Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - problémy v zimě




Právě je pát 16. lis 2018 3:44:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: pon 21. pro 2009 22:14:29 
Offline

Registrován: pon 21. pro 2009 20:43:30
Příspěvky: 1
Zdarec, už druhou zimu mám problém s C3 1.4HDI 50kW. Startuju bez problému, ale když teplota klesne pod -10°C a ujedu třeba kilometr, tak z ničeho nic auto začne cukat, motor ztratí otáčky a chcípne to. Nastartuju pak bez problému, ale vyskočí kontrolka diagnostiky motoru, zapne nouzový režim a omezovač mě nepustí na víc jak 3000 otáček. Při teplotě do -9°C po nastartování diagnostika motoru zhasne a motor běží bez problému. Je to zvláštní, naftou to určitě není přijde mi, že tam něco zamrzne, ale je to divný. Minulý rok bylo auto 3x na diagnostice, jednou jim to ukázalo slabý tlak v motoru, podruhé vysoký tlak v motoru a potřetí chybný čidlo spojky. V autoservisu si s tím už nevěděli rady, přijde mi to, že můžu jezdit jenom do -8°C. Prosím o radu .... Děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: stř 23. pro 2009 1:27:57 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:42:14
Příspěvky: 8
Skús pozrieť sem, mal som podobný problém:http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=48&t=563&start=0

_________________
Obrázek Citroen C3 1.4HDi, predtým Saxo 1.5D Obrázek, predtým ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: úte 21. pro 2010 19:58:17 
Offline

Registrován: ned 31. říj 2010 16:34:09
Příspěvky: 12
Nechci zakládat nové tém, tak píšu sem. Auto stojí venku, tak pěkně promrzá. Ráno nastartuju a v phodě jedu do práce, jediná věc, neukazuje mi max. dojezd na nádrž a nefunguje palivoměr(to ale zjišťuju až na pumpě).Měl jsem 3 čárky, naberu cca. 25l, nastartuju a ejhle, rozsvítí se kontrolka diagnostiky, palivoměr ukazuje pořád 3 čárky a max. dojezd taky nic. Po práci jsem ujel 120km, palivoměr začal ukazovat i s dojezdem, ale kontrolka pořád svítila. Auto jsem nechal přes víkend prohřát na sluníčku. Opět start a kontrolka vypla. Tak se chci zeptat na možnou příčinu( zamrzlá voda někde...) a jak se zbavit vody v nádrži? Přemýšlel jsem o velfobinu,ale nikde není psáno pro dieselové motory, jen benzínové. Co jsem vyčetl, tak jen přidávali nějaké aditivum do nafty. 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: stř 22. pro 2010 10:00:52 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:48:21
Příspěvky: 83
do nafty a vlastne aj do benzinu je dost dobry VIF. ja mam benzin a lejem to tam. do dieslov je letny a zimny. vyskusaj stoji to okolo 8€ a uskodit to rozhodne nemoze :) vela ludi na roznych forach to chvali.

_________________
Citroen C3 1.6 16V Exclusive, podvozok Koni Sport -30mm, nastavitelna tuhost, brzdy predne CTF group N + Ferodo DS2500, brzdy zadne ATE + ATE, pancierove brzdove hadicky Goodridge, Green filter, Denso Iridium sviecky...

Citroen Saxo VTS 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: úte 30. pro 2014 11:50:43 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:13:33
Příspěvky: 5
caute .. viete poradit?
mam taky problem, ze mi extremne tazko startuje motor .. cim je chladnejsie, tym to dlhsie trva .. aktualne mrazy sposobuju, ze startujem na druhy pokus, pricom zakazdym tocim aspon 5 sekund .. ked som bol u rodicov, kde boli mrazy viac nez 10 pod nulou, naskocil po styroch dnoch na stvrty pokus .. ked bolo okolo plus 5, tak chytil takmer okamzite .. mal som to v servise a zhavice su vsetky funknce .. povedali mi, ze to bude padanie nafty, co sice vyzera, ked pumpujem naftu, ze je tam vzduch, ale sa mi to nechce verit, ze cim chladnejsie, tym viac nafta padne .. posledne dve tankovania som dol aj VIF, ale vyzera, ze to nepomohlo .. co by to este mohlo byt?

_________________
Citroen C3 1.4 HDi, rv 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: úte 30. pro 2014 11:55:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6534
Bydliště: Kolín
zhavicky na 100% (ovladaci rele)

vyndat a skontrolovat do 5 verin musi mit celou spicku cervenou - rudou
pokud bude jen uplne na spicce nebo vubec je to jasne

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: úte 30. pro 2014 15:19:09 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:13:33
Příspěvky: 5
no ved prave, ze som to mal v servise, vsetky 4 zhavice vybrali, prekontrolovali a ze su 100% funkcne a povedali, ze to mi pada nafta .. tak ja neviem, ci to odflakli .. ale doteraz som bol so servisom spokojny ...
trysky alebo nieco ine by to nemohlo byt?

_________________
Citroen C3 1.4 HDi, rv 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: ned 21. říj 2018 7:41:49 
Offline

Registrován: pon 06. zář 2010 20:15:30
Příspěvky: 29
Bydliště: Prostějov
Kluci a děvčata mam skromný dotaz, diagnostika mi vyhodila hlášku, že mám na Berušce (C3 1.6 HDI) vadné relé žhavení, ale za boha nemůžu nikde najít, kde se to rele v aute nachází. Poradíte někdo? Díky vsem za info

_________________
Citroen C5 II 2,0 HDI Break Exlusive 138 PS FAP "Morris"
Citroen C3 1,6 HDI 90 PS FAP " Beruška" maminčino letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: ned 21. říj 2018 8:55:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6534
Bydliště: Kolín
to bude spatna svicka :P
dej VIN ukazu ti nakres

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: ned 21. říj 2018 16:40:37 
Offline

Registrován: pon 06. zář 2010 20:15:30
Příspěvky: 29
Bydliště: Prostějov
Citroen C3: VF7FC9HZC28823202

_________________
Citroen C5 II 2,0 HDI Break Exlusive 138 PS FAP "Morris"
Citroen C3 1,6 HDI 90 PS FAP " Beruška" maminčino letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: ned 21. říj 2018 16:48:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6534
Bydliště: Kolín
presne umisteni to neukazuje ale podle tvaru a vedeni kabelu dohledas


Přílohy:
zhavicky.jpg
zhavicky.jpg [ 105.48 KiB | Zobrazeno 131 krát ]

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: pon 22. říj 2018 21:57:14 
Offline

Registrován: pon 06. zář 2010 20:15:30
Příspěvky: 29
Bydliště: Prostějov
no teď už jenom vědět z které strany to tam je, jako u C5 jsem nadával že tam soudruzi projektanti od Citroenu nechali velice málo místa pro ruce a opravy, bohužel u té C3 co jsem koupil mamině tm volné místo jaksi zapomněli naprojektovat uplně. Se divím že se mi už podařilo vyměnit aspoň palivový a vzduchový filtr ale byl to marast. Ale i tak díky

_________________
Citroen C5 II 2,0 HDI Break Exlusive 138 PS FAP "Morris"
Citroen C3 1,6 HDI 90 PS FAP " Beruška" maminčino letadlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: pon 22. říj 2018 22:08:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6534
Bydliště: Kolín
bral bych to dle toho jak je na obrazku - takze uplne nahouby :P
ale asi nekde u baterie

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: problémy v zimě
PříspěvekNapsal: ned 28. říj 2018 11:57:56 
Offline

Registrován: pon 06. zář 2010 20:15:30
Příspěvky: 29
Bydliště: Prostějov
Hele mamině hlásilo auto problémy s ventilem kontroly tlaku paliva, po zkušenostech s egr ventilem a jeho montáží jsem zašel ještě dál tedy rozděll jsem fltr vzduchu a přívod k němu, hadici od filtru k turbu, oddělal jsem egr ventil a par dalších trubek abych se dostal k tomu čidlu tlaku paliva. Pak už jen klíč 27 povolit, vyšroubovat a dát druhý a zpětně všechno namontovat zpátky a kupodivu všechno funguje jak mái hláška konečně zmizela a auto přestalo při překročení 2000 otáček trucovat a zastavovat. Takže ještě to čidlo žhavení a mamina je připravenána jízdu. Jinak kolem baterky jsem šmejdi ale našel jsem prd, buď je to někde jinde nebo jsem špatně hledal budu muset na to znova kouknout.

_________________
Citroen C5 II 2,0 HDI Break Exlusive 138 PS FAP "Morris"
Citroen C3 1,6 HDI 90 PS FAP " Beruška" maminčino letadlo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz