Faubourg Addict – nový styl pro řadu DS

titul

Citroën představil ve Frankfurtu všechny čtyři modely prémiové řady DS v novém provedení nazvaném Faubourg Addict. Toto ztělesnění pařížského luxusu vychází z konceptu Numero 9, jenž se představil na pekingském autosalonu 2012.

 

DS Faubourg Addict znamená :
– novou tmavě černou karoserii s jemně nafialovělými odstíny Whisper
– střechu, kde je u vozu DS3 Cabrio vzor DS začleněný do plátna, objevuje se i na střeše vozů DS3 a DS4 a u vozu DS5 je vzorem DS potištěná střecha kokpitu a jako kouzlem se rozlévá i do celého interiéru
– vnější zpětná zrcátka s laserově vypáleným vzorem, což je inovace, která je velmi příjemná na dotek
– a kola s diamantovým výbrusem s barevným středem Whisper, sladěným s odstínem karoserie.CL 13.088.001

U této verze inspirované tím nejlepším z francouzského luxusu je více než kdy jindy kladen důraz na osobní úpravy na míru a na rafinovanou eleganci.

Verze DS Faubourg Addict, které se poprvé představily na autosalonu, se budou od října prodávat jako paket, který půjde doplnit o další prvky příplatkové výbavy.

K dispozici jsou i další odstíny, jako je černá Perla Nera u všech čtyř modelů řady, bílá Banquise u vozu DS3 a DS3 Cabrio, ale také perleťově bílá u modelů DS4 a DS5.

CL 13.089.012Styl řady DS, inspirovaný francouzským luxusem, je jedinečný, vzbuzuje fantazii a emoce a nabízí výjimečnou eleganci. Na mezinárodním poli plní roli skutečné výkladní skříně značky a pomáhá posilovat její status globální značky na rychle rostoucích mezinárodních trzích.  Na konci září bude zahájena výroba  modelu DS5 i v Číně, v továrně v Šen-čenu.

Řada DS  je i tři roky po svém uvedení na trh a šest měsíců po příchodu poslední novinky, vozu CITROËN DS3 Cabrio, stále velice úspěšná a její prodeje předčili i očekávání automobilky. I když prodeje běžných modelů stále klesají v celé Evropě, řada DS se prodává výborně. Už je Citroënu DS více než 370 000 prodaných kusů a z toho v 66 % jde o nové zákazníky značky CITROËN. V prvním pololetí 2013 se prodeje oproti stejnému období v roce 2012 zvýšily o 3,6 %.

[nggallery id=27]