Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - po zabrzdeni pada zadok na dorazy




Právě je stř 20. čer 2018 5:22:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: úte 25. lis 2014 12:39:46 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Zdravim pani,

som tu novy, ale ja si uz fakt neviem dat rady.
mam citroen xantia 2,0hdi, r.v.2000 110ps a podla servisaka by som uz mal mat hydroactiv II. mam tam 6 guli.
najskor rozpoviem vsetko od zaciatku, ako sa co stalo:
najskor mi pustil olej na ceste spopod elektormagnetickeho ventilu co je nizsie na obrazku oznaceny ako cislo "1".
tak som ho len vysroboval, vymenil gumicku a isiel spat, potom sa to stalo opat, ale vtedy sa mi zasekol plavak na vysku hladiny lhm a tak som si vsimol, ze mam nieco s hydraulikou len vtedy, ked mi prestali ist brzdy a servo, potom som dolial olej, aby isli aspon brzdy...tie isli, ale reagovali velmi opozdene, ale domov som prisiel na dorazoch, potom som opat vysroboval elektromagneticky ventil "1" a chcel vymenit gumicku, no som si vsimol, ze ma na sebe mensiu trhlinu, tak som na zavit dal trosku konope a specialne lepidlo na hydrauliku a zatocil spat...vsetko ok, nic netieklo aj pri zatazi, maximalna spokojnost. auto sa spravalo tak, ako malo...brzdy sa tiez ovzdusnisnili same, nic som nemusel robit a dokonca aj od vecera do rana nespadlo...
po prejdeni asi 200km mi zacalo auto blbnut, resp. zacala mi netradicne fungovat zadna naprava. zadna naprava pekne stoji v normalnej standardnej vyske, ked zabrzdim, tak zadna naprava este stale pekne stoji hore, ako nahle pustim brzdu, zadok mi doslova skokovo spadne uplne na dorazy, az mi hrknu zuby...potom ked uz idem, tak mi postupne zadok pekne zdvihne do normalnej vysky a na aute sa da ist...sranda je to, ze raz to robi a raz nie...viem, ze nieco sa bude zasekavat, alebo sa niekde dostala spina, alebo nejaka usedanina, ale absolutne netusim, ze kde a co mam rozobrat...lebo rozobrat vsetko zaradom sa mi velmi nechce...neviete mi poradit??

dik Miro
viete mi poradit, ze cim aspon zacat???


Přílohy:
HA2.jpg
HA2.jpg [ 25.73 KiB | Zobrazeno 7133 krát ]


Naposledy upravil hotday dne stř 31. pro 2014 0:21:16, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25. lis 2014 20:06:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
Jen se chytám za hlavu ... konopí, lepidlo .... ono tam je při max vejšce auta tlak 170 atm ... Máš rozpadenej ten hliník korozí na elektrocívce (1) ..

ale vtedy sa mi zasekol plavak na vysku hladiny lhm :lol: nic se ti nezaseklo, je to ukazuje jak má ...

Hydractiv II MÁŠ TAM 8 KULÍ !!!

Zadek ti málo brzdí, tak že při brždění ho to pustí vejš - vyletí ti nahoru .. Pak stojíš na brzdě ( zadek je pořád nahoře ) a ten si mezi tím upouští tlak , proto že je nahoře a tahá to za korektor vejšky ... a upustí ho uplně nebo ne, podle toho jak dlouho stojíš na té brzdě ... po uvolnění pedálu brzdy ti prdel spadne dolů, neb tam není už žádnej ( nebo malej ) tlak .... pak se zase postupně dofoukne

Závěr:
Oprav si zadní brzdy, komplet sundat brzdiče, rozebrat vyčistit okolo gumiček, namazat písty gumičky silikonem , ošetřit a očistit dosedací plochy třmenu brzdy na ramenu nápravy ... nové desky .. otouče, nebo stáhnout ... pak dokonale odvzdušnit ...
a naučit se brzdit na vícekrát , dojezd - přibrzit, pustit brzu , popojet setrvačností krokem ... zabrzdit uplně

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 8:41:46 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Ahoj, dakujem za rady a rychlu odpoved, ale asi som to zle napisal, alebo sme sa zle pochopili, tak skusim este raz...
brzdim delene, ziadne naraz, atd...len v nudzovych pripadoch...prichadzam do krizovatky, vyradim, idem zotrvacnostou, ked sa uz priblizujem k uplnemu zastaveniu, tak dobrzdim, cesta na rovine, brzdu pustim, auto sa nehybe a stoji normalne. o 1min. sa pohnem a 5m za krizovatkou mi padne rit uplne na zem...to nieje hned ako brzdu pustim...niekedy normalne citim za jazdy, ze mi pada zadok dole, len nestihne spadnut uplne na zem, lebo ma motor vacsie otacky a tak ma po chvili dviha hore...ak su to tie zadne brzdy, tak ok, ked budem stihat, tak sa na to mrknem, zatial to musi vydrzat takto...ako ja vzdy jazdim cca rovnako, ale to auto sa tak nespravalo...najvacsia sranda je to, ze jeden tyzden mi to robi a druhy tyzden nie a potom to zas robi, keby to bolo vzdy rovnako, tak ok, berem, ale takto ma to matie...ako spravne ovzdusnit tie brzdy???
ano, na tom elektromagnetickom ventile mam rozpadnuty ten hlinik a ventil urcite novy kupovat nebudem, mam este druhe auto, ked to bude uplne na hovno, tak to vymenim cele komplet z toho druheho. inac som to vyriesit nevedel, kedze to druhe je este v belgicku, pride az na vianoce a auto potrebujem...
ako s tym plavakom urcite nieco bolo, lebo uz tesne za bratislavou mi prestalo fungovat servo, cize uz vtedy bolo malo oleja v lhm a kontrolka sa nerozsvietila, az pri zvolene, co je cca 200km od bratislavy a celu cestu som isiel bez serva a mal som pocit, ze mam trosku nizsie zadok, potom som chytil jednu jamu za zvolenom a uz sa kontrolka rozsvietila...tak neviem, ze ci to tak ma fungovat, alebo nie...ale ked som s tym autom jazdil predtym, tak to fungovalo normalne a kontrolka na vysku hladiny sa rozsvietila, ked bola nizsia, alebo ked sa auto naklonilo, ale servo islo vzdy...

dik za rady a odpoved Miro


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 10:48:54 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Este som zabudol dost podstatnu vec,ze rano pridem k autu,od poobedia predosleho dna stoji bez pohnutia,odomknem,otvorim dvere a v tom momente spadne zadok auta na dorazy. A to som sa este nikde nepohol a ani nenastartoval...fakt toto nechapem,takto sa mi to nespravalo...toto mi robi stale,odkedy mi doslo to lhm...este taka podiotazocka:preco mi pustila ta gumicka pod tym elektromagnetickym ventilom?Lebo som sa potom pytal aj otca,on na tomto aute chodil predtym a on tu gumicku tiez menil asi 2x pod tym elektromagnetickym ventilom,tiez mu to pustilo...preco tam vznika taky vysoky tlak,ze to pusti?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 12:55:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
tlak je tam takový jaký má být ... ovládá to připojení té koule...
Gumička ti pustí proto, že je rozpadenej ten hliník na těle šestihranu te cívky, o ten hliník se Okroužek opírá a když tam není na kousku hliník, je tam koroze, tak tam ti to teče ...

To že ti to spadne po otevření dveří znamená, že na té kouli není žádný tlak a po připojení do systému to prostě neudrží vejšku ... tlak od koulí u kol se propojí s nulovým tlakem u teto koule a nastane propad.

Ten problém s padáním za jízdy s tím souvisí, tu zadní kouli ti to připojuje náhodně do systému a proto se ti to propadá. Je to převážně elektrická závada ....

Zkus u te zadní koule na te civce odpojit konektor a projeď to ... nemělo by to padat, ale bude to tvrdší, auto bude pouze v tvrdém režimu pružení , pouze na koulích u kol.

Začal bych tím, že všechny koule ( 8 kusů) dofouknout na 100% a pak se uvidí co dál. Někdy tyto problémy částečně způsobuje nedostatečný tlak v koulích.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 17:43:51 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Zdravim,tak som to odpojil a po skusobnej jazde auto prestalo padat...takze uz ide aspon pouzivat ako auto...kedze sa mi to padanie objavovalo striedavo s periodou cca tyzden, a medzi tym som auto pouzival ako vzdy,tak preto predbezne chcem hladat pricinu v niektorej z hrciek co su tam dole, lebo keby to bola niektora z gul, tak to by robilo vzdy, podla mojho nazoru....ked som nato teraz tak pozeral,tak su len tri moznosti,kde moze byt chyba..a to je korektor vysky, regulator kde je ta elektromagneticka cievka a este tam zospodu to vypada ako rozvadzac,ale bude tam nejake supatko...lebo zatial som toho nazoru,ze sa dostala k nejakemu supatku bud spina,alebo nejaka usadenina z oleja a supatko sa pohybuje tazko...otazka je,ze ktore...odkedy sa auto kupilo,tak nikto este necistil korektor vysky...neviem...mate nejaky iny napad? Gule by som chcel riesit ako posledne,lebo to druhe auto bude doma az na vianoce,tak by som chcel z neho skontrolovat gule a tie potom prelozit...este ma napada taka vec, ze ci nahodou sa nepohybuje tazko to elektromag. supatko co som nan dal to konope a lepidlo mohlo ten tenucky hlinik stlacit...
dakujem za odpoved miro


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2014 19:18:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
hotday píše:
neviem...mate nejaky iny napad? Gule by som chcel riesit ako posledne


PATaMAT píše:
Začal bych tím, že všechny koule ( 8 kusů) dofouknout na 100% a pak se uvidí co dál. Někdy tyto problémy částečně způsobuje nedostatečný tlak v koulích.


Systém potřebuje natlakované koule na všech místech aby mohl správně a dobře reagovat na tlaky co se tam pohybují a mění pružení v Hydractivu.
Když některá koule nemá tlak, nebo je proražená, není odezva, při poklesu tlaku kapaliny se plyn v kouli neroztáhne, neb tam není a neposune se to co se má posunout ...

Zásada č. 1

jako první vždy koule na 100% , pak se teprve řeší co dál ...


tvoje závada bude vypálené kontakty napájecího obvodu v jednotce, špatná funkce ovládací cívky na ventilu ( vinutí , dioda ) a některá špatná koule na autě ... Začít se musí ale od koulí. :ugeek:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 12:20:59 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Zdravim,

dakujem za vysvetlenie, ja sa vzdy snazim pochopit to, co robim, bez toho nic neurobim...
ked som isiel vcera z roboty, tak som mal este pripojeny ten elektromag. ventil a skusal som brzdit len rucnou...auto sa spravalo tak ako vzdy, cize za krizovatkou som uz isiel na dorazoch...
ked som prisiel z roboty, tak som ten ventil odpojil a dnes rano som zas isiel do prace a vysledok je ok, lebo auto uz nepada...zatial spokojnost...
akurat taka vec, ze z poobedia do rana mi auto padlo uplne na zem...po nastartovani ho zdvihlo, jazda bola ok...

mam par otazok, ako spravne a najlahsie povolovat tie gule??? daju sa jednotlive gule medzi sebou zamenit? mate nejaky kontakt na cloveka co robi toto doplnanie na slovensku za normalne peniaze a nebude sa snazit na mne co najviac zarobit?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 15:10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
hotday píše:
kontakt na cloveka co robi toto doplnanie na slovensku za normalne peniaze a nebude sa snazit na mne co najviac zarobit?


Kdyby si měl vyplněnej profil nemusel bych se ptát ...

je rozdíl jestli - Michalovce - Blava - LM ....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 15:42:33 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 23:44:07
Příspěvky: 144
@hotday: poradím ti jednu výbornú vec: prestaň riešiť niečo čomu nerozumieš a môžeš to ešte viac pokaziť.
Objednaj sa ku PaM-ovi, urobíš si výlet do Brna, popozeráš pekné mesto a domov pôjdeš ako na perinke ;-)
Chodia ku nemu Xantie z CZ aj SK a lepšieho odborníka ťažko zoženieš. Moja Xantia tam bola už 2x (dofuk, oprava trubkohadice) a vždy 100% spokojnosť 8-)

_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive Obrázek
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir Obrázek - ponechané bráchovi
C3 1.4i 54kW 2002 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 19:20:15 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Zdravim,

som z lucenca a chcel by som sa este opat spytat na tie gule....?

to sgt: dakujem, takato rada mi pri opravovani auta nepomoze, keby som si to chcel takto opravovat, tak by som to zaparkoval do najblizsieho servisu alebo rozpredal a zbytok dal do srotu, ale rozhodne by som nepisal sem na forum...
ja to poviem takto: kamarat mi pred polrokom nukal takuto xantiu len 90ps za 200€ s poruchou spojky a nezobral som ju, lebo sa mi to zdalo vela...zatial to planujem tak, ze budem behat na tvrdsom aute, kym nepride to druhe, potom pripojim cievku a hned vymenim jednu gulu z toho druheho auta, ak nepomoze, budem zaradom menit gule a ak ani to nepomoze, tak zas odpojim cievku a beham dalej, kym pojde motor...moje auto je rok vyroby 2000, co ked sa na to pozeram z jednej, alebo druhej strany, stale ma uz vela rokov za sebou a investovat do auta neviem ake peniaze nema zmysel...tak ci onak to uz odomna nikto nekupi ani len za tie peniaze, co by som dal do plnenia gul...budme realisti...aj ked ma ten motor len 150tis. km...i tak mi tie km nikto nebude verit...
ako som pisal vyssie, pokial by to bola len nejaka prkotina a stacilo by len nieco vycistit, tak ok, to si v pohode opravim, pripadne ak sa to opravi tym, ked prehodim gule z toho druheho auta, alebo nieco ine z toho druheho auta, tak tiez fajn...ale tlacit do toho este dalsie peniaze?! ked viem, ze predaj mi ich nevrati...ja sa na to pozeram takto...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 20:54:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1088
Bydliště: Velké Hamry
Kdo se moc "pozerá" ten moc "nejazdí".
O jakých velkých penězích to mluvíš? Za naplnění koulí? Co jsou podle tebe velký peníze? Koupit si auto na ND ti přijde jako dobrá investice? Myslíš že ti ho někdo prodá za 5.000,- Kč s novejma koulema? A svou neodbornou prací zkazíš ještě i ten zbytek dobrýho, co jsi do teď měl. Podle toho, jak tady popisuješ svůj problém a pokusy o opravu to nebude ani moc dlouho trvat a budeš vyhazovat "obrovský" peníze za pořízení něčeho pojízdnýho. Měj rozum a nech si to opravit u někoho zkušenýho. PaM je jeden z nich. Ani jsi se nezeptal na cenu a už brečíš, že je to drahý.
Každý strůjcem svého štěstí.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. lis 2014 21:11:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
hotday píše:
a hned vymenim jednu gulu z toho druheho auta, ak nepomoze, budem zaradom menit gule
...ale tlacit do toho este dalsie peniaze?! ked viem, ze predaj mi ich nevrati...ja sa na to pozeram takto...


Já myslel, že auto máš k užitku a ne na kšeft, na prodej ...
Když je něco pokažené, tak se to opraví ... dobré koule na Xantii je Alfa- Omega :!:

tvůj problém jde řešit několika způsoby, ale ne určitě tak, že ze staré mrdky budeš předělávat staré špatné koule na svoji ... špatný díl nahradíš špatným , nic si nepomůžeš ...
Navíc není koule jako koule ... každá je jiná a má svoje vlastnosti a určení ...
Dofuk koule stojí 200,- nová koule stojí 750,- kč .... Kolik stojí tlumič na středně velké auto ??? kolik stojí pružina když praskne nebo je unavená ??? Taky budeš jezdit se špatnými tlumiči na obyč autě ???

Pokud do toho nechceš investovat, tak Hydractiv jde odstavit odpojením jednotky a použít " ke kolům" koule z obyč Xantie (6 koulové) nebo ty stávající předělat - upravit a přetlakovat ...

Pokud se chceš pokusit to opravit, tak si přečti toto: http://xm.citroen-club.eu/diskuze/hydra ... dost/#last

Byly tam obrázky, ale někde se potratily , tak jsou zde: http://citroxa.rajce.idnes.cz/hydractivII_diody

po přečtení snad ty obrázky pochopíš ...


Pokud nepomůže přidání diod do jednotky a cívka ti stále po otevření dveří cvakne 2x ( cvak -cvak) tak je potřeba v cívce tu původní špatnou diodu přerušit ( vrták nebo flexa ) Nebo cívku vyměnit za jinou, která cvakne jen jednou !

ALE stále platí to, že MUSÍŠ mít všech 8 koulí na autě dobrých, nafouklých dusíkem na předepsaný tlak.

Jinak je to Marný, Marný, Marný

Na špatném podvozku - tvrdé koule, nefunkční pružení a tlumení, velmi rychle zničíš silentbloky na ramenech, zadní ramena ložiska, pneumatiky, klouby, čepy ... tak že škoda na autě co vznikne po roce takového ježdění vysoce převýší ty peníze co by si teď do toho měl dát aby to bylo OK a nic takového se nezničilo ...

Každý strojca svojho šťastia ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. lis 2014 10:43:46 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
samozrejme, ze mam auto na pouzivanie!

ale uz na to fakt niekedy nemam nervy, lebo ja mam dve auta...jedno mam bmw e46 320d, tam som kupil komplet set spojku za 700€ a po 50tis. km mi ju vytrhlo a v dosledku toho zlomilo kluku...tak som zacal behat na xantii, po dvoch tyzdnoch som na nej isiel menit olej a ked som zhodil spodny plast spopod motora, tak motor zateceny od nafty, oleja a este aj fridexu...
fridex bol z hadici co isla popri kolese, bola zodrata od toho drziacika, to som v poho opravil...
nafta tiekla z toho ventila co je na palivovom filtri, bola tam popraskana gumicka, to sa tiez opravilo...
a olej tiekol z puknutej vane a okrem toho z niekade od vrchu, cize od hlavy motora...uz skor som si to vsimol, ale absolutne som nevedel najst miesto, ze skade...asi po hodine patrania som si cez zrkadlo a male svetlo vsimol, ze nejaka dobra dusa vysrobovala 3 sroby zo sacieho potrubia a ako tlacilo turbo, tak podfukovalo tesnenie a olej tiekol ako vodopad...3 hodiny som zakladal 3 srobiky...kto to uz robil, vie, ze preco...a to nevravim, ze aky som bol po tej oprave cierny...som si rovno mohol ist pre peniaze na postu...by som zapadol....vanu som komplet vymenil...tiez roboticka na nezaplatenie...samozrejme som potom musel dopasovat klima kompresor, lebo drazkovy remen bezal sikmo...vsetko sa doriesilo a auto konecne nezanechavalo za sebou pas oleja...konecne som mal dobry pocit a spokojnost...potom presli dva tyzdne zase problem s autom...pustila gumicka na tom elekromagnetickom ventile a ten pribeh je uz popisany vyssie...ako ja ked pridem domov na vikend po tyzdnovke, tak nerobim nic ine, len lezim pod autom a opravujem a niekedy na to uz fakt nemam nervy...
najviac ma sere to, ze pred rokom, som tiez behal na tejto xantii (menil som spojku na bmw) olej mi tiekol z motora, lebo som nevedel najst miesto, skade tecie (3 srobiky na sacom potrubi) tak pruzenie bolo ok...ziaden problem...urobil som na tom aute za pol roka 15tis. km a vsetko ok...a teraz ked nieco odstranim, tak vyskoci zas druhe, a ja sa uz citim ako v nekonecnom kruhu...a to este nevravim, ze mam doma na stole motor z bmw, co musim dat dokopy a rychlo sa ho zbavit...
a uz som od toho vsetkeho skepticky a asi aj povercivy, ze ked do toho vrazim peniaze, tak zas vyskoci nieco druhe...ale snad sa uz na nom nema co pokazit?!
a to este nevravim, ze kolko by som nechal penazi v servisoch, keby som si to nevedel urobit sam...
raz som nestihal a dal som na tejto xantii menit rozvody v servise "u kamarata" potom som si to len tak omrkol ked som s tym prisiel domov a bol som zhrozeny...spodny plast ani jeden srob dotiahnuty, nepozakladane sroby, atd...som len pozeral a to dostal za robotu 130€...keby som take peniaze zobral ja, za taku robotu, tak nespim tyzden zo zleho pocity...

aby sme to tu nepoplietli, tak druhe auto na nd nikto nekupoval, druhe auto sa kupilo kvoli motoru, lebo povodny motor z tejto xantie mal prepalene piesty...druha xantia co pride domov na vianoce mala poruchu hydrauliky (z niekade spoza motora tiekol prudom olej a nemcur uz do toho nechcel vrazat dalsie peniaze, lebo menil komplet hydrauliku a tak to predaval za 400€ s tym, ze motor mal len nejakych 130tis.km) aj gule na celom podvozku vypadaju byt ako nove a preto ak fakt stoji kontrola len nejakych cca 7-10€ za gulu, tak to som ochotny dat, to nieje taka velka polozka...v lc v servise som toto uz davnejsie chcel riesit, ale tam mi bolo povedane ze 25€ kus ci za naplnenie, alebo nova a to bolo uz davnejsie, cize som predpokladal, ze teraz by to mozno bolo aj viac...co x8 je uz pre mna dost vela penazi...a to som mal este hrozu z tych diod, ze este aj nova riadiacka (kedze je dost velky predpoklad, ze aj na tej druhej xantii bude obdobna chyba) tak preto som hned zostal z toho nasrany a absolutne bez chuti do toho vrazat dalsie peniaze...
tak a teraz ma snad citatelia tohto vlakna pochopia, ze preco mam na to taky nazor, aky mam a zbytocne tu nebudeme hovori o tom, ze naco mam auto, atd...no, urcite ho nemam nato, aby fungovalo ako cierna diera na peniaze...ako ja nemam problem dat do auta peniaze, ked to je raz za cas, dat mu to, co potrebuje, atd, ale tlacit donho kazde dva tyzdne peniaze ma uz nebavi...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. lis 2014 20:09:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 434
Bydliště: Brno
Dlouhodobě zanedbaná údržba + auto napadené kutilem ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz