vecer podivat Very Happy
_________________
Citroen C4 1,4i vybava X ;dodelane mlhovky xenony 17" hliniky neony a bile displeje + modre tlacitka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tak, 70A a 80A (nebo 80 a 90?...) Lisi se pro severni zeme a pro vozy s klimou...
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 5:17 pm    Předmět: Re: Timonova C1 Odpovědět s citátem

Timon.z napsal:
Dobrý den,sem tady nový.Chtělbych vám představit moji C1ku.Koupil jsem ji novou v roce 2006,bylato holá výbava,jenom lak a posilovač řízení.
postupně sem dodělal origo.centrál,kliky a zrcátka v barvě,litá kola 14"s pneu 185/50r14,folie na oknech,sportovní podvozek WEITEC,zkrácené řazení+origo řadička v kůži,řídící jednotka yaris 1.3,rozsáhlé úpravy motoru 92koní při 7200 ot/min.,xenony,audio aparatura 2,6kw.

za 3roky mám najeto 67tis a zatim autko slouží bez problémů


Blahopreju, narvat do trivalce jednotku ze ctyrvalce, dat do tech suprove oslnujicich svetel xenony (sviti straslive nahoru a je u toho velke sebeoslnovani v mlze a nemluve o legislative) a dat do prostoru velikosti venkovni latriny audio o 2,6kW (kde si dal tubu? do prihradky za zadnimi sedackami??) ...... to se jen tak nevidi......
A jeste mi prosim povez, jak si zkratil razeni, kdyz mas origo radicku a hadam origo prevodovku.......
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 7:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jak sem to udělal?jednoduše,dal sem motor 1.3,a kamse vešla hudba?digitální zesilovače pod sedadla,pod nohy spolujezdce.subwoofry se do kufru vejdou našikmo.jestli se všechno vydaří tak do měsíce z bedrunky bude 4x4
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 7:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

pooockaj, tak potom neviem preco v uvode pises o vymene riadiacej jednotky a rozsiahlych upravach motora, ked nakoniec tam mas uplne iny motor. To su troska rozlisne veci. To 4x4 myslis vazne? Dovoli zvarenec platformy umiestnit tam niekde transmisny hriadel? Nie je toto vlakno len jedna velka prdel?
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 7:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.3ka je upravená a mělsem zato,žeto každého napadne že C1 je 3válec.užsi chystám agregáty ze suzuki swift 4x4 poslední generace
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 7:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

užsi země dělali prdel kdyžsem napsal že stavím škodu octavia II sedan 4x4 s motorem vr6 R32 a potom se divili.hold lidi jsou nedůvěřiví.nevadí
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 7:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

preco potom rovno nejazdit na SX4? Taketo "dorob doma" su na ceste akurat nebezpecne. Dufam, ze tym budes jazdit len niekde na polnej ceste. Inak i mne trha zily sucasna moda narvat do klasickych svetlometov psedoxenony. Jazdit za sera a mokrej vozovky oproti, to je hotovy orgazmus.
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

do světel si možu dát co chcu,a nerypaj domě.uprava bude zapsaná to TP,takže žádný bastl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ukaz nejake fotky, protoze je verohodnejsi do Skody 120 nacpat 4,2 V8 nez to co ty rikas do C1.....
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

v Cechach mate v TP zapisany typ ziarovky? Dobre, uz nerypem. Pockam si na oskenovanu cast TP so zapisanymi xenonmi (dufam, ze tam je automaticke nastavenie sklonu svetiel a domontovane ostrekovace).
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

uprava 4x4 bude zapsaná do TP.aty máš schválený držák mobilu a také ptákoviny?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:09 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Miloš Timko napsal:
Ukaz nejake fotky, protoze je verohodnejsi do Skody 120 nacpat 4,2 V8 nez to co ty rikas do C1.....

niekde som cital, ze 1,3 by tam sla narvat. Ale pochybujem, ze taketo upravy schvali vyrobca a ze taketo vozidlo bude sposobile na prevadzku.
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.3 má uplně stejné držáky atd.dyť trojčata je jak yaris
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Timon.z napsal:
uprava 4x4 bude zapsaná do TP.aty máš schválený držák mobilu a také ptákoviny?

preco potom LPG sa musi zapisat do TP?
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

mě su nejaké schválené xenony uprdele
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

teraz rozmyslam, ze do TP sa da zapisat hocico...staci poznat v "domove ineligentnych" spravnu osobu a da sa to. Ja som stratil technicak, tak mi vydali novy. Tam mam v polozke TYP uvedeny AB HATCHBACK 3DV. Nech mi niekto ukaze trojdverovu seriovu C5.
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nemik



Založen: 14. 03. 2008
Příspěvky: 107
Bydliště: Palárikovo, Slovensko

PříspěvekZaslal: út květen 12, 2009 8:22 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Timon.z napsal:
mě su nejaké schválené xenony uprdele


byt policajtom, tak taketo svetla sekam "bejsbolovou palkou".
_________________
C5 2,0HDi 2002 >200 tkm 5,1l/100km (neda sa ju nemilovat)
P107 1,0VVTI zatial 4,6l/100 km (z extrému do extrému)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Havlicek.Lukas



Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 683
Bydliště: Kolin

PříspěvekZaslal: st květen 13, 2009 4:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Miloš Timko napsal:
Tak tak, 70A a 80A (nebo 80 a 90?...) Lisi se pro severni zeme a pro vozy s klimou...


jj presne tak benzin ma 70A a do severskych statu 80A naftak ma 90A
_________________
Citroen C4 1,4i vybava X ;dodelane mlhovky xenony 17" hliniky neony a bile displeje + modre tlacitka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Havlicek.Lukas



Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 683
Bydliště: Kolin

PříspěvekZaslal: st květen 13, 2009 4:53 am    Předmět: Re: Timonova C1 Odpovědět s citátem

Timon.z napsal:
Dobrý den,sem tady nový.


posli fotky pak ti uverime
_________________
Citroen C4 1,4i vybava X ;dodelane mlhovky xenony 17" hliniky neony a bile displeje + modre tlacitka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Timon.z



Založen: 11. 05. 2009
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: st květen 13, 2009 6:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

přesně takhle to probíhalo tady na předchozím autě http://www.autohificlub.cz/forum/10/1044263-octavia-ii-s-motorem-vr6-r32/180 a dopadloto tak,žese pánové urazili,nebo hledali nesmyslné chyby.bedrunku představím jinde,tomi stačilo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C1 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group