Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Citoren Jumpy r,v. 2000 2.0hdi Topení




Právě je čtv 24. říj 2019 1:16:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Citoren Jumpy r,v. 2000 2.0hdi Topení
PříspěvekNapsal: stř 09. bře 2016 12:30:20 
Offline

Registrován: sob 31. led 2015 19:17:15
Příspěvky: 4
Zdravím Vás. Po konečném zprovoznění po nekonečném chcípání mám další závadu. Auto přestalo topit, samozřejmě že až po nalití sajrajtu co zalepí díry v chladiči (protože lehce prosakoval). Má otázka zní: "Jak nejrychleji a nejsnadněji vyndám radiátor z pod přístrojové desky?" Co jsem zatím zjišťoval, tak mám obavy že musí celá přístrojová deska ven. :? A při mé smůle jsem zjistil že radiátory na tohle vozidlo dělají asi ve 3 velikostech (což se mi nechce skoro ani věřit). Byl by někdo zde ochotný mi poradit? Ať nemusím hledat jak na to? Předem děkuji za odpovědi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 11:22:40 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 11:07:40
Příspěvky: 9
Zdravím,
mám asi jiný problém, ale trochu podobný :D
Auto mi topí krásně, ale ze stropu jde jen studený vzduch. Neví někdo jak je to řešené a kde by se mohl nacházet problém?
Díky

_________________
Citroen Jumpy 2,0 HDi r.v.2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. říj 2016 23:04:10 
Offline

Registrován: čtv 27. říj 2016 21:01:37
Příspěvky: 5
Mám stejný problém jako Pavel, domnívám se, že problém bude někde ve ventilu který pouští vodu do zadního výměníku. Po demontáži plastu v pravé zadní části vozu jsou přívodní hadice vody jen vlažné i po delším chodu motoru. Pokud pustím ventilátor na stropě naplno a kolečko na teplotu nechám na studeno, fouká hodně silně, po přepnutí na požadovanou teplotu se tlak vzduchu značně zpomalí a vzduch fouká skoro studený. V přední části vozu jde vzduch vyloženě horký, ale do stropní panelu prostě ne. Nemáte někdo zkušenosti, zda není někde cestou k zadnímu topení nějaký termostat, nebo klapka, která by nebyla zcela průchodná? Jinak auto vlastním teprve dva dny, tak jsem neměl šanci zjistit, jak to třeba topilo dřív.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. říj 2016 10:01:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6737
Bydliště: Kolín
no neco by se naslo chtelo by to VIN

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. říj 2016 1:06:24 
Offline

Registrován: čtv 27. říj 2016 21:01:37
Příspěvky: 5
Tak dnes jsem ještě zkoušel nechat ohřát motor na 90 stupňů, ale topení v zadní části vozu je stále studené, odvzdušnil jsem ho a pořád nic. Pojistky všechny překontrolované, samozřejmě zdravé. Tady je VIN:  VF3XDRHRHAZ025856


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 10:12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6737
Bydliště: Kolín
tady nekdo keca :evil:
VF3 je Peugeot Expert

mas stesti ze mam databazi jak na Citroeny tak Peugeoty (jenze ted nejak nefunguje)

EDIT: snad to pochopis dle obrazku co kde je

Příloha:
pridavne.jpg
pridavne.jpg [ 105.66 KiB | Zobrazeno 6460 krát ]

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 13:01:58 
Offline

Registrován: čtv 27. říj 2016 21:01:37
Příspěvky: 5
Díky, ano, mám experta, ale kromě masky by mělo být vše stejné, nebo se pletu? Mám ho teprve krátce, takže se s ním seznamuju. Na Peugeot fóru jsem nenašel nic na podobné téma, ale tady ano, proto jsem psal sem. Jestli se nepletu, tak to čerpadlo a ventil je dole pod autem pod místem řidiče, tak snad bude stačit změřit napětí jestli se ventil otvírá a případně, jestli se čerpadlo točí, pač Včera jsem zkoušel to zadní topení odvzdušnit a i po delším běhu motoru bylo topení vzadu úplně studené.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. říj 2016 13:25:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6737
Bydliště: Kolín
tak stejny to je
ale kvuli databazi to je rozdil - v databazi se totiz daji najit dily jen ty ktere ve voze skutecne jsou

spis si myslim ze to bude nekde v motoru na prepazce

dle fotek to vypada ze snad nekde na leve savli v motoru

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 1:47:42 
Offline

Registrován: čtv 27. říj 2016 21:01:37
Příspěvky: 5
Příloha:
20161030_232006.jpg
20161030_232006.jpg [ 29.85 KiB | Zobrazeno 6452 krát ]


Tak jsem to našel, je to na levé straně pod autem. Problém bude v tom ventilu, jedna větev co vede z Webasta do motoru je teplá a druhá větev k čerpadlu co tlačí vodu do zadního topení je studená. Čerpadlo vrčí a když vyndám pojistku zadního topení tak přestane. Otázkou samozřejmě je, jestli jen vrčí, nebo se i točí, ale zřejmě ano, pač když mačkám gumové hadice, tak za ventilem je výstup do čerpadla studený, to znamená, že přes ventil neprojde nic. Zítra zkusím zjistit cenu toho ventilu a uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 1:49:22 
Offline

Registrován: čtv 27. říj 2016 21:01:37
Příspěvky: 5
Příloha:
20161030_231745.jpg
20161030_231745.jpg [ 48.44 KiB | Zobrazeno 6452 krát ]

Jinak to čerpadlo je hned vedle, kdyby ho někdo taky hledal...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 6:27:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6737
Bydliště: Kolín
OEM číslo 6462 W1 cena 3100 Kč

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 12:23:15 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 11:07:40
Příspěvky: 9
Tak přesně tohle jsem vypozoroval, voda za ventilem je studená, pojistka pro ventil prasklá. Pojistka je pro čerpadlo i ventil stejná, takže po odpojení ventilu s novou pojistkou čerpadlo běží, ale po připojení ventilu pojistka praskne. Díky moc za info jak se ten ventil jmenuje a za jeho cenu. Teď už ho jen koupit a je to hotové. Proto se ptám, když máte takový přehled o cenách atd. prodáváte to někdo i na dobírku a nebo mám frčet někam do citroena? (jen abych za dobré rady udělal kšeft vám) jinak to zvládnu. :-) a ještě si říkám jestli je ten ventil tak nutný, přece když zapnu tlačítko ventilátoru na ofuk vrchu, tak se otevře a běží i čerpadlo....kdyby nebyl ventil a dal bych si tam jen nějaký kulák na přepínání léto a zima....bylo by to řešení? Čerpadlu kdyby to náhodou nechtíc někdo pustil by nevadilo ve vodě běžet do zavřeného okruhu a jinak bych v tom rozdíl neviděl, když vlastně po zapnutí tam ta voda jde hned a nečeká to třeba na zahřátí motoru. Děkuji za váš názor. Pavel

_________________
Citroen Jumpy 2,0 HDi r.v.2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 12:31:23 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 11:07:40
Příspěvky: 9
a když už tu tak prudim, nějaký nápad před zimou jak udělat aby Webasto topilo třeba 20minut před odjezdem? Dálkáč, hodiny...atd. a co je k tomu potřeba? popř. ceny a kde koupit a jestli to někomu chodí a má napsaný postup jak to zabudovat. Díky moc Pavel

_________________
Citroen Jumpy 2,0 HDi r.v.2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31. říj 2016 20:33:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 6737
Bydliště: Kolín
Skusil bych aftermarket prodejny zda dle OEM cisla nejde sehnat levněji
To samé zde na eshopu

Teoreticky by stačilo jen trubku na propojení aby voda měla kudy téct

Bufík je na Peugeotu velký téma
Hodiny dálka cokoliv jen problém je s ventilátorem v kabině

Základní verze umí zahřát jen motor

_________________
bejvávalo: C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i

současnost: Velké auto pro velké kluky (vlastně teď už holky :-) )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01. lis 2016 8:42:49 
Offline

Registrován: pon 24. říj 2016 11:07:40
Příspěvky: 9
Díky za rady, včera jsem objednal ventil v autokelly za 3106kč a ve středu to bude. To topení by mi stačilo i kdyby bylo jen na motor a v mrazech se předehřál.
Mrknu na peugeoty a jejich rady. Díky Pavel

_________________
Citroen Jumpy 2,0 HDi r.v.2008


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz