Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Odtrhnutý kryt (plato, tapacír) za motorom




Právě je ned 18. lis 2018 16:16:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 21. lis 2013 10:57:55 
Offline

Registrován: sob 18. srp 2012 10:55:25
Příspěvky: 8
Zdravím všetkých. Pred časom som si všimol ze sa mi tento kryt alebo ako to mám nazvať trhá. Vie mi niekto poradiť načo to tam vlastne je a či sa to dá nejako celé vymeniť. Ďakujem

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 21. lis 2013 13:46:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6536
Bydliště: Kolín
je to "protihlukova" vrstva, vymenit se da staci zabehnout do citroena :lol:
pisu to v uvozovkach protoze ja to uplne sundal a rozdil sem nepoznal

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 21. lis 2013 23:08:10 
Offline

Registrován: sob 18. srp 2012 10:55:25
Příspěvky: 8
Diky. Budem to musiet vyskusat. Ak mam pravdu povedat tak som si aj myslel ze to bude nieco co zabranuje hluku lebo uz dlhsiu dobu sa mi zda ze sa mi nejako vela hluku prenasa do v nutra auta.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22. lis 2013 13:11:35 
Offline

Registrován: úte 08. čer 2010 21:45:35
Příspěvky: 52
Ahoj,

já to také dal pryč...a hluk do kabiny stejný. Měl jsem to nacucané vodou, která zatéka mezi torpédem a předním sklem - bolest C4 :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27. lis 2013 22:56:32 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 155
Měl jsem stejný problém. Plato jsem demontoval (bylo potrháno od kuny) a přilepil na něj ze strany od motoru nepromokavé plátno z umělého vlákna (hrubší šusťákovina) ,ze zadní strany jsem ho imprgnoval sprayem (něco jako rezistin) proti nasáknutí vodou. V místě kde stávala v platu voda jsem udělal dírku a vlepil trychtýřek na který jsem nasadil hadičku kterou jsem vyvedl za motor. To pro případ,že by tam stála někdy voda. Co se týče zatékání za toto plato vlivem spadení spodního těsnění př. skla jsem si udělal vzpěru která přitláčí celý ten plastový bazmek s těsněním na přední sklo. Protože ,pokud to těsnění vrátíte zpět na sklo a zavřete přední kapotu ,tak kapota stlačí ten plast a tím i opět sjede těsnění z okna. Pokud tam dáte tu příčku už to nikdy nesjede. Mohu nafotit. SCOTT

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTR 16V FAP


Naposledy upravil scott dne čtv 28. lis 2013 23:22:32, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. lis 2013 11:42:03 
Offline

Registrován: úte 08. čer 2010 21:45:35
Příspěvky: 52
Ahoj, dej jsem prosím fotky, zajímala by mě ta vzpěra...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. lis 2013 19:07:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6536
Bydliště: Kolín
ono se to tu resilo dost casto je mozne ze to dal tam, popripade jestli ma "garaz" tak tam

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. lis 2013 20:03:31 
Offline

Registrován: sob 06. srp 2011 13:08:49
Příspěvky: 53
Bydliště: PLZEŇ
Kolik stojí ten tapecír? já ho mám taky nacucanej vody, je i trochu roztrhanej, to samý i ten tapecír na motoru :(...
Díky V.

_________________
Dřív: Citroën Xsara 1,8i 66kw
Teď: Citroën C4 1,6 HDi 80kw
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. lis 2013 23:12:43 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 155
Nic světoborného. Já jsem si tam nahoře udělal ještě z nerezu takový můstek,je to kvůli nalisované matici pro šroub. V tom plastu by samořezný šroubek dlouho nevydržel a tak nemusím přidržovat matici při montáži. Druhý konec je uchycen až u chladiče na karoserii - při uchycení někde k motoru by se přenášely vibrace na plast. Při jízdě na servis to vždy lehce demontuji. Je tam i foto detailu toho plátna. To doporučuji buď koupit nový nebo modifikovat nalepením na starý to šusťákové plátno. Kuny to už nerozškrábou a líp to vypadá. Jo, ještě bych zamomněl... materiál je mírně ohnutý duralový pásek plechu (0,8mm) do profilu " V " aby to mělo pevnost a neprohýbal se. Celé je to potaženo carbon folií.


Přílohy:
281120132347 - Kopie.jpg
281120132347 - Kopie.jpg [ 115.15 KiB | Zobrazeno 6856 krát ]
281120132346 - Kopie.jpg
281120132346 - Kopie.jpg [ 87.55 KiB | Zobrazeno 6856 krát ]
281120132345 - Kopie.jpg
281120132345 - Kopie.jpg [ 126.25 KiB | Zobrazeno 6856 krát ]

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTR 16V FAP
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 9:52:01 
Offline

Registrován: stř 04. pro 2013 9:47:01
Příspěvky: 1
Tam bolo treba nalepiť priamo na sklo lišty čo držia ten bazmek plastový (tie odtrhnu odborníci v servise napr. pri výmene filtra) a plast vtlačiť do nich.Ak Ti ich ovšem nestratili...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. pro 2013 14:52:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6536
Bydliště: Kolín
mel sem auto nove, nikdy zadnym servisem poznamenane, zadny dil z okna ani plastu se nestratil a stejne mi to taky pri kazdem zavreni kapoty padalo dolu, ta plastova vyztuha je totiz moc meka a prohyba se. kdybych to auto mel dele tak ta vyztuha by byla udelana z duralu a bylo by to o necem jinem

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. srp 2014 11:47:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2506
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdar pánové, tak jsem to v sestřině autě vyškubl taky. :D Nicméně zkusím tu plastovou lištu přilepit rovnou ke sklu, uvidím jak to bude trvanlivé.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 03. zář 2014 21:42:05 
Offline

Registrován: úte 10. lis 2009 21:23:41
Příspěvky: 33
Bydliště: Most
Mám svou C4 měsíc a mám ten samý problém. Včera jsem lepil (pro jistotu) dva vrchní držáky lampy,které jsou přelomené. Když už jsem měl v ruce tubu s lepidlem ,tak jsem trochu dal na kryt vzduchového filtru , hned vedle zásobníčku na brzdovku a vložil mezi tento kryt a padající plast pod oknem takovou plechovou podpěru ve tvaru "U" ale hranatého. Něco podobného jako jsou úchyty ubrusů ke stolu.(za totáče to asi měla každá rodina na stole). Akorát ty byly nerez a toto je plechové a široké necelých pět centimetrů. Přes noc lepidlo skvěle vytuhlo a nyní už plast nebude padat. Tím že to je ve tvaru "U" tak to pěkně pruží a tlumí vibrace od motoru. Až budu měnit flitr,tak to odloupnu a zase přilepím,pokud tedy nepřijdu na něco lepšího. Lepidlo používám na bázi polyuretanu a zatím asi nejlepší co jsem kdy měl. Dneska jsem zkoušel hejbat s lampou a ani se nehne. Uvidíme jak dlouho to vydrží. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12. říj 2017 19:11:20 
Offline

Registrován: stř 11. říj 2017 20:02:03
Příspěvky: 1
Včera jsem to řešil.Mám z léta dečku na přední okno. Má hliníkovou folii. Tu potrhanou protihlukovou potvoru jsem opatrně sundal,je na plastové úchytky. Folii vystřihl do tvaru a nalepil. Ten okraj chce přehnout na druhou stranu aby se to netrhalo a normálně zase příchytkami upevnit. Docela to vypadá profi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz