Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

2,0i BMP6

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: po červenec 14, 2008 3:33 pm    Předmět: 2,0i BMP6 Odpovědět s citátem

Shocked RISK BUDE ZISK?
Tak jsme si vybrali podle designu, jasně C4 Grand Picasso. Motor jsme vyzkoušeli manuál 1,8i a objednali si 2,0i BMP6. Teď se děsíme při pročítání řádků o převodovce Shocked
Je to opravdu hrůza nebo je to o zvyku a naučení se něčeho nového? Koukám, že většinou jezdíte s HDI, to budeme první v republice s 2,0i ?
Děkuji za povzbuzující nóty Rolling Eyes

_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
rider



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: po červenec 14, 2008 3:53 pm    Předmět: 2,0i BMP6 Odpovědět s citátem

Žádná hrůza, je to super. Pokud můžu mluvit za sebe, mám HDI a jsem velice spokojený. Je to hodně pohodlný a manuál už bych nechtěl. Je to o zvyku naučit se něco novýho.
_________________
C4 Grand Picasso 2.0HDi Exclusive 2007 Navi, C4 1.6HDi SX Pack 2007 ( Sportovní potřeby ) ( Cyklo, jízdní kola ) ( Lego a Hračky )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: po červenec 14, 2008 9:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to naprosto pohodové, věřte mi, právě jsem překročil 100 tis. km Smile Software převodovky už je trošku vylepšen, neřadí tak zběsile. Určitě po pár kilometrech budete spokojeni, pozor si dávejte jen na ostré předjíždění, tam doporučuji řadit ručně.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: út červenec 15, 2008 9:56 am    Předmět: Děkuji Odpovědět s citátem

Díky hlavně za manželku Very Happy ta z toho nemůže spát. Věřím, že budeme spokojenými uživateli a budeme se potkávat na cestách Cool [/b]
_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: út červenec 15, 2008 1:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Budete spokojeni. Já si snad nejvíc cením tichosti, i když nevím, jak to bude s benzínem. Měl jsem půjčené benzínové C4 i C5 a byl jsem velice nespokojený. Proti tomu je mé Picasso naprosto nehlučné. Zdravím z Bulharska.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mas-out



Založen: 07. 05. 2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: st červenec 16, 2008 11:07 pm    Předmět: Software převodovky Odpovědět s citátem

Pane Šimrale, chtěl jsem se Vás ( jako majitele C4 s největším počtem ujetých km) zeptat, zda máte nějaké informace k možnosti přehrání softwaru k BMP6. Mám 1,6 HDI s BMP6 a z mých zkušeností a najetých cca 20000km musím říct, že jezdím cca 90% manuál a 10% automat. Ten automat mě připadá trochu nedokonalý : někdy podřazuje moc brzy a naopak o chvilku později řadí nahoru - prostě to není úplně dokonalé. Proto používám manuální mód a ten je super klídek pohodička. Jednou mě dokonce v servisu říkali, že ten automat se postupně učí a přizpůsobuje se stylu jízdy - takže po pár tisících km by měl být lepší. Nevíte co je na tom pravdy ?
Možná už existuje nový software ( třeba jako Service Pack Windows Smile )
Jinak díky za poučné příspěvky pro všechny majitele skvělého C4 Grand Picassa.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rider



Založen: 08. 02. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: čt červenec 17, 2008 4:35 pm    Předmět: Software převodovky Odpovědět s citátem

Sice je otázka na pana Šimrala, ale také sdělím svůj poznatek. Jezdím jenom na automat a pouze při předjíždění nebo nějaké extrémnější jízdě koriguju podřazování pádlama. Nedovedu si představit, že bych pořád řadil ručně, s automatem jsem absolutně spokojen a je to jedna z věcí, která je na autě velice pohodlná. Jinak mám skutečně pocit, že se řazení přizpůsobuje stylu jízdy, ale možná je to subjektivní. Software mám kompletně přehrán v rámci svolávácí akce (auto mám z Německa, kde proběhli veškeré modernizace). Najeto 70tis.
_________________
C4 Grand Picasso 2.0HDi Exclusive 2007 Navi, C4 1.6HDi SX Pack 2007 ( Sportovní potřeby ) ( Cyklo, jízdní kola ) ( Lego a Hračky )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mas-out



Založen: 07. 05. 2007
Příspěvky: 4
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: čt červenec 17, 2008 11:38 pm    Předmět: BMP6 Odpovědět s citátem

Díky moc za odpověď - odpovídat mohou samozřejmě všichni Wink
Já jezdím hodně ve městě a tam mě na automatickém módu třeba vadí, že když pomalu vjíždím do zatáčky do kopce a zpomaluji (15-20km/h) tak to ze 2 podřadí na 1. Když mám manuál tak to neudělá a ta 2 to v pohodě vytáhne. A nebo se rozjíždím z kopce a někdy nekonečně dlouho trvá než to dá z 2 na 3. Samozřejmě to vždy jde vyřešit pádlem, ale někdy to nechávám schválně vydusit a čekám kdy už bude automat reagovat. Zkusím se zeptat na aktualizaci softwaru v servisu a dám vědět. Zdravím citroenáře
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: pá červenec 18, 2008 6:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se tedy domnívám, že žádnou učící inteligenci převodovka nemá. Prostě pokud nahraji stejné podmínky, vždy se zachová stejně. Ale podle servisu již byl upraven software a jde to poznat. Při jemném zrychlení již nepodřazuje (typicky dálnice, rozjezd na 6°, rychlost cca 115 km/h, nastaveno tempomatem 135 km/h. Dříve s podřazením na 5;, dnes to v poklidu vytáhne šestkou). Hodně omezili dávání jedničky, až je to někdy nepříjemné (z tisíce otáček to pár vteřin trvá, zase to nekope a necuká). Já bych osobně zavedl volbu stylů převodovky přes Menu: Sport - řadí nízké 3000, vysoké 4400, normál - jako dnes, pohoda - nízké 1300, vysoké 2000 a při ručním zapádlování v automatickém režimu bych dobu držení kvaltu prodloužil na 10 vteřin. Mě tedy chybí ještě třetí pádlo s názvem: tenhle stupeň tam nech Smile Ale to bych obešel právě prodloužením té držební doby.
Jinak já čistě M polohu používám na dálnici, protože motor má dost síly na to, aby na 6° utáhl vůz od 80 do 206 km/h. Víc jsem s tím nejel.
Jinde jedu na A režim, při předjíždění si dost často v A režimu pádluji zrovna jako kolega Rider. Právě dnes jsem dorazil z Bulharska, kam každý měsíc jezdím pracovně (poslední dobou již každé tři týdny), 1960 km, dosti ostrý styl, odjezd 11:30, příjezd domů 6:08, spotřeba 7,1 l, cestovní rychlost dle počítače 102 km/h. Chuděrka dostala zabrat, za celou jízdu prostála 30 minut Smile.

Zdravím.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: pá srpen 08, 2008 5:32 am    Předmět: Prvních 25 kilometrů Odpovědět s citátem

Tak už je doma! A nervozitu s obavamin vystřídalo nadšení. Poprvé v životě automat a je to bomba. Jen nám borci od Citrona zapoměli aktivovat denní svícení, tak nevím jestli to mám hledat v menu, nebo to nechat na nich až pojedeme okolo. Dnes vyzkoušíme dálnici. Tak na cestách pánové a dámy, je NÁS zase o něco víc Wink [/b]
_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: po srpen 11, 2008 7:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Denní svícení v menu nenajdete, musíte do servisu. Mě to aktivovali s prodejem vozu.
Gratuluji a přeji pěkný den.

Petr Šimral opět z Bulharska Smile
_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: út srpen 12, 2008 5:43 am    Předmět: Podsvícení některých ovladačů Odpovědět s citátem

Tak jsem se stavil v servisu a již rozsvěcíme automaticky. Ale večer při návratu jsem zjistil, že nemám podsvícenou část ovladačů - celý volant a ovladače okolo klimatizace. "černobílý" režim to není a s intenzitou světla to nesouvisí. Mohli to způsobit v servisu při přehrání svícení nebo jsem někde něco nastavil a nevím o tom? Díky
_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: út srpen 12, 2008 9:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nenašel jsem v manuálu odpověď na váš dotaz. Osvětlení displeje klimy se dá vypnout pouze v nočním režimu tlačítkem. To je tlačítko s kroužkem, kde je uprostřed černá a bílá. Ale spíše bych se klonil k tomu, že se něco v servisu nepovedlo.
Zdravím
_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: út srpen 12, 2008 10:40 am    Předmět: našel Odpovědět s citátem

Very Happy tak za pitomce jsem já. Protože v noci pokud [b]OPRAVDU[b] nerozsvítím , tak jedu jen na denní světla a ty jaksi "neprosvětlují" ovladače. Došlo mi to asi 3 sec. poté co mi zvedli v itroenu telefon Embarassed
_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Pavel D.



Založen: 29. 12. 2007
Příspěvky: 18

PříspěvekZaslal: út srpen 12, 2008 8:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Přepněte si ovládací páčku světel do polohy "Auto". Automobil pak bude podle intenzity vnějšího světla sám přepínat do denního nebo nočního módu.
_________________
C4 Grand Picasso 2.0HDi BMP6 Exclusive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stepartin



Založen: 14. 07. 2008
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: st srpen 13, 2008 12:35 pm    Předmět: díky Odpovědět s citátem

Dobrá rada nad zlato. Děkuji.
_________________
2,0i BMP6 SX - BÍLÁ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
C3cilka



Založen: 26. 09. 2005
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: čt září 11, 2008 8:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Měl bych dva dotazy.
Mám 2.0HDi s BMP6 převodovkou po menších dohadách v servisu konečně nahrán nový software, takže konečně převodovka neřadí tak zběsile, ale stejně my dva problémy přetrvávají a to docela podstatné.¨

1) Cuká motor na volnoběh. Mám ještě C5 s 1,6HDi motorem a ten si ani jednou necukne je klidný jak beránek, ale u 2.0 litru to může být jiné.
2) Převodovka při rozjedu cuká a teď jsem si všiml, že nemůžu plynule ani couvat, jakmile mám kola v rejdu, což je docela problém když potřebuju parkovat na centimetry (milimetry) to se prostě nedá.

Nevím jak je to u Vás, ale já mám už 5 Citroena a zatím jsem byl spokojen, ale týhle převodovky už mám plný zuby a to mám zatím najeto pouhých 11 000km.

Máte taky tyto problémy a nebo nápady jak tyto problémy řešit?

Předem moc děkuji za všechny odpovědi a podněty.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Petr Šimral



Založen: 11. 04. 2007
Příspěvky: 121
Bydliště: Sokolov

PříspěvekZaslal: čt září 11, 2008 9:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A není to spíše kopání spojky než převodovky? Pozor, spojka je úplně normální mechanická, pouze ovládaná servomotorem. Měl jsem s ní taktéž potíže, pomohla výměna. Od té doby jsem velice spokojený. Případně se můžeme sejit, můžu Vám to zhodnotit, kontakt soukromou zprávou nebo na mail.
Zdravím PŠ
_________________
Citroen Grand C4 Picasso Exclusive 2,0 HDi BMP6 v kůži
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group