Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

VÝFUK

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: po srpen 24, 2009 4:36 pm    Předmět: VÝFUK Odpovědět s citátem

Ahoj, koupil jsem a dal nový výfuk. Bohužel je bublavější. Čím to utlumit? Rezonátor prý zvírazní zvuk a to já nechci.
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LebedaXM



Založen: 10. 09. 2007
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 2:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No a já chystám po říjnové kompletní opravě zadní nápravy zakoupit nerez roury, vykuchat komplet starej vejfuk a napreparovat rouru od turba až do zadu. Žádnej zbytečnej katr, tlumiče, jen a jen holá roura. Smile
_________________
XM 2.1TD r.v: 2000 čerpadlo Lucas Epic
BX 1.9D r.v: 1992
FelixXM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
01mira01



Založen: 20. 12. 2008
Příspěvky: 394
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 8:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

no jo tak to asi tak nechám. jenže motor je stavěn na určitej odpor aby měl tah. Tak bych to nedělal.
_________________
X1, ZX, X2, C5,
XM 2,1TD 12V Y4 break, v kůži, el a xenony + musketier a jiné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 8:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Lebeda: Tak to bude hukot. Doslova. Vůbec nemám představu, co to asi udělá, osobně bych tipoval, že, řečeno s D-FENSem, se při každém výfukovém taktu ozve rána, jako když socdemák zkombinoval čočku s pivem z Lidla Laughing . Osobně bych něco takového asi nezkoušel, docela mi ke štěstí stačilo, když mi na BXu uhnila trubka před tlumičem, a ten se zároveň zařítil. Fakt zajímavá kombinace . Příznaky: motor netáhnul, i bez kvaltu šel blbě za plynem, žral i trávu u cesty, při pokusech o akceleraci jsem zažíval pocity naprosté beznaděje. Celkově by se to dalo shrnout slovy, že BX vykazoval charakteristiky, které jsem později důvěrně poznal jakožto řidič Fobije 1.2 HTP full blackfont. Co je ale zajímavé, že ve volnoběhu motor zněl- teda než chcípnul- jako nabušená V8 přinejmšnším z Corvetty. To je pro atmosférickou 1.6 docela výkon Wink . Při přidání plynu se to ovšem trochu pokazilo, motor přecházel z režimu "US muscle car" do režimu "vysavač v kufru", z toho pak do režmu "vytočená JAWA" a končil v režimu "startující Cessna". Předpokládám, že podobného efektu dosáheš i ty, ovšem bez úbytku výkonu.
mira: Obecně lze říct, že jediný způsob, jak se zbavit hlučného výfuku, je dát tam nějaký tišší Crying or Very sad . Zkus si trochu pohrát se zavěšením výfuku pod vůz, ale pochybuju, že to pomůže. Zajímavý, i když z hlrdiska informační hustoty dost sporný článek, byl nedávno (jak jinak než Cool ) na D-FENSu:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009072602
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LebedaXM



Založen: 10. 09. 2007
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 9:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmmm hukot to naštěstí nebude. Zapoměl jsi na důležitý faktor a tím je TURBO.
D-FENS: První tlumič by měl pracovat na principu reflexe. To znamená, že do objemu představovaného tlumičem přicházejí jednotlivé tlakové vlny, ty se rozmístí v objemu tlumiče do několika komor, nejčastěji prouděním skrze děrované trubky a přepážky. ----to turbo právě nahrazuje ten tlumič.
Přeplňovaný naftový motor není až tak háklivý na konstrukci výfuku. Proto tam vrazím jen holou rouru. Jen lehce se zvýší hlučnost, zlepší tok spalin a tím pádem bude mít turbo menší odpor předávat dál ty spaliny, méně se zahřívat a atd atd. A hlavně mám to vyzkoušeno na lodním motoru který má od turba výfuk dlouhý 1 metr. Průměr roury 20cm. Lebeda.

PS: upadl mi výfuk u XMa před katrem, podstatě mi zbyl jen ten kus roury od turba. Začal jsem to řešit až když ten zbytek vejfuku nepříjemně drnčel na tý příčce v tunelu pod vejfukem. Jinak to vůbec nedělalo bordel.
_________________
XM 2.1TD r.v: 2000 čerpadlo Lucas Epic
BX 1.9D r.v: 1992
FelixXM
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
benisek josef



Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 254
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: út srpen 25, 2009 9:59 pm    Předmět: Re: VÝFUK Odpovědět s citátem

01mira01 napsal:
Ahoj, koupil jsem a dal nový výfuk. Bohužel je bublavější. Čím to utlumit? Rezonátor prý zvírazní zvuk a to já nechci.


MIRECKU a co dat do koncovky treba rohlik nebo brambor nebo jeste lepe caknout tam montazni penu?urcite to nebude bublat ale jako vedlejsi efekt ti to bohuzel nepojede Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
XM Y4 2.5 TD 1998 Modrý maurícius plná kožená nálož v Musketieru s chromovyma lemama s ALU 225/45/R17 ET38 Smile ....Vražte do ixemka stežeň a mate malou plachetnici Smile ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group