Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Start & Stop system




Právě je ned 22. zář 2019 22:38:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2018 20:54:04 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
no jedna z podminek je napeti na akumulatoru, pokud je baterie nabita na urcitou uroven = napeti, ktere se da zmerit, tak by se dalo pomoci "diagnostiky" nastavit nejake nesmyslne napeti, treba 13V a na tuto hodnotu se baterie nikda nedobije a tim padem ani nepojede S&S.
Jedine otazka, zda to pres tu diagnostiku jde. Bohuzel ji nemam a nemohu vyzkouset....

na druhou stranu je to jenom "blbej" pocitac, takze pokud by byl nekdo schopny v programovani palubniho pocitace, slo by to snad nejak preprogramovat....

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2018 9:16:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2586
Bydliště: Ústí nad Labem
Ano,o verzi přeprogramovat hodnotu nabití baterie jsem také někde četl.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2018 11:19:00 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 345
preprogramovat asi ne, nastavit v diag, nebo prepsat hodnotu v EPROM :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2018 17:26:19 
Offline

Registrován: pát 28. říj 2016 21:57:37
Příspěvky: 18
Vypínání po každém startu je děsně otravné, pořád lézt do podmenu, navíc ten zmetek obvykle nejde vypnout napoprvé, musím kolikrát mačkat min. nadvakrát. To že by byla chyba v paměti, snad nevadí když by u STK bylo funkční, ne?

_________________
Citroen Grand Picasso 1.6 EAT6 BlueHdi 88 kW, r.v. 5/2016, 7 míst


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2018 8:40:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Vzhledem k tomu, že to má inteligentní doíjení a já nevím co ještě mi přenastavování hodnot napětí, či něčeho jiného nepřijde jako moc rozumné. Aby to zas nezničilo něco jiného :roll:

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2018 10:35:01 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 345
v tomhle pripade by melo jit jen o cteni hodnoty, pri ktere se dovoli aktivovat S&S, cili se nikde nic nenalhava... neni to o tom mu rict, ze je baterka vybita, jen se mu rekne, ze to muze pouzit az pri napeti trebas 20V... nebo z posledni zimy ze se muze aktivovat, az je trebas +60°C... uplne teda pravda netusim, jak funguje v tu chvili dobijeni, ale rek bych, ze na to by to vliv mit vubec nemelo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: ned 09. pro 2018 23:07:46 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
Tak dneska jsem byl u sveho dvorniho automechanika, ktery tomu opravdu rozumi a problem s S&S je vyresen. Ne uplne k jeho spokojenosti, ale aspon pro ted je to v pohode.

Krok 1:
vyndani baterie (obr 3.)

Krok 2:
rozpojeni konektoru podtlaku, ktery je schovany za baterkou - oznacen sipkou. Tento konektor dava signal ridici jednotce o podtlaku u brzd, a tento signal, je jednim z nutnych parametru pro aktivaci S&S (obr. 1 a 2)

Stav neni dokonaly, ale bylo to rychle reseni. Diagnostika hlasi chybovou hlasku P0555 - coz je problem s timto konektorem, ale nema to vliv na emise a jine veci - na pristrojovce primo sviti ECO OFF - coz byl pozadovany stav.

K idealnimu stavu by bylo vhodne udelat propojku mezi tyto dva konektory a udelat si prepinaci tlacitko do interieru vozidla, kde bych ten signal bud spojil ci rozpojil - v levo u ovladani naklopeni svetel mam volne pozice. Ale to budu rezit az na jare :o)


Přílohy:
Poznámka: A je to....
konektor_rozpojen.jpg
konektor_rozpojen.jpg [ 147.63 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]
Poznámka: Pod nalepkou je schovany konektor
konektor.jpg
konektor.jpg [ 143.05 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]
Poznámka: Pro vyjmuti baterie je nutne odmontovat ridici modul dobijeni a odpojit minus pol - pozor je tam takove kurvitko, ktere rado praska a stoji 3000 Kc
kuchla_baterka.jpg
kuchla_baterka.jpg [ 153.76 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 8:31:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2586
Bydliště: Ústí nad Labem
Nechci ti kazit radost,ale aby nebyl na STK problém s tím Eco Off. :idea: ;) :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 10:32:06 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 345
to by asi nemelo byt, pac jak poznaji, ze neni S&S vypnuty kvuli janevim slabe baterce apod... spis bych ale nevypinal detekci nekde kolem brzd, ale melo by byt cidlo primo pro S&S napriklad na prevodovce, nebo u motoru (chytrejsi poradi, kde bylo) a jeho odpojenim se proste jen vyradi S&S a nic jinyho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 11:42:57 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
Mozne to bude, nebot je tam P0555 chybova hlaska, ale tato hlaska nema vliv na SME a readiness kody a ani to nevyhodi hlasku MIL

technicka bude 09/2020 a do te doby - idealne nekdy na jare chci mit prepinac na pristrojovce, ktery mi vyradi to cidlo, takze na STK to zapnu a po vypnu - cena je cca cena 1m kabelu + 2x konektor + spinac do auta a bude vyrizeno, ale to jsem psal v popisu

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 16:20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 246
Bydliště: Červený Kostelec
Takže pokud to chápu dobře, chybová hláška je pouze na připojene diagnostice, displej v autě nic nehlásí během provozu. Jde o to, jen udělat spínatelné přerušení na kabel k tomu konektoru, který by mohl být klidně i někde u baterie, případně jak řikáš nějak inteligentně vyvedený do palubovky. Pozor, vím že u satršího C4P se nesměly přerušit kabely aby to nehlásilo chybu, nevím, jestli je to i tento případ, když to odhalila pouze diag. Jinak za mne dobrá práce, konečne se v tom nebudu muset po každým startu hrabat. :-)

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 22:00:38 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
To přerušení kabelů je jen kontrola zda jsou čidla zapojeny, např pokud by se ECU nespojilo s čidlem teploty na Fapu, tak by to šlo do chybové hlášky. Toto čidlo není důležité pro chod motoru a systém emisí takže není takto kontrolován.

Je zde trochu obava, aby Citroën neudělal nějakou softwarovou úpravu a při servisce to tam nenahradí a pak to nebyla chyba typu Mil.

Pro jeho spokojenost by bylo lepší připojit konektor na emulátor, aby tam byla poslána hodnota kterou ECU očekává, ale nesplňují se podmínky pro funkční S&S

Jedinne co mi teď na přístrojové desce svítí je to ECO OFF

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ?cdetail=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2018 22:29:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 246
Bydliště: Červený Kostelec
Výborně, jdu hledat nějakej šikovnej vypínač,....a místo, kde to skryju někde pod palubovkou,.... :-) Do origo servisu nejezdím,....takže pokud nevydaj nějaký významnější upgrade na ty jdenotky, nebudu to řešit. Dík

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 11. pro 2018 13:42:19 
Offline

Registrován: sob 14. dub 2018 8:42:06
Příspěvky: 53
Bydliště: Hodonín
Mechanik od Renaultu/Dacie mi prozradil, že u těchto aut se pro odpojení S&S používá rozpojení konektoru dovření kapoty motoru (není splněna jedna z podmínek pro S&S). Já žádný snímač u zámku kapoty nemám, ale možná faceliftované P nebo GP už mají.

_________________
C4 Picasso 1.6 hdi 115 Exclusive 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 11. pro 2018 21:32:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 246
Bydliště: Červený Kostelec
Předek jsem ještě nezkoušel,..ale dveře a kufr čidla mají,...u dveří se ani nejde rozjet, když hlasí že jsou otevřené, kufr , ale předpokládám, že to bude stále hlásit jak zvukově tak symbolem na displeji. Takže to moc elegantní řešení není.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz